Dat snap ik. Een weekendje ergeren aan mn schoonzusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens naartoe
En toch zou ik niet met je ruilen, sorry.
51!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog tot Madagaskar?
Er is bier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet bepaald iets om trots op te zijn.
En daar is het bier minder waterig en kost het geen 2,50 per half plastic glaasje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thuis ook. En daar kost het geen 180 euro om plaats te nemen.
Barry Whitequote:
Paddockquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spa is wel mooi. Ligt er wel aan waar je zit. Ik zat op een goud-tribune in bocht 1 vorig jaar. Dit jaar chicane 1 op Monza, lijkt me ook wel tof. Gaan met een camper met een groep mannuh.
Krea miste je alquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig mag het toch nog zomer worden. Op het balkon in het zonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag foto's gemaakt van de katten in 't asiel.. Wat ontiegelijk moeilijk is dat
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Gave beesten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag foto's gemaakt van de katten in 't asiel.. Wat ontiegelijk moeilijk is dat
.
Het is dat ik er al 2 heb....
Dit account is niet meer in gebruik.
Ja, vooral de rode is heel tof. Die heeft een heel mooie vacht:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gave beesten!Het is dat ik er al 2 heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |