Nee, niet ingewikkeld. Wel moeilijk in de zin dat het aangrijpend is en herkenbaar voor mij als bijna leeftijdsgenoot van de schrijver. En zo heel erg liefdevol voor/over zijn zoon geschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
heftig idd, niet moeilijk te lezen? In de zin van ingewikkeld
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef LieLie het volgende:
Er wordt voor mij gekookt op dit moment, door MrLie.
Met echte ingredienten ook, zonder Knorr/Bertolli/Maggi
ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef golfer het volgende:
Er wordt voor mij momenteel ook gekookt. Door de Chinees die ik net gebeld heb.
Houden zo !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee, al 2-3 maanden geen contact meer.
Baard of een gewoon een ongeschoren harses?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef AnneX het volgende:
In de VK vanochtend ook over mannen met baarden.
Dat zou cool zijn tegenwoordig.
Het zal je verbazen ... zelfs een bad baard day werd beschreven !!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Baard of een gewoon een ongeschoren harses?
En hij was weer fijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef AnneX het volgende:
Affijn, juliie waren weer even boeiend over lichaamsbeharing en andere uiterlijke kenmerken.
Golfer: Tonio lijkt mij ook een aangrijpend boek.
Hier en daar las ik al wat recensies van collega schrijvers en leeftijdsgenoten.
Geen idee of ik het aankan.
En - niet vergeten FreeCell gefeliciteerd met jongetje L. en- en - en nog iemand![]()
In ieder geval heeft Krakke haar kroket al op.
En! Het was lekkerquote:
Heerlijk! Zo'n man zoek ik nog!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
En! Het was lekker
Het was pastasalade met paprika en zongedroogde tomaatjes en kipfilet met een saus met grapefruit en kurkuma. En na een sinaasappelflan met karamel. Die laatste was een beetje geschift, maar de smaak was lekker!
Dat soort temperaturen werken in Nederland niet zo goed nee..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
zondag wordt het gewoon 28 graden met kans op een bui.. vet benauwd en veel te warm dus
Nope en zéker niet op een festival waar je geen kant op kunt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat soort temperaturen werken in Nederland niet zo goed nee..
Korte broekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope en zéker niet op een festival waar je geen kant op kunt..Maar goed, korte broek, petje en zonnebrand gaan mee..
Ik zou in de buurt van Vlissingen op een strand naar fossielen gaan zoeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |