Hier met commentaar van Sierd de Vosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kan nu al niet wachten wat ze vrijdag over Mourinho zeggen
Ik niet... dat betekend weer Gijp aan moeten horen over Barcelonaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:27 schreef Jojoortje het volgende:
Kan nu al niet wachten wat ze vrijdag over Mourinho zeggen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Hier met commentaar van Sierd de Vos
http://www.dumpert.nl/med(...)_classico_fight.html
quote:Voorzitter Jan Smit van Heracles Almelo zal vrijdagavond aanschuiven in het programma Voetbal International. De voetbaltalkshow is vanaf 20.30 uur te zien op RTL7. Presentator Wilfred Genee ontvangt naast Jan Smit ook Rene van der Gijp en VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
Weinig publiek destijds.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voorzitter Jan Smit in Voetbal International op RTL7
[..]
Getekende?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een vraagje ingestuurd:
Beste Johan,
Heeft u ook zo genoten van de vechtpartij bij Barcelona - Real Madrid?
Demagoogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit is morgen, hoewel hij stiekem misschien best een beetje gelijk heeft, natuurlijk ook weer voer voor Johan: http://sigaarsnor.blogspo(...)ten-have-hekelt.html
Ik vind dat Derksen daar ook behoorlijk de plank mis slaatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Veerboot het volgende:
Dit is morgen, hoewel hij stiekem misschien best een beetje gelijk heeft, natuurlijk ook weer voer voor Johan: http://sigaarsnor.blogspo(...)ten-have-hekelt.html
Ik niet. Die Ten Have is een dorpsidioot die denkt Ajax te gaan runnen. Is gewoon een ambtenaartje op een universiteit. Hij moet zijn plaats kennen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind dat Derksen daar ook behoorlijk de plank mis slaat
Hopelijk slaat Johan Wilfred inderdaad even met zijn canard om de oren en wordt Wilfred dan weer boosquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Morgen gaat het natuurlijk over Johan Cruijff; die jaren een mobieltje blijkt te hebben.
[ afbeelding ]
Nee, dat was de iPhone van Edwin Winkelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Morgen gaat het natuurlijk over Johan Cruijff; die jaren een mobieltje blijkt te hebben.
[ afbeelding ]
Deze is ook al zo bazig:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Voorzitter Jan Smit in Voetbal International op RTL7
[..]
Ik had me al zo verheugd op VI van 6 tot 12quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Waarom vanavond de mannen niet over PSV?![]()
Die lach van Wilfred is toch ook heerlijk man.quote:
Heeft edoch lang niet meer gedaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Die lach van Wilfred is toch ook heerlijk man.
De panna van Maradonna.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heeft edoch lang niet meer gedaan...
Je mag ongelofelijk blij zijn als je dat voetbalavondje gemist hebt, want ik heb serieus nog nooit zo lang van 19u tot 23u zulk klotevoetbal gezien. Hearts vs Tottenham op Eurosport was nog een verademing.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Eredivisie Live jat gewoon mijn voetbalavondjes af.
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht Jan Smit van Heracles.
kloptquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht Jan Smit van Heracles.
En over spelersmakelaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef J2T het volgende:
He wat jammer. Jan Smit gaat zeker weer huilie huilie doen over hoe sommige clubs onverantwoorde financiele risico's nemen en hoe gezond zijn club wel niet is. En dat dan anderhalf uur lang.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien komt binnenkort de 'andere' Jan Smit ook wel een keer, hij heeft in ieder geval wel ambities.
Jan Smit wil Studio Sport presenteren
Jan Smit ziet carričrekansen in het presenteren van een sportprogramma. Op de vraag welk programma hij dan zou willen presenteren hoeft de zanger en hoofdsponsor van FC Volendam niet lang na te denken. “Als voetballiefhebber zou ik wel eens Studio Sport of Studio Voetbal willen presenteren”, zegt hij in de Avrobode.
In de 5e minuut kan het nog niet. Voortaan trappen ze op vrijdag om 20.00 af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
En niet te vergeten het naar Van Gangelen in de EL studio gaan om in de 5de minuut van Roda JC - RKC Waalwijk toch al zijn visie over de wedstrijd te geven.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:30 schreef j95 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt lachen, maar niet heus
Tusveld ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de vorige voorzitter nog Tustfeld ofzo. Dat was pas een dooie zak hooi.
Precies waarom aandacht besteden aan de trainer met humor en de meeste wedstrijden in de nederlandse competitie ?quote:
Eens dichtquote:
HDtje kopen... met goeie digitale tvquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Johans jasje doet gek op mijn televee.
Heb HD en digitale tv, maar decoder is een soort van kapoet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
HDtje kopen... met goeie digitale tv
Op mijn beeldbuis van 1 meter (dan bedoel ik de diepte, en niet de breedte) doet zijn jasje prima!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef muzas het volgende:
[..]
HDtje kopen... met goeie digitale tv
Goeie TVquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef rub3n het volgende:
[..]
Op mijn beeldbuis van 1 meter (dan bedoel ik de diepte, en niet de breedte) doet zijn jasje prima!
Mijn oogjes prikken van renee zijn roze shirt op oranje achtergrondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Johans jasje doet gek op mijn televee.
Ik heb het idee dat Renee zich eigen aankleed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mijn oogjes prikken van renee zijn roze shirt op oranje achtergrond![]()
Man oh man waar is de styliste
Het logo van Sport 1 trilt altijd bij mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb HD en digitale tv, maar decoder is een soort van kapoet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heb je als 's verteld, Derksen...
In dezelfde secondequote:
Net wat te veel, hypocriet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Smit heeft al meer verteld dan van Gangelen vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |