Want zij is de gangmaakster van Singles?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig. Is Samzzzzzzzz op vakantie ofzo.
Samen met 1 of 2 andere kanslozen wel de topposters. Over kwaliteit heb je mij niets horen zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want zij is de gangmaakster van Singles?
Baby werk waarbij hij niet kan fokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig. Is Samzzzzzzzz op vakantie ofzo.
Van de week zag ik Peu hier postenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby werk waarbij hij niet kan fokken.
Huppel was al weg
Peu was al weg
Spezza zit voltijd bij het UWV uitkering aan te vragen?
MissB vakantie
Kortom aan kwaliteit weinig ingeleverd alleen aan postaantallen.
Godverdomme zeg, en niemand die dat even komt vertellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
Kortom aan kwaliteit weinig ingeleverd alleen aan postaantallen.
Vanuit zijn bed bij google?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week zag ik Peu hier postenWas 's nachts.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet zo veel te melden.
Wilde je ook nogw at kwijt over schoonmaaksters?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, en niemand die dat even komt vertellen..
Jij hebt vakantie! En 100%Rukker was nog naar je op zoek en vond het vreemd dat je hier niet aan t posten was.. Want het was toch kut weerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, en niemand die dat even komt vertellen..
Moet je je Robot stofzuiger aan zetten. Dan komt die soms voorbij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
het is hier sowieso al weken dood. En echt veel boeiends komt er niet voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik veel. Ik postte toevallig een keer 's nachts omdat ik niet meer in slaap kon komen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je je Robot stofzuiger aan zetten. Dan komt die soms voorbij.Ik kijk wel beter uit, die mag slaven als ik niet thuis ben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik ben er wel alweer. Helaas. Over 3 weken nog even een weekje Monza.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij hebt vakantie! En 100%Rukker was nog naar je op zoek en vond het vreemd dat je hier niet aan t posten was.. Want het was toch kut weer![]()
Sorry. Ik had even geen zin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
het is hier sowieso al weken dood. En echt veel boeiends komt er niet voorbij.
Ik mag nog een weekendje met mijn kut schoonzusje in een huisje zitten op zo'n park. Voor de rest volgende week bij mijn ouders logeren met de mini. Mijn man gaat dan op motorvakantie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben er wel alweer. Helaas. Over 3 weken nog even een weekje Monza.
@Godt: Ik heb er wel 1, maar een lekkere uit rusland sla ik niet af.
Spa is wel mooi. Ligt er wel aan waar je zit. Ik zat op een goud-tribune in bocht 1 vorig jaar. Dit jaar chicane 1 op Monza, lijkt me ook wel tof. Gaan met een camper met een groep mannuh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Oh ja ik ga naar Spa naar de F1.
kwalificatie in elk geval. Misschien ook race
Klinkt goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
Ik mag nog een weekendje met mijn kut schoonzusje in een huisje zitten op zo'n park. Voor de rest volgende week bij mijn ouders logeren met de mini. Mijn man gaat dan op motorvakantie.
En dan zit het er voor mij allemaal weer op dit jaar.
Ik ga helemaal nergens naartoequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag nog een weekendje met mijn kut schoonzusje in een huisje zitten op zo'n park. Voor de rest volgende week bij mijn ouders logeren met de mini. Mijn man gaat dan op motorvakantie.
En dan zit het er voor mij allemaal weer op dit jaar.
Lowlands!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens naartoe
Dat snap ik. Een weekendje ergeren aan mn schoonzusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens naartoe
En toch zou ik niet met je ruilen, sorry.
51!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog tot Madagaskar?
Er is bier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet bepaald iets om trots op te zijn.
En daar is het bier minder waterig en kost het geen 2,50 per half plastic glaasje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thuis ook. En daar kost het geen 180 euro om plaats te nemen.
Barry Whitequote:
Paddockquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spa is wel mooi. Ligt er wel aan waar je zit. Ik zat op een goud-tribune in bocht 1 vorig jaar. Dit jaar chicane 1 op Monza, lijkt me ook wel tof. Gaan met een camper met een groep mannuh.
Krea miste je alquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig mag het toch nog zomer worden. Op het balkon in het zonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag foto's gemaakt van de katten in 't asiel.. Wat ontiegelijk moeilijk is dat
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Gave beesten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag foto's gemaakt van de katten in 't asiel.. Wat ontiegelijk moeilijk is dat
.
Het is dat ik er al 2 heb....
Dit account is niet meer in gebruik.
Ja, vooral de rode is heel tof. Die heeft een heel mooie vacht:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gave beesten!Het is dat ik er al 2 heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |