Ja dat ook. 1 van mijn vakken de eerste periode bestaat ook uit een stuk of wat artikelen heb ik al gezienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik dit studiejaar ook met mijn scriptie, maar dat kan ik gelukkig gratis op mijn werk doen
Het zegt me echt allemaal nietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat ook. 1 van mijn vakken de eerste periode bestaat ook uit een stuk of wat artikelen heb ik al gezien. Emperical research in accounting. Daarnaast heb ik nog het vak Advanced Financial Reporting. Duiken we de IFRSregelgeving in
. IFRS zijn de accountingstandaarden voor de hele wereld behalve Amerika
Ja, dat is leukquote:
Je hoeft het niet in 1 keer op te etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb een beetje veel ijs nu voor mij alleen..
voor sommigen wel, ik hoor bij de andere partijquote:
heb dus een bak ijs met koekstukjes, sinassplitjes en mini magnums..beetje veel maar visite eet t maar opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hoeft het niet in 1 keer op te eten
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
voor sommigen wel, ik hoor bij de andere partij
muziek had ik wel gewild maar is min. 60 uur per week en in Utrecht. 5 jaar geleden over nagedacht maar begon toen net lekker met optredens en wilde dansen ook niet opgeven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!
Krijg je van al die KL'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Sarabi: ik werk al een paar jaar maar kom ook niet echt verder dan 100,- sparen in de maand hoor(ok ik werk parttime en Thijs spaart natuurlijk ook en wel iets meer, maar toch..
)
haha ja, dat is waar, echt heel zuinig doe ik niet.. En Sam kost ook het een en ander, scheelt ook weer gemiddeld 70,- per maand (ruim geschat)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Krijg je van al die KL's
De monteur komt vanmiddag!
Ik vind het juist leuk om straks wat dieper op de regelgeving in te duikenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou wat borisz studeert ook niet leuk vinden, maar iets studeren waar je interesses liggen is absoluut leuk hoor!
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
EK Dressuur: De kuur van Carl Hester. 82.568 was zijn score geweldig. Team GB is zo goed als zeker van goud.
Ja ik kijk ook paardensport.
Mwahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mij
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze het NK spijkerpoepen gaan uitzenden kijk je ook volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |