Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ross wordt een beetje kriegel van al die Hollanders die hij amper kent die hem toevoegen op facebook(daar bedoelt hij dan niet Freecell en Lein mee
)
En precies wat ik niet begrijp aan facebook.
Maar wat deed wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef freecell het volgende:
Ik gooi af en toe alle mensen waarvan ik denk: wie?eruit
De wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat deed wiedan in je facebook?
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Je hebt een relatie of niet hoor. Alhoewel, FFT had zo'n relatie, I guess.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
kolere, wat een klus, maar hij staat er weer![]()
Het grote Sonnie-Tieske vakantieverslag 2011
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.
Uitzonderingen daargelaten. Er staan wel wat Fok!kers tussen die ik nog niet gezien heb.
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Dat dus. Maar ik schroom niet mensen die ik misschien niet heel erg goed ken ook toe te voegen als ik vermoed dat het wel interessante mensen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.
heeft Isa facebook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol maar kan ik nu niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik overigens wel heel irritant vind is mensen die constant melden waar ze zijn via zo'n progje. Die berichtjes kun je niet selectief blokkeren helaas..
Ja bij de meeste kan dat idd, maar dat kan dus niet bij precies déze meldingen, daar doelde ik ook op..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.
Leuke foto's en mooi verslagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die reenactmentsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Sun en TAVwat een héérlijk verslag!
Wat een prachtige uitzichten, landschappen, beekjes, watervallen, heuvels, dierenfoto's, die reenactment foto's en zelfs foto's van de tent in de regenGeweldig! En zelfs TAV staat een paar keer met een lach op de foto's
Echt heel heel mooi gedaan en benijd jullie ontzettend met deze mooie vakantie!
Het zag er ook supertof uit! Was het een gelukkige ontdekking of wisten jullie dat dat daar die dag was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Die reenactments![]()
echt zooo tof was dat!
![]()
@ Boris: we zijn er door gereden, maar geen bordje tegen gekomen. Niet helemaal de juiste toeristische route gevolgd daar dus
Nou dat was echt puur toeval jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zag er ook supertof uit! Was het een gelukkige ontdekking of wisten jullie dat dat daar die dag was?
Leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar Ede; 17u mn 1e casting. Zo benieuwd, voel n beetje spanning
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar Ede; 17u mn 1e casting. Zo benieuwd, voel n beetje spanning
Hee Freecell 't is niet zo gezond dat je kinderen zo vroeg al aan Facebook zitten hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben ontvriend door F. paar weken geleden
geeft niks
Ik heb inmiddels 1x bodyguard er af gehaald en daar zo'n patch met de Welshe draak op gestreken, daar zit de button nu bij opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi, uitgebreid verslag weer, SunTav.![]()
Zitten prachtige foto's bij. Vooral die Snowdon-beklimming is indrukwekkend mooi en ruig.
En jullie hebben alles bij elkaar in 2 weken meer kilometers gelopen dan ik in een jaar aankan.
Ook leuk: dat bodyguard-tuigje van Sam. Wat een vrolijke, lieve hond is dat toch, dat kind van jullie.
Oe, lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben weer even wezen buurten bij onze favo 'cheesefarmer' die in Italië op vakantie is geweest dus allemaal lekkere dingen had meegenomen. Dus vanavond maar een beetje zachte gorgonzola snoepen hihi
nice!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen.
Dat ligt dan aan jouw computer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen
Vast heel lekker.
Dat soort recepten blief ik wel.
Alleen is de link leeg en wit ???
goessoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Weer thuis na weer heel wat stapjes verder met de inrichting van ons nieuwe ziekenhuissysteem!! Hard gewerkt!
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.quote:
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.
Speciaal voor het recept ! naar beneden verhuisd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat eenverslag SunTavSam
Prachtig echt!
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
Heb maar 1 glas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
*proost* Piet.
De eerste zal wel niet erg lekker smaken, maar je moet gewoon even flink doorzetten. Na een halve fles wordt ie al een stuk lekkerder.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik vond die paardjes zo bijzonder van vacht!
En jullie zijn echte berggeiten hoor, jeetje minaEn dat met een verzwikte enkel
![]()
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook eens die kant op.
Maar dan wel in een huisje.
Ik zou dan paar plekken uitkiezen om dan per locatie een dag 4-5 blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mij
Fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En in mei gaan we weer die kant opmaar dan naar het zuiden. Ook heel erg mooi
Ik heb hier net ongeveer 3 minuten zongehapt, en toen was ie weer weg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer een beetje bijgekomen van mijn dag, nu nog even zonhappen voor ik ga pastasaushappen
Yep, in je auto blijven. duurt ook maar een half uurtje. Er zijn alleen hele gore toiletten die ik je van harte af kan radenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Hey Sun, die kanaaltunneltrein, moet je daar in je auto blijven zitten of is er ook een 'gewoon treinstel' om te zitten?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Had MM vandaag ook een solli bij de zweedse werkgever?
wat voor relatie heb je het over? liefdesrelatie? nooit gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt een relatie of niet hoor. Alhoewel, FFT had zo'n relatie, I guess.
Ach, voor die mensen die bindingsangst hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt een relatie of niet hoor.
dat laatste is wel een goed teken, misschien mag je idd terug naar je huidige plekje. ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ging een beetje raar, de functie waarvoor ik heb gesolliciteerd wordt het iig niet, wellicht dat ze me op andere afdeling wel konden gebruiken (mn oude plekje) dan bellen ze nog, hoewel ik daar n beetje n hard hoofd in heb, nu blijven vnml vakantiekrachten plakken op de evt vacature plekken. Dusja
we shall see, had wel t idee dat de dames van pz me wel zagen zitten, bij weggaan vroeg ze nog over een opzegtremijn bij het huidige werk
Wat heeft die IJsbeer ooit voor ons gedaan!quote:
nee ik ben een timide sukkel die een eind gaat rijden en dan ineens ontzettend onzeker wordt voor een vreemde camera terwijl ik dat normaal niet heb en als ik klaar ben zit te balen over wat ik allemaal had moeten doen, kunnen doen (maar toen niet kon) en een eind voor piet snot heb gereden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je goed uit de kast gekomen, FF?
heb je het nu over iemand of komt dit zo uit het niets?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, voor die mensen die bindingsangst hebben
met andere woorden, mensen die bang zijn zichzelf open te stellen omdat ze anders gekwetst kunnen worden.
Graag of niet hoor, als je liefde wilt ontvangen moet je ook gekwetst durven te worden, da's één pot nat.
Ik reageerde op de quote van Isaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je het nu over iemand of komt dit zo uit het niets?
Dus je hebt alleen verlegen naar je voeten lopen staren terwijl de fotograaf foto's maakte?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik ben een timide sukkel die een eind gaat rijden en dan ineens ontzettend onzeker wordt voor een vreemde camera terwijl ik dat normaal niet heb en als ik klaar ben zit te balen over wat ik allemaal had moeten doen, kunnen doen (maar toen niet kon) en een eind voor piet snot heb gereden.
nee niet echt duidelijke expressies gemaakt. mijn boze, verbaasde en lachende gezicht leken allemaal op elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen verlegen naar je voeten lopen staren terwijl de fotograaf foto's maakte?
de pzdames waren erg enthousiast dus wat dat betreft wel maar ligt beetje aan de vacatures en vakantiekrachten die blijven plakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef freecell het volgende:
MM: geef je het een beetje kans dat ze je daar willen hebben of denk je zelf van niet?
zijn ze nu 'vol' dan qua bezetting?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de pzdames waren erg enthousiast dus wat dat betreft wel maar ligt beetje aan de vacatures en vakantiekrachten die blijven plakken
FF:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet echt duidelijke expressies gemaakt. mijn boze, verbaasde en lachende gezicht leken allemaal op elkaar
nouja er zijn wel wat plekjes maar veel vakantiekrachten willen ook blijven dus ligt er nu n beetje aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ze nu 'vol' dan qua bezetting?
ja preciesquote:
mja... wanneer krijg je wat te horen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja er zijn wel wat plekjes maar veel vakantiekrachten willen ook blijven dus ligt er nu n beetje aan
Grote tieten en een lief karakterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja precieshet enige voordeel wat ik heb was dat die meid voor me een perfecte uitstraling voor de radio had..
zij had wel goede expressies. ik heb het niet gezien maar wel gehoord dat het meisje achter de camera iedere keer 'super' zei. haar hobby was toneelspelen dus dan heb je een streepje voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grote tieten en een lief karakter
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grote tieten en een lief karakter
Weinig Skihut iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Tav & Sun; Wales zou niet mijn bestemming zijn maar mooie foto's weer en jullie hebben de benen uit het lijf gewandeld! Lucht ziet er ook gelukkig meestal goed (blauw) uit
gezien mijn ervaringen bij mn laatste 2 sollicitaties waar ik ook een 'wat heb ik toch (niet) gedaan'-gevoel had denk ik het toch echt niet. er zijn 4 meiden gecast voor de rol waarvoor ik was uitgenodigd en donderdag krijg ik terugkoppeling. degene die het geworden is heeft vlg week dinsdag opname van de reclame.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer krijg je iets te horen FFT?
Wie weet deed je het veel beter dan je nu zelf denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
volgens mij heb je iets gemist tijdens je vakantie...quote:
je hebt een lief karakter en je noemt jezelf grumpy of knorrige ijsbeer?quote:
Baya Beach Club? Bananenbar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij heb je iets gemist tijdens je vakantie...
daarbij heb ik nog wel een leven ernaast gelukkig
Zuchtquote:Volgend betalingsmoment: 24-08-2011 ?
-klik op de ?-
Rond deze datum wordt uw abonnementsgeld voor het volgende jaar afgeschreven. U heeft een doorlopend abonnement, dat jaarlijks automatisch wordt verlengd.
kan, ligt aan de privacyinstellingen van die persoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
vraagje over facebook... als iemand je ontvriend heeft (want je ziet geen foto's meer) en je een gemeenschappelijke vriend hebt, zie je het dan ineens weer wel?
dat heb ik nml nu toevallig? of heeft diegene je dan weer vriend gemaakt zonder dat ik ervan af weet?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezien mijn ervaringen bij mn laatste 2 sollicitaties waar ik ook een 'wat heb ik toch (niet) gedaan'-gevoel had denk ik het toch echt niet. er zijn 4 meiden gecast voor de rol waarvoor ik was uitgenodigd en donderdag krijg ik terugkoppeling. degene die het geworden is heeft vlg week dinsdag opname van de reclame.Ik ben benieuwd naar de terugkoppelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt een lief karakter en je noemt jezelf grumpy of knorrige ijsbeer?
vreemd. ik ben geen vriend van diegene want er staat 'vriend toevoegen' boven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
kan, ligt aan de privacyinstellingen van die persoon.
En zo ben je weer twee uur verder op Facebookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vreemd. ik ben geen vriend van diegene want er staat 'vriend toevoegen' boven.
ik kan niet zien wat voor vrienden diegene heeft, maar wel de familie en de partner.
privacy instellingen gewoon veranderd ja denk, dat dat nu wel zichtbaar is.
het blijft een apart fenomeenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En zo ben je weer twee uur verder op Facebook
Curse you, Facebook
PVV-stemmer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oja nog even over vandaag; meisje zei dat ik een 'apart type' was qua uiterlijk. is dat positief?
Ze proberen hem elke dag met pek, veren en hooivorken terug te jagen naar Azië.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
grinnik.
Merk jij daar iets van in limbocountry?
Alle Aziaten terug naar Marokko!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze proberen hem elke dag met pek, veren en hooivorken terug te jagen naar Azië.
Helemaal niks, maar mijn afkomst wordt ook nooit betrokken in allochtonendiscussies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
grinnik.
Merk jij daar iets van in limbocountry?
Zelfkennis is het begin van verdere ontwikkeling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja... ik baal echt van mezelf... jeeeemig stomme doos
het wordt alleen helaas niet beter ook al wil ik dat graag. ik vind het zo vreemd dat ik nog steeds zenuwachtig wordt of dichtklap. ik moet gewoon voortaan eerst ff vragen of ik ergens mag dansen en dan kom ik wel losquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfkennis is het begin van verdere ontwikkeling.
/tegeltje
Vooraf eerst een dansje doen voordat je naar binnen gaat voor een sollicitatie of casting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt alleen helaas niet beter ook al wil ik dat graag. ik vind het zo vreemd dat ik nog steeds zenuwachtig wordt of dichtklap. ik moet gewoon voortaan eerst ff vragen of ik ergens mag dansen en dan kom ik wel los
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, baan is in de pocket hoorVanmiddag even ontslagbrief opstellen en vresturen, nu eerst even champagne halen voor de Borrel-met-de-Buren.
mmm...broccoli. Is m'n favo groente, geloof ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef AnneX het volgende:
http://www.ah.nl/recepten(...)teinSource=gevogelte
weer een andere manier om broccoli te nuttigen.
Het was een kale kipfilet en ik ben de sojasaus vergeten.
De groene curry heb ik " op voorraad"
omdat het lekker is en pittig +++
Nog 53 recepten voor broccoli te gaanomdat hullie zeggen dat het zo gezond is, koop ik het 1 x per week.
Oke ep 1 goedgekeurd. Dat blijven we volgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens beginnen aan The Killing.
*Aaitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn avondeten bestond uit vier boterhammen met pindakaas en een bakkie cherrytomaatjes als groente-excuusGeloof dat ik geen energie meer had om nog pasta te koken. Kutdag
Sam slaapt er vast niet minder om als je dat morgen doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van boggen.. (borstel ontwijkend gedrag). Sam moet nodig uit de klit, maar heb er echt ff geen zin in
Dat zei hij ook al jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sam slaapt er vast niet minder om als je dat morgen doet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al ja![]()
Of eigenlijk zei hij 'als je het gewoon niet doet'![]()
Lijkt me lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef AnneX het volgende:
http://www.ah.nl/recepten(...)teinSource=gevogelte
weer een andere manier om broccoli te nuttigen.
Het was een kale kipfilet en ik ben de sojasaus vergeten.
De groene curry heb ik " op voorraad"
omdat het lekker is en pittig +++
Nog 53 recepten voor broccoli te gaanomdat hullie zeggen dat het zo gezond is, koop ik het 1 x per week.
Knappe goal ookquote:
Ik had een pizza, het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn avondeten bestond uit vier boterhammen met pindakaas en een bakkie cherrytomaatjes als groente-excuusGeloof dat ik geen energie meer had om nog pasta te koken. Kutdag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een pizza, het kan altijd erger
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef z80 het volgende:
hier een diepvries visje in de oven geschoven, gevolgd door een halve kilo druiven.
Komt nu al in de buurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb in de app football meister 1-2 voorspeld, dat kan nog![]()
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook pizza, da's echt niet veel slechter dan vier boterhammen met pindakaas hoor
Ik had nog deeg en saus over van dit weekend. Dus in dit geval viel dat wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptKost wel meer tijd en energie om te maken
ik haal hier in Duitsland wel druiven. zijn goedkoper net 2¤ per KG betaald.quote:
Brood met pindakaas is gezonderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik had ook pizza, da's echt niet veel slechter dan vier boterhammen met pindakaas hoor
Druiven, jaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef z80 het volgende:
hier een diepvries visje in de oven geschoven, gevolgd door een halve kilo druiven.
Hoe lang moest dat ding in de oven staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had nog deeg en saus over van dit weekend. Dus in dit geval viel dat wel mee
4 minutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang moest dat ding in de oven staan?Juist....zo lang wilde ik dus ook niet meer wachten
Ik voel me trouwens niet tofAls de iPhone zo klaar is met muziek syncen dan ga ik lekker naar bed
hebben de Duitsers al verloren? het is de hele tijd stil bij de buren, en net een vloek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoppa, de eindstand van MM is al bereikt.
Rust, maar ze staan nu al achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef z80 het volgende:
hebben de Duitsers al verloren? het is de hele tijd stil bij de buren, en net een vloek.
Juh. Benfica heeft ook wel een peperdure selectie trouwens, en dat terwijl de Portugese competitie naast de paar toppers weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Rust, maar ze staan nu al achter.
Klasseverschil is gewoon veel te groot.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druiven, jaaaa
Binnenkort weer federweiser
Und Speziquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Het enige Duitse drankje dat ik lekker vind is bier.
wordt dat nog verkocht?quote:
Moet jij wetenquote:
ja hoor, wordt nog volop verkocht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet jij weten. Laatste keer dat ik in een supermarkt was in 0049 is vijf jaar geleden. Toen nog wel
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
Het enige Duitse drankje dat ik lekker vind is bier.
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja hoor, wordt nog volop verkocht!
Doe je dat ook als je praat, niet Duitsland zeggen, maar nulnulnegenenveertig?
Zeg dan tenminste +49quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de afwisseling gebruik ik hier weer eens 0049. In het echt zal dat minder zijn
.
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je wel eens Fedeweiser gedronken? Die goddelijke smaak van druiven, en het broodachtige van de gist. Het licht sprankelende en een wenig alcohol.
What's up?quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.
Nou kom ik ook liefst nooit in Duitsland (tenzij er snel doorheen rijdend richting een ander land) en dat wil ik graag zo houden.
haha gelukt? Tis goedgekomen, ben gaan slapen. Vandaag wordt n rotdag want heb de halve nacht wakker gelegenquote:
Ik zit er al. Zo eens kijken of ik orde in de chaos kan scheppen en eindelijk een langlopend probleem kan wegwerken. De hele applicatie frustreert mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga zo maar eens naar m'n werk, heb er zin in
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:21 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt als een dagelijkse werkdag voor mij.
100 manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ook dat klinkt bekend. Werk je bij een groot bedrijf? Hier komt het meer omdat wij maar 3 man groot zijn. Met grootheidswaanzin, dat wel.
Sterkte Krak! Ik hoop dat het allemaal meevalt.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd Lein!
En gefeliciteerd met L. Freecell!
Bedankt voor de sterkte-wensen.
Vandaag is gewoon een scan, niks aan de hand. En het is mooi weer om te fietsen. Ik moet 2 uur wachten nadat ik het contrastmiddel heb gekregen, dus ik ga even de stad in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterkte Krak! Ik hoop dat het allemaal meevalt.....
Ieuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:59 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, op naar het technetium!
En het broodje kroket natuurlijk!![]()
oplaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:36 schreef borisz het volgende:
Jeuj die vier euro te veel afschreven van mijn OVchipkaart krijg ik terug, maar dan moet je het wel weer ophalen bij zo'n oplaatautomaat!
Mogge
Succes Krak
Feli L. & FC. Nog even het is een lastige puber
.
Onze kat (lang geleden) konden wij steeds paaien met snoepjes zodat het beest steeds terugkwam. Daardoor konden wij de viltklitten aanpakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, de oren zijn uit de knoop, nu even koffiepauze en dan gaan we de viltplak op zijn borst aanpakkenArm hondje
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nawoord van mijn scriptie af. Zal ik de CUL SC er ook in bedanken voor de broodnodige afleiding en kusjekroelen van het afgelopen jaar?
Ik zou het lekker in de OUD SC proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
Hahahah Steer![]()
OW vraagje, voor een jongetje wat net geboren is, wat is een gangbare kledingmaat voor over een maand of 2 a 3 ? heb er zo geen verstand van
Nou nee, ervaringsdeskundige genoeg hier lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou het lekker in de OUD SC proberen
Freecell is de verjaardag van haar oudste zoon aan het vieren en Bluezz is aan het werk. Volgens mij hebben Annex, MeMo, jägartrut, Isa, sunny en ik weinig verstand van babykleding. Maar je moet het zelf wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef MissHobje het volgende:
Nou nee, ervaringsdeskundige genoeg hier lijkt me
ligt een beetje aan hoe groot de baby nu is hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
Hahahah Steer![]()
OW vraagje, voor een jongetje wat net geboren is, wat is een gangbare kledingmaat voor over een maand of 2 a 3 ? heb er zo geen verstand van
maat 62. Als het een heel grote baby is maat 68.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou het na jouw en Borisz' vorige ervaringen niet doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv met vriendin uit eten en zij wil naar La Cubanita....
Gezellig met z'n allen in de rij staan dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga straks naar een vriend en dan gaan we morgenochtend met busjes naar de dijk, vroeg dus
Nah. Zakelijk gehouden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Memo netjes bedankt voor al haar Mojito's?
Heteroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat mij betreft moet ze het nu al van haar karakter hebben, wat een lellekerd(maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk..)
Ik vind het ook geen bijzonder knap hoofd moet ik zeggen, verhoudingen kloppen niet ofzo.quote:
Sunny leest niet meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen bijzonder knap hoofd moet ik zeggen, verhoudingen kloppen niet ofzo.
Ik had al een reactie staan toen ik die van Son las, heb die reactie verwijderd een wilde toen maar niet reageren omdat het wel weer van dit soort voorspelbaar commentaar zou opleverenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sunny leest niet meeMag het wel gewoon zeggen hoor
Jonguh deze hele CUL SC is al jaren voorspelbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had al een reactie staan toen ik die van Son las, heb die reactie verwijderd een wilde toen maar niet reageren omdat het wel weer van dit soort voorspelbaar commentaar zou opleveren
Ja, dat kijk ik dan ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh deze hele CUL SC is al jaren voorspelbaar
Maar As The World Turns loopt ook al 60 jaar
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja want TAV durft niet te zeggen wat hij vind als ik naast hem zit
Ze heeft nu al een verbouwde kop. Laat staan als ze later wat ouder wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren bij Cowboys & Aliens geweest. Serieus, als je er zo uitziet:
[ afbeelding ]
dan moet het leven toch echt heel makkelijk zijn_! ?
Totdat de ouderdom toeslaat en je het van je karakter moet hebben natuurlijk
Dat is al iets beter, maar ze blijft er nep uit zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind haar wel wat hebben. Ze ziet er charmant uit. Het is niet alsof ze godsgruwelijk lelijk is ofzo.
Misschien dat deze foto niet zo charmant is.
http://en.wikipedia.org/w(...)by_Gage_Skidmore.jpg
Beter inderdaad, maar ik vind het niets bijzonders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind haar wel wat hebben. Ze ziet er charmant uit. Het is niet alsof ze godsgruwelijk lelijk is ofzo.
Misschien dat deze foto niet zo charmant is.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
ik heb nog geen douchemuntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
Whehe, de Speld is weer leuk:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
wie is zij in grey's anatomy danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind haar leukIn Grey's Anatomy maar ook op de foto. Als ik van vrouwen zou houden, zou ik het wel op haar kunnen
13quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie is zij in grey's anatomy dan
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nog geen douchemuntjes
Ik vind geen enkele serie meer echt leuk sinds ik True Blood kijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wilde al zeggenen house vind ik niet zo leuk
das ook echt niet mijn ding, vampierenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele serie meer echt leuk sinds ik True Blood kijk![]()
Heb je s01e01 gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
das ook echt niet mijn ding, vampierent moet wel realistisch zijn
Dan kun je niets meer kijken op TVquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das ook echt niet mijn ding, vampierent moet wel realistisch zijn
ik vind ook maar barweinig leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan kun je niets meer kijken op TV.
Dat kanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind ook maar barweinig leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |