Oe, lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben weer even wezen buurten bij onze favo 'cheesefarmer' die in Italië op vakantie is geweest dus allemaal lekkere dingen had meegenomen. Dus vanavond maar een beetje zachte gorgonzola snoepen hihi
nice!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen.
Dat ligt dan aan jouw computer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen
Vast heel lekker.
Dat soort recepten blief ik wel.
Alleen is de link leeg en wit ???
goessoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Weer thuis na weer heel wat stapjes verder met de inrichting van ons nieuwe ziekenhuissysteem!! Hard gewerkt!
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.quote:
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.
Speciaal voor het recept ! naar beneden verhuisd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat eenverslag SunTavSam
Prachtig echt!
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
Heb maar 1 glas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
*proost* Piet.
De eerste zal wel niet erg lekker smaken, maar je moet gewoon even flink doorzetten. Na een halve fles wordt ie al een stuk lekkerder.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik vond die paardjes zo bijzonder van vacht!
En jullie zijn echte berggeiten hoor, jeetje minaEn dat met een verzwikte enkel
![]()
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook eens die kant op.
Maar dan wel in een huisje.
Ik zou dan paar plekken uitkiezen om dan per locatie een dag 4-5 blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mij
Fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En in mei gaan we weer die kant opmaar dan naar het zuiden. Ook heel erg mooi
Ik heb hier net ongeveer 3 minuten zongehapt, en toen was ie weer weg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer een beetje bijgekomen van mijn dag, nu nog even zonhappen voor ik ga pastasaushappen
Yep, in je auto blijven. duurt ook maar een half uurtje. Er zijn alleen hele gore toiletten die ik je van harte af kan radenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Hey Sun, die kanaaltunneltrein, moet je daar in je auto blijven zitten of is er ook een 'gewoon treinstel' om te zitten?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Had MM vandaag ook een solli bij de zweedse werkgever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |