*Burp*quote:
Ja Emelisse lijkt mij ook leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo, brouwende oom gebeld.
http://www.emelisse.nl/
In Middelburg: Cafe De Mug
In Vlissingen: Het Belgische Bierhuiske
Proost!
Als je je echt gruwelijk doodverveelt, kan je naar mijn oom, dat zou hij leuk vinden. Maar hij praat heel veel. Dan kan je beter zijn boek kopen en in een cafe lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja Emelisse lijkt mij ook leuk..
Op een keertje Concert at Sea en een keer op een bootje ben ik nog nooit in Zeeland geweest. Ben benieuwd hoe het daar is.
Whut?? Jij woont in Limboland johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
hoe durf je zo over mijn poldertje te praten Sun
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan je niet helpen Boris, na Flevoland is Zeeland de provincie die me het minst trekt. Ben er dan ook nog nooit geweest
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut?? Jij woont in Limboland joh![]()
en daarna in Braboland... dus..
Nja ik ga er komend weekend vrijwillig heen, maar dat is ook alleen maar omdat Lowlands nu een maal toevallig daar plaats vindt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.. Ik ben voorzitter van de geef Flevoland weer terug naar de Zuiderzee vereniging
.
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offlinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nu wel graag mijn verbinding terug...
Ja, denk ik ook wel. Zoals ik zei: altijd handige basic voor die paar euro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offline![]()
![]()
Zwart en blauw btw, gaat leuk staan met legging en trui + riem of zo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
Ik wel. Een oom. Met 3 boeken over alcohol maken op zijn naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Zeeland heeft behalve een paar leuke restaurants ook natuurlijk nog de oesters en de mosselen en vooral de fameuze Oosterschelde kreeft als reden om er eens naartoe te gaan.
Voor de rest heb ik er niks mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |