Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ross wordt een beetje kriegel van al die Hollanders die hij amper kent die hem toevoegen op facebook(daar bedoelt hij dan niet Freecell en Lein mee
)
En precies wat ik niet begrijp aan facebook.
Maar wat deed wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef freecell het volgende:
Ik gooi af en toe alle mensen waarvan ik denk: wie?eruit
De wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat deed wiedan in je facebook?
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Je hebt een relatie of niet hoor. Alhoewel, FFT had zo'n relatie, I guess.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
kolere, wat een klus, maar hij staat er weer![]()
Het grote Sonnie-Tieske vakantieverslag 2011
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.
Uitzonderingen daargelaten. Er staan wel wat Fok!kers tussen die ik nog niet gezien heb.
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Dat dus. Maar ik schroom niet mensen die ik misschien niet heel erg goed ken ook toe te voegen als ik vermoed dat het wel interessante mensen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.
heeft Isa facebook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol maar kan ik nu niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik overigens wel heel irritant vind is mensen die constant melden waar ze zijn via zo'n progje. Die berichtjes kun je niet selectief blokkeren helaas..
Ja bij de meeste kan dat idd, maar dat kan dus niet bij precies déze meldingen, daar doelde ik ook op..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |