Und Speziquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Het enige Duitse drankje dat ik lekker vind is bier.
wordt dat nog verkocht?quote:
Moet jij wetenquote:
ja hoor, wordt nog volop verkocht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet jij weten. Laatste keer dat ik in een supermarkt was in 0049 is vijf jaar geleden. Toen nog wel
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Het enige Duitse drankje dat ik lekker vind is bier.
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, wordt nog volop verkocht!
Doe je dat ook als je praat, niet Duitsland zeggen, maar nulnulnegenenveertig?
Zeg dan tenminste +49quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049. In het echt zal dat minder zijn
.
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.
What's up?quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Nou kom ik ook liefst nooit in Duitsland (tenzij er snel doorheen rijdend richting een ander land) en dat wil ik graag zo houden.
haha gelukt? Tis goedgekomen, ben gaan slapen. Vandaag wordt n rotdag want heb de halve nacht wakker gelegenquote:
Ik zit er al. Zo eens kijken of ik orde in de chaos kan scheppen en eindelijk een langlopend probleem kan wegwerken. De hele applicatie frustreert mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga zo maar eens naar m'n werk, heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |