bij sommigen staat wat haar nou ook eenmaal beter. zeker bij graatmagere mannen want die lijken al idd net kind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Beetje (her en der) bijhouden, prima. Maar om als smoothie door het leven te moeten gaan vind ik absurd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij sommigen iedereen staat wat haar nou ook eenmaal beter. zeker bij graatmagere mannen want die lijken al idd net kind.
nou sorry maar ik lag ooit met iemand in bed die een volledige mat op zn rug had. vond ik niet echt heel aantrekkelijk, ook al was het gelukkig donkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het is nu eenmaal de natuur
Mwoah, vind het wat magertjes.. Arctic Monkeys nu toch maar een keer bekijken, Skunk Anansie, Elbow en Karnivool. En verder laat ik me totaal verrassen bij de kleinere podiaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk programma trouwens voor de Lowlands-gangersAgnes Obel, Fleet Foxes, Artic Monkeys.... Nice
WTF is stug vlees? Vlees waar structuur en bite aan zit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
houdt er 1 niet van stug vlees en daar valt ham onder
Ik had het dan ook niet over overmatige beharing.. Dat vind ik ook niet aantrekkelijk nee. Maar gewoon een gemiddelde hoeveelheid op de plaatsen waar het hoort.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou sorry maar ik lag ooit met iemand in bed die een volledige mat op zn rug had. vond ik niet echt heel aantrekkelijk, ook al was het gelukkig donker
Zo is dat. Bij vrouwen op de bovenlip enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had het dan ook niet over overmatige beharing.. Dat vind ik ook niet aantrekkelijk nee. Maar gewoon een gemiddelde hoeveelheid op de plaatsen waar het hoort.
spek valt daaronder, ham denk ook dus... nou dag, ze pikt het er maar tussenuitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
WTF is stug vlees? Vlees waar structuur en bite aan zit?
Wat eet die persoon anders dan? Gemalen babyvoer uit potjes?
Of bij mannen op hun neusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat. Bij vrouwen op de bovenlip enzo.
Als ham stug vlees is, wat valt er dan in godsnaam niet onder?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spek valt daaronder, ham denk ook dus... nou dag, ze pikt het er maar tussenuit
weet ik het, zij noemt het zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ham stug vlees is, wat valt er dan in godsnaam niet onder?
Dat ham het ook is maak jij er nu toch zelf van?? Of lees ik je zinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik het, zij noemt het zo
niet goed??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze moet gewoon eten wat de kost schaft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat haat naar de snackbar gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vroeg wat ze niet lustte:
- vlees met bot
- vis met graat
- stug vlees
- wortels
heb het gevraagd en dat viel er ook onder helaas, spek- en hamreepjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ham het ook is maak jij er nu toch zelf van?? Of lees ik je zin
[..]
niet goed??
Ik zou voor haar echt een potje Olvarit kopen en opwarmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vroeg wat ze niet lustte:
- vlees met bot
- vis met graat
- stug vlees
- wortels
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor haar echt een potje Olvarit kopen en opwarmen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor haar echt een potje Olvarit kopen en opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |