wordt dat nog verkocht?quote:
Moet jij wetenquote:
ja hoor, wordt nog volop verkocht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet jij weten. Laatste keer dat ik in een supermarkt was in 0049 is vijf jaar geleden. Toen nog wel
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Het enige Duitse drankje dat ik lekker vind is bier.
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, wordt nog volop verkocht!
Doe je dat ook als je praat, niet Duitsland zeggen, maar nulnulnegenenveertig?
Zeg dan tenminste +49quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049. In het echt zal dat minder zijn
.
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.
What's up?quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Nou kom ik ook liefst nooit in Duitsland (tenzij er snel doorheen rijdend richting een ander land) en dat wil ik graag zo houden.
haha gelukt? Tis goedgekomen, ben gaan slapen. Vandaag wordt n rotdag want heb de halve nacht wakker gelegenquote:
Ik zit er al. Zo eens kijken of ik orde in de chaos kan scheppen en eindelijk een langlopend probleem kan wegwerken. De hele applicatie frustreert mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga zo maar eens naar m'n werk, heb er zin in
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:21 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt als een dagelijkse werkdag voor mij.
100 manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ook dat klinkt bekend. Werk je bij een groot bedrijf? Hier komt het meer omdat wij maar 3 man groot zijn. Met grootheidswaanzin, dat wel.
Sterkte Krak! Ik hoop dat het allemaal meevalt.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd Lein!
En gefeliciteerd met L. Freecell!
Bedankt voor de sterkte-wensen.
Vandaag is gewoon een scan, niks aan de hand. En het is mooi weer om te fietsen. Ik moet 2 uur wachten nadat ik het contrastmiddel heb gekregen, dus ik ga even de stad in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte Krak! Ik hoop dat het allemaal meevalt.....
Ieuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:59 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, op naar het technetium!
En het broodje kroket natuurlijk!![]()
oplaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:36 schreef borisz het volgende:
Jeuj die vier euro te veel afschreven van mijn OVchipkaart krijg ik terug, maar dan moet je het wel weer ophalen bij zo'n oplaatautomaat!
Mogge
Succes Krak
Feli L. & FC. Nog even het is een lastige puber
.
Onze kat (lang geleden) konden wij steeds paaien met snoepjes zodat het beest steeds terugkwam. Daardoor konden wij de viltklitten aanpakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de oren zijn uit de knoop, nu even koffiepauze en dan gaan we de viltplak op zijn borst aanpakkenArm hondje
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nawoord van mijn scriptie af. Zal ik de CUL SC er ook in bedanken voor de broodnodige afleiding en kusjekroelen van het afgelopen jaar?
Ik zou het lekker in de OUD SC proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
Hahahah Steer![]()
OW vraagje, voor een jongetje wat net geboren is, wat is een gangbare kledingmaat voor over een maand of 2 a 3 ? heb er zo geen verstand van
Nou nee, ervaringsdeskundige genoeg hier lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou het lekker in de OUD SC proberen
Freecell is de verjaardag van haar oudste zoon aan het vieren en Bluezz is aan het werk. Volgens mij hebben Annex, MeMo, jägartrut, Isa, sunny en ik weinig verstand van babykleding. Maar je moet het zelf wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef MissHobje het volgende:
Nou nee, ervaringsdeskundige genoeg hier lijkt me
ligt een beetje aan hoe groot de baby nu is hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
Hahahah Steer![]()
OW vraagje, voor een jongetje wat net geboren is, wat is een gangbare kledingmaat voor over een maand of 2 a 3 ? heb er zo geen verstand van
maat 62. Als het een heel grote baby is maat 68.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou het na jouw en Borisz' vorige ervaringen niet doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv met vriendin uit eten en zij wil naar La Cubanita....
Gezellig met z'n allen in de rij staan dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga straks naar een vriend en dan gaan we morgenochtend met busjes naar de dijk, vroeg dus
Nah. Zakelijk gehouden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Memo netjes bedankt voor al haar Mojito's?
Heteroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat mij betreft moet ze het nu al van haar karakter hebben, wat een lellekerd(maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk..)
Ik vind het ook geen bijzonder knap hoofd moet ik zeggen, verhoudingen kloppen niet ofzo.quote:
Sunny leest niet meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen bijzonder knap hoofd moet ik zeggen, verhoudingen kloppen niet ofzo.
Ik had al een reactie staan toen ik die van Son las, heb die reactie verwijderd een wilde toen maar niet reageren omdat het wel weer van dit soort voorspelbaar commentaar zou opleverenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sunny leest niet meeMag het wel gewoon zeggen hoor
Jonguh deze hele CUL SC is al jaren voorspelbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had al een reactie staan toen ik die van Son las, heb die reactie verwijderd een wilde toen maar niet reageren omdat het wel weer van dit soort voorspelbaar commentaar zou opleveren
Ja, dat kijk ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh deze hele CUL SC is al jaren voorspelbaar
Maar As The World Turns loopt ook al 60 jaar
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja want TAV durft niet te zeggen wat hij vind als ik naast hem zit
Ze heeft nu al een verbouwde kop. Laat staan als ze later wat ouder wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren bij Cowboys & Aliens geweest. Serieus, als je er zo uitziet:
[ afbeelding ]
dan moet het leven toch echt heel makkelijk zijn_! ?
Totdat de ouderdom toeslaat en je het van je karakter moet hebben natuurlijk
Dat is al iets beter, maar ze blijft er nep uit zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind haar wel wat hebben. Ze ziet er charmant uit. Het is niet alsof ze godsgruwelijk lelijk is ofzo.
Misschien dat deze foto niet zo charmant is.
http://en.wikipedia.org/w(...)by_Gage_Skidmore.jpg
Beter inderdaad, maar ik vind het niets bijzonders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind haar wel wat hebben. Ze ziet er charmant uit. Het is niet alsof ze godsgruwelijk lelijk is ofzo.
Misschien dat deze foto niet zo charmant is.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
ik heb nog geen douchemuntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
Whehe, de Speld is weer leuk:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
wie is zij in grey's anatomy danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind haar leukIn Grey's Anatomy maar ook op de foto. Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
13quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie is zij in grey's anatomy dan
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nog geen douchemuntjes
Ik vind geen enkele serie meer echt leuk sinds ik True Blood kijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wilde al zeggenen house vind ik niet zo leuk
das ook echt niet mijn ding, vampierenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele serie meer echt leuk sinds ik True Blood kijk![]()
Heb je s01e01 gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
das ook echt niet mijn ding, vampierent moet wel realistisch zijn
Dan kun je niets meer kijken op TVquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das ook echt niet mijn ding, vampierent moet wel realistisch zijn
ik vind ook maar barweinig leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kun je niets meer kijken op TV.
Dat kanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind ook maar barweinig leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |