twitter:ritaverdonk twitterde op woensdag 17-08-2011 om 14:14:23Het CDA verkwanselt Nederland. reageer retweet
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindtquote:
Hoe weet jij dat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En Steer; veel aandacht is ook niet alles.
Oneliners ftwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindt
Gewoon binnenstappen met de tekst: Ik kom die gratis maaltijd, die mij is toegezegd vanwege de slechte behandeling vorige keer, nu even opeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer: vriendin wilde t toch graag proberen dus ik geef t nog n kans. Ze kunnen niet altijd een gasprobleem hebben mag ik hopen en als ik weer slecht word behandeld zeg ik t direct want bellen helpt niet.
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
De vrouwelijke hoofdpersoon uit de serie True Bloodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
Aha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
Ook wel 5 minuten ruzie voor over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ewa Da Cruz (Vienna)
[ afbeelding ]
Die hoor ik meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe mij maar vampier Eric
[ afbeelding ]
*sop*
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef golfer het volgende:
Jakkes. Mannen die hun okselhaar afscheren. Wat een nicht.
Vind je z'n hoofd ook mooi Lein?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingIk vind hem zo hot dat ik bijna zou overwegen om kaas te lozen voor één nachtje woeste seks met de Viking
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Yep. Alleen foto's van recht voor zijn niet zo mooi want hij heeft een vrij prominente neus. Maar voor de rest: I'll take mine to goquote:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Ik knip het bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Mijn gespierde, goed gevormde vriendje scheert zijn arm-okselhaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Bij of af?quote:
dat ja, niet zo'n mooi hoofd. En zo'n grote pluk okselhaar is vies!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou hem mijn bed niet uitschoppen, maar om nu te zeggen dat het zo een lekker ding is, nee.
ze belde net dat ze vol zat. Eindelijk iemand aan de tel. Dus ik kon mn verhaal kwijt en gezegd dat ik iedere keer belde maar zij niet opnamen. Krijg ik te horen dat ze er niks mee kunnen omdat t nu te laat is en dat zij de bedrijfsleider van die dag niet is. Dat was t enige wat ze te zeggen had... Ongelooflijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon binnenstappen met de tekst: Ik kom die gratis maaltijd, die mij is toegezegd vanwege de slechte behandeling vorige keer, nu even opeten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou het ook bij
Ook op andere plekken trouwens
Bedankt voor de informatie over je geëpileerde bilnaad Steer. Echt, bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou het ook bij
Ook op andere plekken trouwens
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie over je geëpileerde bilnaad Steer. Echt, bedankt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriendje is ook een holbewoner
en helemaal kaal zou niet mijn smaak zijn
Die is ook wel op Fok! van toepassing.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef Sarabi het volgende:
De indeling van de Masterscripties is gedaan en ik ben wel tevreden
Ik mag "De Ontwikkeling van Begrijpend Lezen" op scholen (groep 6) gaan onderzoeken
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geiltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geilt
Hahaha das waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die is ook wel op Fok! van toepassing.
Nou, ik hoef hem niet eens in mijn bedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou hem mijn bed niet uitschoppen, maar om nu te zeggen dat het zo een lekker ding is, nee.
Ik ook. Persoonlijk maakt het mij niet uit. Als het maar schoon is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Scheren of niet, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind de overdreven afkeer voor iedere vorm van lichaamshaar tegenwoordig nogal overdreven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geilt
En datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik hoef hem niet eens in mijn bedZo niet mijn type man.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingIk vind hem zo hot dat ik bijna zou overwegen om kaas te lozen voor één nachtje woeste seks met de Viking
Dat dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Scheren of niet, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind de overdreven afkeer voor iedere vorm van lichaamshaar tegenwoordig nogal overdreven.
Ik vind het ergens obsceen en eng zelfs eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Beetje (her en der) bijhouden, prima. Maar om als smoothie door het leven te moeten gaan vind ik absurd.
bij sommigen staat wat haar nou ook eenmaal beter. zeker bij graatmagere mannen want die lijken al idd net kind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Beetje (her en der) bijhouden, prima. Maar om als smoothie door het leven te moeten gaan vind ik absurd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij sommigen iedereen staat wat haar nou ook eenmaal beter. zeker bij graatmagere mannen want die lijken al idd net kind.
nou sorry maar ik lag ooit met iemand in bed die een volledige mat op zn rug had. vond ik niet echt heel aantrekkelijk, ook al was het gelukkig donkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is nu eenmaal de natuur
Mwoah, vind het wat magertjes.. Arctic Monkeys nu toch maar een keer bekijken, Skunk Anansie, Elbow en Karnivool. En verder laat ik me totaal verrassen bij de kleinere podiaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk programma trouwens voor de Lowlands-gangersAgnes Obel, Fleet Foxes, Artic Monkeys.... Nice
WTF is stug vlees? Vlees waar structuur en bite aan zit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
houdt er 1 niet van stug vlees en daar valt ham onder
Ik had het dan ook niet over overmatige beharing.. Dat vind ik ook niet aantrekkelijk nee. Maar gewoon een gemiddelde hoeveelheid op de plaatsen waar het hoort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou sorry maar ik lag ooit met iemand in bed die een volledige mat op zn rug had. vond ik niet echt heel aantrekkelijk, ook al was het gelukkig donker
Zo is dat. Bij vrouwen op de bovenlip enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had het dan ook niet over overmatige beharing.. Dat vind ik ook niet aantrekkelijk nee. Maar gewoon een gemiddelde hoeveelheid op de plaatsen waar het hoort.
spek valt daaronder, ham denk ook dus... nou dag, ze pikt het er maar tussenuitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF is stug vlees? Vlees waar structuur en bite aan zit?
Wat eet die persoon anders dan? Gemalen babyvoer uit potjes?
Of bij mannen op hun neusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat. Bij vrouwen op de bovenlip enzo.
Als ham stug vlees is, wat valt er dan in godsnaam niet onder?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spek valt daaronder, ham denk ook dus... nou dag, ze pikt het er maar tussenuit
weet ik het, zij noemt het zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ham stug vlees is, wat valt er dan in godsnaam niet onder?
Dat ham het ook is maak jij er nu toch zelf van?? Of lees ik je zinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik het, zij noemt het zo
niet goed??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze moet gewoon eten wat de kost schaft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat haat naar de snackbar gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vroeg wat ze niet lustte:
- vlees met bot
- vis met graat
- stug vlees
- wortels
heb het gevraagd en dat viel er ook onder helaas, spek- en hamreepjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ham het ook is maak jij er nu toch zelf van?? Of lees ik je zin
[..]
niet goed??
Ik zou voor haar echt een potje Olvarit kopen en opwarmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vroeg wat ze niet lustte:
- vlees met bot
- vis met graat
- stug vlees
- wortels
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor haar echt een potje Olvarit kopen en opwarmen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
ik warm voor haar een apart pannetje zonder ham, met wat parmezaan erdoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
waar gaat het dan over?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Nog even het balkon op en proberen de laatste 100 pagina's van Tonio uit te lezen.
Doe toch langer met dat boek dan verwacht, want moet het soms gewoon wegleggen omdat het mij teveel aangrijpt.
Goh, je bent dus met hem naar bed geweest terwijl hij een vriendin had?quote:
hij had geen vriendin. hij was diegene met dat spaarpotjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh, je bent dus met hem naar bed geweest terwijl hij een vriendin had?
Ja, da's waar ook. De automonteurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had geen vriendin. hij was diegene met dat spaarpotje
nee je zit iedere keer foutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. De automonteur
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee je zit iedere keer fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je hebt vaak genoeg in het zwembad gezet, en vast wel eens in een villa geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een zwembad, villa en audi tt
maar ik ben niet goed met haarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg in het zwembad gezet, en vast wel eens in een villa geweest.
Voor die Audi TT moet je maar kapper worden
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
een screensaver voor Steer:
F. heeft een vriendin en apart beroep
J. heeft een ex die nog bij hem woont en is automonteur
R. is eeuwig vrijgezel en vrachtwagenchauffeur
met alledrie geen contact meer, maar F. zei gisteren 'hey' vandaar mijn hellup
Pff, heb er maar m'n screensaver van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En J. z'n ex woont nog stééds bij hem?Wat is ze, zijn zus?
_!
Confidence through competence
jouw letterlijstje is langer hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff, heb er maar m'n screensaver van gemaakt.
geen idee, al 2-3 maanden geen contact meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
En J. z'n ex woont nog stééds bij hem?Wat is ze, zijn zus?
_!
quote:Mannen sneller verliefd dan vrouwen
Laatste update: 17 augustus 2011 15:52
info
AMTERDAM - De helft van de mannen weet al na één date of zij de ware is, terwijl vrouwen minstens zes dates nodig hebben om te bepalen of hij voldoet aan haar ideaalplaatje.
Foto: Gezondheidsnet
Een man wordt verliefd na een betekenisvolle blik, glimlach of vleugje van haar parfum. Hij hoeft amper met de vrouw van zijn dromen te hebben gepraat, voordat hij zeker weet dat zij de ware is. Vrouwen hebben veel langer nodig om een man in hun hart toe te laten.
Dit blijkt uit Brits onderzoek onder 1.500 mannen en 1.500 vrouwen tussen de 16 en 86 jaar, dat werd gehouden naar aanleiding van de lancering van de nieuwste roman van schrijfster Elizabeth Noble.
Prins(es) op het witte paard
Een vijfde van de mannen zegt weleens verliefd te zijn geworden op het eerste gezicht, terwijl slechts een op de tien vrouwen dat heeft ervaren. De helft van de mannen werd tijdens de eerste date getroffen door een verliefd gevoel en bijna driekwart is na drie dates helemaal weg van een vrouw.
Het merendeel van de vrouwen wacht totdat ze tenminste zes dates achter de rug heeft, voordat ze beslist of ze de perfecte man heeft gevonden, zo meldt Daily Mail.
Verliefd worden
De uitkomsten staan recht tegenover de populaire opvatting dat liefde op het eerste gezicht een vrouwending is. Experts menen echter dat de resultaten van het onderzoek ons waarschijnlijk meer vertellen over de verschillen tussen wat mannen en vrouwen onder ‘verliefd worden’ verstaan en hoe ze hun partner kiezen.
Psycholoog Alexander Gordon zegt dat mannen de neiging hebben om te beoordelen of ze verliefd zijn aan de hand van oppervlakkige kenmerken, zoals het uiterlijk. Vrouwen wegen de voor- en nadelen tegen elkaar af voordat ze een keuze maken.
“Vrouwen lezen sociale situaties beter en stellen zichzelf meer vragen na een eerste date, zoals of ze zich veilig bij hem zal voelen en of hij een goede vader voor haar kinderen zal zijn”, aldus Gordon.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
een screensaver voor Steer:
F. heeft een vriendin en apart beroep
J. heeft een ex die nog bij hem woont en is automonteur
R. is eeuwig vrijgezel en vrachtwagenchauffeur en behaard als een gorilla en heeft een opspaarpot.
met alledrie geen contact meer, maar F. zei gisteren 'hey' vandaar mijn hellup
Even aangevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, vaker gorilla taktieken proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Het is duidelijk Steer, je bent toch een vrouw. Veel te veel redeneren en piekeren en te weinig doen
heftig idd, niet moeilijk te lezen? In de zin van ingewikkeldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:41 schreef golfer het volgende:
Boek uit.![]()
FFT: het ging om dit boek.
Tonio
Nee, niet ingewikkeld. Wel moeilijk in de zin dat het aangrijpend is en herkenbaar voor mij als bijna leeftijdsgenoot van de schrijver. En zo heel erg liefdevol voor/over zijn zoon geschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
heftig idd, niet moeilijk te lezen? In de zin van ingewikkeld
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef LieLie het volgende:
Er wordt voor mij gekookt op dit moment, door MrLie.
Met echte ingredienten ook, zonder Knorr/Bertolli/Maggi
ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt voor mij momenteel ook gekookt. Door de Chinees die ik net gebeld heb.
Houden zo !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee, al 2-3 maanden geen contact meer.
Baard of een gewoon een ongeschoren harses?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef AnneX het volgende:
In de VK vanochtend ook over mannen met baarden.
Dat zou cool zijn tegenwoordig.
Het zal je verbazen ... zelfs een bad baard day werd beschreven !!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Baard of een gewoon een ongeschoren harses?
En hij was weer fijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef AnneX het volgende:
Affijn, juliie waren weer even boeiend over lichaamsbeharing en andere uiterlijke kenmerken.
Golfer: Tonio lijkt mij ook een aangrijpend boek.
Hier en daar las ik al wat recensies van collega schrijvers en leeftijdsgenoten.
Geen idee of ik het aankan.
En - niet vergeten FreeCell gefeliciteerd met jongetje L. en- en - en nog iemand![]()
In ieder geval heeft Krakke haar kroket al op.
En! Het was lekkerquote:
Heerlijk! Zo'n man zoek ik nog!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
En! Het was lekker
Het was pastasalade met paprika en zongedroogde tomaatjes en kipfilet met een saus met grapefruit en kurkuma. En na een sinaasappelflan met karamel. Die laatste was een beetje geschift, maar de smaak was lekker!
Dat soort temperaturen werken in Nederland niet zo goed nee..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
zondag wordt het gewoon 28 graden met kans op een bui.. vet benauwd en veel te warm dus
Nope en zéker niet op een festival waar je geen kant op kunt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat soort temperaturen werken in Nederland niet zo goed nee..
Korte broekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope en zéker niet op een festival waar je geen kant op kunt..Maar goed, korte broek, petje en zonnebrand gaan mee..
Ik zou in de buurt van Vlissingen op een strand naar fossielen gaan zoeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Gek genoeg heeft de belastingdienst na mijn bezwaar ineens bedacht en berekend dat ik ipv teveel huurtoeslag nu ineens te weinig heb gekregen over 2009. Ik had juist berekend dat ik precies genoeg heb gehad. Met andere woorden, ik ben zomaar ineens een stuk rijker. Of het klopt of niet, herberekenen zullen ze wel niet doen, aangezien het om een correctie op de definitieve huurtoeslagberekening gaat. Ik kan een meevaller als deze eigenlijk heel erg goed gebruiken. Mijn dag is weer goed, dankzij de belastingdienst. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.
En jullie nog iets meegemaakt?
Mijn afstudeerorganisatie doet aan plaats- en tijd onafhankelijk werken. Maar ik krijg maar een deel van mijn vergoeding omdat ik drie dagen aanwezig ben en de overige uren thuiswerkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Gek genoeg heeft de belastingdienst na mijn bezwaar ineens bedacht en berekend dat ik ipv teveel huurtoeslag nu ineens te weinig heb gekregen over 2009. Ik had juist berekend dat ik precies genoeg heb gehad. Met andere woorden, ik ben zomaar ineens een stuk rijker. Of het klopt of niet, herberekenen zullen ze wel niet doen, aangezien het om een correctie op de definitieve huurtoeslagberekening gaat. Ik kan een meevaller als deze eigenlijk heel erg goed gebruiken. Mijn dag is weer goed, dankzij de belastingdienst. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.
Daar komen ze goedkoop vanafquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn afstudeerorganisatie doet aan plaats- en tijd onafhankelijk werken. Maar ik krijg maar een deel van mijn vergoeding omdat ik drie dagen aanwezig ben en de overige uren thuiswerk
Da's leuk nieuws!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Het broodje kroket in het ziekenhuis dan weer wel.
Visacard heb ik, maar die NS-kaart is een onbeperkt reizen DAG-kaart, dus dan zouden we weer een enkele terugreis moten gaan financieren, nog afgezien van de overnachtings- en andere bijkomende kosten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, golfer en/of Bluezz... als jullie naar M'tricht willen en je hebt een Visa card, dan
zag ik een leuke aanbieding in een kasteel hotel voor 3 dagen en 99 euro.
Ook voor anderen natuurlijk van toepassing.
Alleen g had het over een besteding van het ah treinkaartje.
Affijn: een optie .
Zaterdag wordt de mooiste dag. Dus dat zal wel weer BBQ-en worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
zondag wordt het gewoon 28 graden met kans op een bui.. vet benauwd en veel te warm dus
Gekkie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
In Sluis zit wel een aardig restaurantje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hoe laat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zaterdag wordt de mooiste dag. Dus dat zal wel weer BBQ-en worden.
Dat vinden ze bij mijn andere werk niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar komen ze goedkoop vanaf![]()
Je kan niet gewoon vijf dagen op kantoor gaan zitten
Sorry. Pee zit in Belgie die dagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja. Komt Pee ook met zijn makreel?
Oooooooooooooooh....dan hoef ik geen medelijden te hebben met jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat vinden ze bij mijn andere werk niet zo leuk denk ik
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Morgen krijgen hullie mijn cijfertjes van 2010 - eindelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, zoiets kreeg ik ook net binnen met zorgtoeslag. Ik heb alles correct ingevuld naar hun kant toe (loon e.d.) en hun zijn van mening dat ik toch nog iets terug krijg.
Prima, zij hun zin. Dit was de definitieve aanslag.
Ja ander keertjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
In Sluis zit wel een aardig restaurantje.
fietsen pal langs de Schelde, afhankeliik van de wind, stroom op - of afwaarts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
dag kaart....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Visacard heb ik, maar die NS-kaart is een onbeperkt reizen DAG-kaart, dus dan zouden we weer een enkele terugreis moten gaan financieren, nog afgezien van de overnachtings- en andere bijkomende kosten.
Dus als we naar Maastricht gaan zal het op 1 dag heen-en-weer zijn met een lekker lunch bij Toine Hermsen.
Ma-vrquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
fietsen pal langs de Schelde, afhankeliik van de wind, stroom op - of afwaarts.
De (container) schepen kun je op spugen dan.
Een paar jaar terug zagen wij al fietsend de armada opvaren. Sail Vlissingen oid.
En er is een interessant fort Rammekens !! Moeite waard.
Ook als je daar niet van bent. Zoals ik.
Eten bij een Italiaan in Domburg.
Auto parkeren buiten D. Hoofdstraat inen even 50 meter doorlopen. Mmmmm.
Namen weet ik niet meer. /oud.
als je het per se wilt weten, kan ik het navragen.
Ook wel meer eetadressen kan ik vragen aan die hard lekkere eters.
Hoe lang ga je ook al weer?
Zo, brouwende oom gebeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ma-vr
Op de planning sowieso
- Dagje middelburg
- Fietsen
- Ergens mossels eten
- Bezoekje brengen aan de slijterij van @Slijterijmeisje
*Burp*quote:
Ja Emelisse lijkt mij ook leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, brouwende oom gebeld.
http://www.emelisse.nl/
In Middelburg: Cafe De Mug
In Vlissingen: Het Belgische Bierhuiske
Proost!
Als je je echt gruwelijk doodverveelt, kan je naar mijn oom, dat zou hij leuk vinden. Maar hij praat heel veel. Dan kan je beter zijn boek kopen en in een cafe lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja Emelisse lijkt mij ook leuk..
Op een keertje Concert at Sea en een keer op een bootje ben ik nog nooit in Zeeland geweest. Ben benieuwd hoe het daar is.
Whut?? Jij woont in Limboland johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
hoe durf je zo over mijn poldertje te praten Sun
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan je niet helpen Boris, na Flevoland is Zeeland de provincie die me het minst trekt. Ben er dan ook nog nooit geweest
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut?? Jij woont in Limboland joh![]()
en daarna in Braboland... dus..
Nja ik ga er komend weekend vrijwillig heen, maar dat is ook alleen maar omdat Lowlands nu een maal toevallig daar plaats vindt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.. Ik ben voorzitter van de geef Flevoland weer terug naar de Zuiderzee vereniging
.
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offlinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nu wel graag mijn verbinding terug...
Ja, denk ik ook wel. Zoals ik zei: altijd handige basic voor die paar euro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offline![]()
![]()
Zwart en blauw btw, gaat leuk staan met legging en trui + riem of zo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
Ik wel. Een oom. Met 3 boeken over alcohol maken op zijn naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Zeeland heeft behalve een paar leuke restaurants ook natuurlijk nog de oesters en de mosselen en vooral de fameuze Oosterschelde kreeft als reden om er eens naartoe te gaan.
Voor de rest heb ik er niks mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....quote:
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beterquote:
Een aanrader als Mr Sarabi wijn,bier of likeur wil maken.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....![]()
Is Sam weer ontmat?
Da's wel beter dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beter
:-)
Kamt dat ook beter dan voor hem?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
deels.. Zijn buikje, knietjes en kont moeten nog, maar dat doe ik morgen. Hij is wel ongelooflijk lekker zacht nu
de shampoo + conditioner die ik voor hem heb zijn echt goed!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kamt dat ook beter dan voor hem?
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
had vroeger kroeshaar, kammen was akelig.
Vooral voor jou. Als het je minder kan schelen, geeft Sam er ook minder om. /wreed tegeltjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is dan wat gladder dus gaat iets gemakkelijker uit de knoop. Maar het blijft een crime voor hem.. (en mij
)
Nee, al na 1 nacht slapen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
Ik zou graag lang haar hebben. Maar als ik het op 1 lengte laat groeien, krijg ik alleen een afrokapsel met veel knopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
het best zou zijn ieder dag, maar dat doe ik ons niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef freecell het volgende:
Hoe vaak moet je Sam eigenlijk borstelen?Klinkt als een hele klus
Dan ondergaat hij het.. Echt leuk vind hij het nooit, ook als het geen pijn doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:00 schreef freecell het volgende:
Dat snap ik inderdaad
Vindt hij het ook vervelend als het niet klitterig is?
Wat naar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef LieLie het volgende:
Er moet een monteur bijkomen.... En die kan vrijdag pas. Hij zou nog iets proberen morgen, maar dat kon hij niet beloven.
Hmpf
Juhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Noh! Hebben ze gewoon jullie internet vermoord??
Opgelost!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen maar naar een maat fietsen. Geen tel. nr. E-mail werkt niet......
Ik ken het, best gek. Meerijden dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen in een huurauto 10 knieën ophalen in Eindhoven. Kan me serieus niet meer bedenken wanneer ik voor het laatst gereden heb in een auto.
Ja! We gunnen je dat diploma of hoe het ook heet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Heb een beetje afrondingsschrik maar ik moet gewoon doorgaan
Geldt voor mij net zo. Het gaat niet om heldendaden. Gewoon doorwerken. Dus ik heb een voorbeeld aan jou .quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer heb ik eens geen schrik
Geweun deurgoan
wehehe we hebben het er net over.. Die scenes met de vrienden en vriendin hadden beter gekund zeg maar. Deel van het verhaal met de moeder vond ik wel mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Giphard-filmpje bekeken.
Bemerk een generatiekloof.
Ja, die heb ik al eens gezien. Ook wel apart.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu de docu Grizzly Man.. die uiteindelijk opgegeten is door zijn 'grote liefde' de Grizzly..
Uitgeraasd weer?quote:
Vond de woorden waar het mee begon, wetende hoe hij is geëindigd, best bizarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al eens gezien. Ook wel apart.
dat spul heb ik ook geprobeerd maar eigenlijk is het gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Brownie pudding van Mona is alleen lekker als je stukjes in je pudding wilt..... Anders kan je ook gewoon elke andere chocolademousse kopen. Jammer.
Ja, nu slaap ik weer een paar nachten niet.quote:
De bedoeling is dat je met hem gaat wandelen, spelen, eten geven, onder de douche zetten, verhaaltje voorlezen, nog eentje en nog eentje en nog wat drinken Oom Pee en ik moet plasje doen Oom Pee en nog eens instoppen en niet boos worden, alleen op de gang diep zuchten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen voor het eerst oppassen op mijn neefje. Zusje zei dat het wel eens laat kon worden dus nu nog even snel wat TV-serie-afleveringen converteren voor de iPad
LOLquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu slaap ik weer een paar nachten niet.
Gemist!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef MissHobje het volgende:
Freecell nog gefeliciteerd met Leanderleuke dag gehad?
Ik ben zo blij met dit bericht, kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Gelukkig Real Madrid - Barca werd nog een goede knockpartij. Dat duel hoort niet zonder.
Barca wint de Supercopa. 11de prijs voor Guardiola, op gelijke hoogte met El Salvador.
Ken haar niet? Wat doet ze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit te genieten van fiona bruce op BBC 2
Is journalist, nieuwslezer, heeft nu een serie over echte en valse kunst. Razend intelligente en mooie vrouw.quote:
Eigenlijk alleen series als Spooks, Luther, Sherlock of Mozes Jones en verder vooral veel kookprogramma's en uiteraard de golfuitzendingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kijkt dus niet veel BBC golfer?
Die zijn net zo goed als hun dramaproductiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen series als Spooks, Luther, Sherlock of Mozes Jones en verder vooral veel kookprogramma's en uiteraard de golfuitzendingen.
Maar geen nieuws of actualiteitenprogramma's.
I know, maar ik moet ook al die andere dingen nog bijhouden. Al die Nederlandse journaals en actualiteitenprogramma's en talkshows.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Die zijn net zo goed als hun dramaproducties
Uhm.....die eerste dingen regelen mijn oudersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je met hem gaat wandelen, spelen, eten geven, onder de douche zetten, verhaaltje voorlezen, nog eentje en nog eentje en nog wat drinken Oom Pee en ik moet plasje doen Oom Pee en nog eens instoppen en niet boos worden, alleen op de gang diep zuchten.
En dán pas kan je filmpje kijken
Mogguh Isa. Hier nog 7 dagen werken en dan vakantie. Zometeen maar weer mijn hersenen breken over het puzzelprobleem wat er nog ligt en wat steeds ingewikkelder en ondoorzichtiger wordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Is het al vakantie?Halve nacht wakker gelegen van de muggen en ik heb er aardig wat vermoord.
Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Sparen in het eerste jaar dat ik uit huis ging?
Niks
Kamer, studie, boeken, kleding, eten, op
Als je studie en/of je kamer voor je betaald wordt zou je dat bedrag ongeveer moeten kunnen sparen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuke melodiequote:
nou ik weet ook niet wat er gebeurde. ik wilde er nog iets bij zetten en toen was mn hele post leeg. dacht dat een modje het had verwijderdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
FFT, dat las ik nog en Isa kan ge-editte posts lezen
gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de eerste dag van de week dat mijn vriend niet thuis werkt en ik vakantie heb, dus lekker het huis voor mij alleen
Vanmiddag/avond komen er wat vriendinnen chocoladefondue eten en cocktails drinken
Heb net trouwens een fotoagenda besteldeigenlijk geen geld voor maar dit wilde ik al zo lang
Hoeveel spaarde jullie trouwens in het eerste jaar dat jullie uit huis gingen?
Ik kom nu niet verder dan 100-200 euro in de maand en volgens mij is dat helemaal niet zo slecht maar ik heb het gevoel dat ik meer moet sparen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
Iemand vroeg hoe het gisteren was?
Nou zowat een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
Iemand vroeg hoe het gisteren was?
Nou zoeen mooie dag dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee idd het was niet shockingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef freecell het volgende:
Ah, ok, nee, dat denk ik niet zo snelFoutje gok ik.
Ik vond de edit ook al wat onnodig
Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaakt
Jup, het was erg leukquote:
aah das ook een idee. ik had het eten gemaakt en zij namen toetje mee. heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaan
Vanavond moeten ze gewoon van te voren eten en dan als toetje mogen ze hier zelf van de chocoladefondue eten
Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahaha
Een voordeel is wel dat we waarschijnlijk geen boeken meer krijgen voor dit studiejaar.
Dat heb ik dit studiejaar ook met mijn scriptie, maar dat kan ik gelukkig gratis op mijn werk doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen.
Mogge
ik vond het vooral vervelend voor haar maar ze at wel netjes mee. ze zei niet dat ze het niet lustte maar dat ze het niet lekker vond en je haar 's nachts daar als laatst voor wakker kon maken. had ze t ff van tevoren gezegd had ik iets anders gekozen maar voor de volgende keer onthoud ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's, FC![]()
En FFT, vervelend dat soort moeilijke eters. Ik kan daar heel erg kriegel van worden. Lus ik nie![]()
Begrijpelijk dat ze moe zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, het was erg leuk
En vandaag zijn ze moe, dus wat prikkelbaar, maar gelukkig tonnen nieuw speelgoed om ze af te leiden
En dat vind je toch niet erg?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...
Zeker, die hadden we ingecalculeerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze moe zijn
Hopelijk blijven ze nog even druk bezig met het nieuwe speelgoed
Ja dat ook. 1 van mijn vakken de eerste periode bestaat ook uit een stuk of wat artikelen heb ik al gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik dit studiejaar ook met mijn scriptie, maar dat kan ik gelukkig gratis op mijn werk doen
Het zegt me echt allemaal nietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 van mijn vakken de eerste periode bestaat ook uit een stuk of wat artikelen heb ik al gezien. Emperical research in accounting. Daarnaast heb ik nog het vak Advanced Financial Reporting. Duiken we de IFRSregelgeving in
. IFRS zijn de accountingstandaarden voor de hele wereld behalve Amerika
Ja, dat is leukquote:
Je hoeft het niet in 1 keer op te etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb een beetje veel ijs nu voor mij alleen..
voor sommigen wel, ik hoor bij de andere partijquote:
heb dus een bak ijs met koekstukjes, sinassplitjes en mini magnums..beetje veel maar visite eet t maar opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in 1 keer op te eten
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
voor sommigen wel, ik hoor bij de andere partij
muziek had ik wel gewild maar is min. 60 uur per week en in Utrecht. 5 jaar geleden over nagedacht maar begon toen net lekker met optredens en wilde dansen ook niet opgeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!
Krijg je van al die KL'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Sarabi: ik werk al een paar jaar maar kom ook niet echt verder dan 100,- sparen in de maand hoor(ok ik werk parttime en Thijs spaart natuurlijk ook en wel iets meer, maar toch..
)
haha ja, dat is waar, echt heel zuinig doe ik niet.. En Sam kost ook het een en ander, scheelt ook weer gemiddeld 70,- per maand (ruim geschat)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Krijg je van al die KL's
De monteur komt vanmiddag!
Ik vind het juist leuk om straks wat dieper op de regelgeving in te duikenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
EK Dressuur: De kuur van Carl Hester. 82.568 was zijn score geweldig. Team GB is zo goed als zeker van goud.
Ja ik kijk ook paardensport.
Mwahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mij
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |