twitter:ritaverdonk twitterde op woensdag 17-08-2011 om 14:14:23Het CDA verkwanselt Nederland. reageer retweet
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindtquote:
Hoe weet jij dat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
En Steer; veel aandacht is ook niet alles.
Oneliners ftwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef TAV74 het volgende:
zo lang ze maar niet gaat uitleggen waarom ze dat vindt
Gewoon binnenstappen met de tekst: Ik kom die gratis maaltijd, die mij is toegezegd vanwege de slechte behandeling vorige keer, nu even opeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer: vriendin wilde t toch graag proberen dus ik geef t nog n kans. Ze kunnen niet altijd een gasprobleem hebben mag ik hopen en als ik weer slecht word behandeld zeg ik t direct want bellen helpt niet.
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
De vrouwelijke hoofdpersoon uit de serie True Bloodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
Wie is die mevrouw in de openingspost?
Aha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
Anna Paquinn. Die speelt de hoofdrol in True Blood.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
Ook wel 5 minuten ruzie voor over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Ewa Da Cruz (Vienna)
[ afbeelding ]
Die hoor ik meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe mij maar vampier Eric
[ afbeelding ]
*sop*
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef golfer het volgende:
Jakkes. Mannen die hun okselhaar afscheren. Wat een nicht.
Vind je z'n hoofd ook mooi Lein?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingIk vind hem zo hot dat ik bijna zou overwegen om kaas te lozen voor één nachtje woeste seks met de Viking
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Yep. Alleen foto's van recht voor zijn niet zo mooi want hij heeft een vrij prominente neus. Maar voor de rest: I'll take mine to goquote:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
En: Jakkes. Mannen (sterke, goed gevormde, gespierde) met ongeschoren okselsWat een holbewoners
Ik knip het bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Mijn gespierde, goed gevormde vriendje scheert zijn arm-okselhaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:48 schreef golfer het volgende:
Heren: kleine enquête: wie scheren er allemaal hun arm-okselhaar af hier?
Ik meld mij vast als 'holbewoner'.
Bij of af?quote:
dat ja, niet zo'n mooi hoofd. En zo'n grote pluk okselhaar is vies!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou hem mijn bed niet uitschoppen, maar om nu te zeggen dat het zo een lekker ding is, nee.
ze belde net dat ze vol zat. Eindelijk iemand aan de tel. Dus ik kon mn verhaal kwijt en gezegd dat ik iedere keer belde maar zij niet opnamen. Krijg ik te horen dat ze er niks mee kunnen omdat t nu te laat is en dat zij de bedrijfsleider van die dag niet is. Dat was t enige wat ze te zeggen had... Ongelooflijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon binnenstappen met de tekst: Ik kom die gratis maaltijd, die mij is toegezegd vanwege de slechte behandeling vorige keer, nu even opeten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou het ook bij
Ook op andere plekken trouwens
Bedankt voor de informatie over je geëpileerde bilnaad Steer. Echt, bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou het ook bij
Ook op andere plekken trouwens
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie over je geëpileerde bilnaad Steer. Echt, bedankt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriendje is ook een holbewoner
en helemaal kaal zou niet mijn smaak zijn
Die is ook wel op Fok! van toepassing.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef Sarabi het volgende:
De indeling van de Masterscripties is gedaan en ik ben wel tevreden
Ik mag "De Ontwikkeling van Begrijpend Lezen" op scholen (groep 6) gaan onderzoeken
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geiltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geilt
Hahaha das waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die is ook wel op Fok! van toepassing.
Nou, ik hoef hem niet eens in mijn bedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou hem mijn bed niet uitschoppen, maar om nu te zeggen dat het zo een lekker ding is, nee.
Ik ook. Persoonlijk maakt het mij niet uit. Als het maar schoon is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Scheren of niet, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind de overdreven afkeer voor iedere vorm van lichaamshaar tegenwoordig nogal overdreven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik mag mijn lichaamsbeharing ook niet wegscheren, mijn man zegt dat hij niet op kinderen geilt
En datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik hoef hem niet eens in mijn bedZo niet mijn type man.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou sorry, maar van deze man gaan bij mij alle alarmen af. Wat een onwijs lekker dingIk vind hem zo hot dat ik bijna zou overwegen om kaas te lozen voor één nachtje woeste seks met de Viking
Dat dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Scheren of niet, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind de overdreven afkeer voor iedere vorm van lichaamshaar tegenwoordig nogal overdreven.
Ik vind het ergens obsceen en eng zelfs eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Beetje (her en der) bijhouden, prima. Maar om als smoothie door het leven te moeten gaan vind ik absurd.
bij sommigen staat wat haar nou ook eenmaal beter. zeker bij graatmagere mannen want die lijken al idd net kind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Beetje (her en der) bijhouden, prima. Maar om als smoothie door het leven te moeten gaan vind ik absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |