quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een pizza, het kan altijd erger
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef z80 het volgende:
hier een diepvries visje in de oven geschoven, gevolgd door een halve kilo druiven.
Komt nu al in de buurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb in de app football meister 1-2 voorspeld, dat kan nog![]()
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook pizza, da's echt niet veel slechter dan vier boterhammen met pindakaas hoor
Ik had nog deeg en saus over van dit weekend. Dus in dit geval viel dat wel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptKost wel meer tijd en energie om te maken
ik haal hier in Duitsland wel druiven. zijn goedkoper net 2¤ per KG betaald.quote:
Brood met pindakaas is gezonderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik had ook pizza, da's echt niet veel slechter dan vier boterhammen met pindakaas hoor
Druiven, jaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef z80 het volgende:
hier een diepvries visje in de oven geschoven, gevolgd door een halve kilo druiven.
Hoe lang moest dat ding in de oven staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had nog deeg en saus over van dit weekend. Dus in dit geval viel dat wel mee
4 minutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang moest dat ding in de oven staan?Juist....zo lang wilde ik dus ook niet meer wachten
Ik voel me trouwens niet tofAls de iPhone zo klaar is met muziek syncen dan ga ik lekker naar bed
hebben de Duitsers al verloren? het is de hele tijd stil bij de buren, en net een vloek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoppa, de eindstand van MM is al bereikt.
Rust, maar ze staan nu al achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef z80 het volgende:
hebben de Duitsers al verloren? het is de hele tijd stil bij de buren, en net een vloek.
Juh. Benfica heeft ook wel een peperdure selectie trouwens, en dat terwijl de Portugese competitie naast de paar toppers weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Rust, maar ze staan nu al achter.
Klasseverschil is gewoon veel te groot.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druiven, jaaaa
Binnenkort weer federweiser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |