Whut?? Jij woont in Limboland johquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
hoe durf je zo over mijn poldertje te praten Sun
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan je niet helpen Boris, na Flevoland is Zeeland de provincie die me het minst trekt. Ben er dan ook nog nooit geweest
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut?? Jij woont in Limboland joh![]()
en daarna in Braboland... dus..
Nja ik ga er komend weekend vrijwillig heen, maar dat is ook alleen maar omdat Lowlands nu een maal toevallig daar plaats vindt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Flevoland zal ik nooit vrijwillig komen.. Ik ben voorzitter van de geef Flevoland weer terug naar de Zuiderzee vereniging
.
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offlinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nu wel graag mijn verbinding terug...
Ja, denk ik ook wel. Zoals ik zei: altijd handige basic voor die paar euro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. ik jou heel fanatiek terus msnnen dat ik óók 2 van die rokjes heb gekocht vanmiddag, is ze offline![]()
![]()
Zwart en blauw btw, gaat leuk staan met legging en trui + riem of zo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef LieLie het volgende:
Haha, meneer Ziggo kan het misschien wel oplossen, maar dan zit ik 30 minuten zonder verbinding, of dat akkoord is....
Nou euh.. Nu heb ik ook geen verbinding he?
Ik wel. Een oom. Met 3 boeken over alcohol maken op zijn naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Zeeland heeft behalve een paar leuke restaurants ook natuurlijk nog de oesters en de mosselen en vooral de fameuze Oosterschelde kreeft als reden om er eens naartoe te gaan.
Voor de rest heb ik er niks mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Dat heb ik pas 100 x verteld!![]()
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....quote:
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beterquote:
Een aanrader als Mr Sarabi wijn,bier of likeur wil maken.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gek genoeg is mijn hoofd een zeef....![]()
Is Sam weer ontmat?
Da's wel beter dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Afgelopen 36 uur niet meer overgegeven bij het hoesten, dus voel me weer wat beter
:-)
Kamt dat ook beter dan voor hem?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
deels.. Zijn buikje, knietjes en kont moeten nog, maar dat doe ik morgen. Hij is wel ongelooflijk lekker zacht nu
de shampoo + conditioner die ik voor hem heb zijn echt goed!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kamt dat ook beter dan voor hem?
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
had vroeger kroeshaar, kammen was akelig.
Vooral voor jou. Als het je minder kan schelen, geeft Sam er ook minder om. /wreed tegeltjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is dan wat gladder dus gaat iets gemakkelijker uit de knoop. Maar het blijft een crime voor hem.. (en mij
)
Nee, al na 1 nacht slapen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
Ik zou graag lang haar hebben. Maar als ik het op 1 lengte laat groeien, krijg ik alleen een afrokapsel met veel knopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had jij ook zoveel klitten als je een tuigje om had gehad?
het best zou zijn ieder dag, maar dat doe ik ons niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef freecell het volgende:
Hoe vaak moet je Sam eigenlijk borstelen?Klinkt als een hele klus
Dan ondergaat hij het.. Echt leuk vind hij het nooit, ook als het geen pijn doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:00 schreef freecell het volgende:
Dat snap ik inderdaad
Vindt hij het ook vervelend als het niet klitterig is?
Wat naar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef LieLie het volgende:
Er moet een monteur bijkomen.... En die kan vrijdag pas. Hij zou nog iets proberen morgen, maar dat kon hij niet beloven.
Hmpf
Juhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Noh! Hebben ze gewoon jullie internet vermoord??
Opgelost!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen maar naar een maat fietsen. Geen tel. nr. E-mail werkt niet......
Ik ken het, best gek. Meerijden dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen in een huurauto 10 knieën ophalen in Eindhoven. Kan me serieus niet meer bedenken wanneer ik voor het laatst gereden heb in een auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |