Korte broekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope en zéker niet op een festival waar je geen kant op kunt..Maar goed, korte broek, petje en zonnebrand gaan mee..
Ik zou in de buurt van Vlissingen op een strand naar fossielen gaan zoeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Gek genoeg heeft de belastingdienst na mijn bezwaar ineens bedacht en berekend dat ik ipv teveel huurtoeslag nu ineens te weinig heb gekregen over 2009. Ik had juist berekend dat ik precies genoeg heb gehad. Met andere woorden, ik ben zomaar ineens een stuk rijker. Of het klopt of niet, herberekenen zullen ze wel niet doen, aangezien het om een correctie op de definitieve huurtoeslagberekening gaat. Ik kan een meevaller als deze eigenlijk heel erg goed gebruiken. Mijn dag is weer goed, dankzij de belastingdienst. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.
En jullie nog iets meegemaakt?
Mijn afstudeerorganisatie doet aan plaats- en tijd onafhankelijk werken. Maar ik krijg maar een deel van mijn vergoeding omdat ik drie dagen aanwezig ben en de overige uren thuiswerkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Gek genoeg heeft de belastingdienst na mijn bezwaar ineens bedacht en berekend dat ik ipv teveel huurtoeslag nu ineens te weinig heb gekregen over 2009. Ik had juist berekend dat ik precies genoeg heb gehad. Met andere woorden, ik ben zomaar ineens een stuk rijker. Of het klopt of niet, herberekenen zullen ze wel niet doen, aangezien het om een correctie op de definitieve huurtoeslagberekening gaat. Ik kan een meevaller als deze eigenlijk heel erg goed gebruiken. Mijn dag is weer goed, dankzij de belastingdienst. Niet gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.
Daar komen ze goedkoop vanafquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn afstudeerorganisatie doet aan plaats- en tijd onafhankelijk werken. Maar ik krijg maar een deel van mijn vergoeding omdat ik drie dagen aanwezig ben en de overige uren thuiswerk
Da's leuk nieuws!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Het broodje kroket in het ziekenhuis dan weer wel.
Visacard heb ik, maar die NS-kaart is een onbeperkt reizen DAG-kaart, dus dan zouden we weer een enkele terugreis moten gaan financieren, nog afgezien van de overnachtings- en andere bijkomende kosten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, golfer en/of Bluezz... als jullie naar M'tricht willen en je hebt een Visa card, dan
zag ik een leuke aanbieding in een kasteel hotel voor 3 dagen en 99 euro.
Ook voor anderen natuurlijk van toepassing.
Alleen g had het over een besteding van het ah treinkaartje.
Affijn: een optie .
Zaterdag wordt de mooiste dag. Dus dat zal wel weer BBQ-en worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
zondag wordt het gewoon 28 graden met kans op een bui.. vet benauwd en veel te warm dus
Gekkie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
In Sluis zit wel een aardig restaurantje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hoe laat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zaterdag wordt de mooiste dag. Dus dat zal wel weer BBQ-en worden.
Dat vinden ze bij mijn andere werk niet zo leuk denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar komen ze goedkoop vanaf![]()
Je kan niet gewoon vijf dagen op kantoor gaan zitten
Sorry. Pee zit in Belgie die dagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ja. Komt Pee ook met zijn makreel?
Oooooooooooooooh....dan hoef ik geen medelijden te hebben met jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat vinden ze bij mijn andere werk niet zo leuk denk ik
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Vork het volgende:
Morgen krijgen hullie mijn cijfertjes van 2010 - eindelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, zoiets kreeg ik ook net binnen met zorgtoeslag. Ik heb alles correct ingevuld naar hun kant toe (loon e.d.) en hun zijn van mening dat ik toch nog iets terug krijg.
Prima, zij hun zin. Dit was de definitieve aanslag.
Ja ander keertjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
In Sluis zit wel een aardig restaurantje.
fietsen pal langs de Schelde, afhankeliik van de wind, stroom op - of afwaarts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
dag kaart....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Visacard heb ik, maar die NS-kaart is een onbeperkt reizen DAG-kaart, dus dan zouden we weer een enkele terugreis moten gaan financieren, nog afgezien van de overnachtings- en andere bijkomende kosten.
Dus als we naar Maastricht gaan zal het op 1 dag heen-en-weer zijn met een lekker lunch bij Toine Hermsen.
Ma-vrquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
fietsen pal langs de Schelde, afhankeliik van de wind, stroom op - of afwaarts.
De (container) schepen kun je op spugen dan.
Een paar jaar terug zagen wij al fietsend de armada opvaren. Sail Vlissingen oid.
En er is een interessant fort Rammekens !! Moeite waard.
Ook als je daar niet van bent. Zoals ik.
Eten bij een Italiaan in Domburg.
Auto parkeren buiten D. Hoofdstraat inen even 50 meter doorlopen. Mmmmm.
Namen weet ik niet meer. /oud.
als je het per se wilt weten, kan ik het navragen.
Ook wel meer eetadressen kan ik vragen aan die hard lekkere eters.
Hoe lang ga je ook al weer?
Zo, brouwende oom gebeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ma-vr
Op de planning sowieso
- Dagje middelburg
- Fietsen
- Ergens mossels eten
- Bezoekje brengen aan de slijterij van @Slijterijmeisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |