Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ross wordt een beetje kriegel van al die Hollanders die hij amper kent die hem toevoegen op facebook(daar bedoelt hij dan niet Freecell en Lein mee
)
En precies wat ik niet begrijp aan facebook.
Maar wat deed wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef freecell het volgende:
Ik gooi af en toe alle mensen waarvan ik denk: wie?eruit
De wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat deed wiedan in je facebook?
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Je hebt een relatie of niet hoor. Alhoewel, FFT had zo'n relatie, I guess.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
kolere, wat een klus, maar hij staat er weer![]()
Het grote Sonnie-Tieske vakantieverslag 2011
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik probeer er zoveel mogelijk mensen aan toe te voegen die ik ook IRL ken en gesproken heb. Meerdere malen.
Uitzonderingen daargelaten. Er staan wel wat Fok!kers tussen die ik nog niet gezien heb.
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik hyves had ontdekte ik ook dat ik echt mensen aan het toevoegen was die ik amper kende. Jongens van de lagere school waar ik toen al nooit mee omging en zo
Dat dus. Maar ik schroom niet mensen die ik misschien niet heel erg goed ken ook toe te voegen als ik vermoed dat het wel interessante mensen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de mensen die ik op FB wil hebben. Mensen die ik wel ken maar niet wil of mensen die ik niet ken, weiger ik gewoon.
heeft Isa facebook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol maar kan ik nu niet echt gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef freecell het volgende:
Wat ik trouwens wel leuk vind is de relatiestatus 'it's complicated'
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik overigens wel heel irritant vind is mensen die constant melden waar ze zijn via zo'n progje. Die berichtjes kun je niet selectief blokkeren helaas..
Ja bij de meeste kan dat idd, maar dat kan dus niet bij precies déze meldingen, daar doelde ik ook op..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel toch, je kan gewoon klikken op een bericht van die applicatie geen berichten van deze applicatie meer weergeven.
Leuke foto's en mooi verslagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die reenactmentsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Sun en TAVwat een héérlijk verslag!
Wat een prachtige uitzichten, landschappen, beekjes, watervallen, heuvels, dierenfoto's, die reenactment foto's en zelfs foto's van de tent in de regenGeweldig! En zelfs TAV staat een paar keer met een lach op de foto's
Echt heel heel mooi gedaan en benijd jullie ontzettend met deze mooie vakantie!
Het zag er ook supertof uit! Was het een gelukkige ontdekking of wisten jullie dat dat daar die dag was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Die reenactments![]()
echt zooo tof was dat!
![]()
@ Boris: we zijn er door gereden, maar geen bordje tegen gekomen. Niet helemaal de juiste toeristische route gevolgd daar dus
Nou dat was echt puur toeval jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zag er ook supertof uit! Was het een gelukkige ontdekking of wisten jullie dat dat daar die dag was?
Leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar Ede; 17u mn 1e casting. Zo benieuwd, voel n beetje spanning
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar Ede; 17u mn 1e casting. Zo benieuwd, voel n beetje spanning
Hee Freecell 't is niet zo gezond dat je kinderen zo vroeg al aan Facebook zitten hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben ontvriend door F. paar weken geleden
geeft niks
Ik heb inmiddels 1x bodyguard er af gehaald en daar zo'n patch met de Welshe draak op gestreken, daar zit de button nu bij opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi, uitgebreid verslag weer, SunTav.![]()
Zitten prachtige foto's bij. Vooral die Snowdon-beklimming is indrukwekkend mooi en ruig.
En jullie hebben alles bij elkaar in 2 weken meer kilometers gelopen dan ik in een jaar aankan.
Ook leuk: dat bodyguard-tuigje van Sam. Wat een vrolijke, lieve hond is dat toch, dat kind van jullie.
Oe, lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben weer even wezen buurten bij onze favo 'cheesefarmer' die in Italië op vakantie is geweest dus allemaal lekkere dingen had meegenomen. Dus vanavond maar een beetje zachte gorgonzola snoepen hihi
nice!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen.
Dat ligt dan aan jouw computer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
Tonijnviskoekjes gemaakt.
Gewoon om te snoepen
Vast heel lekker.
Dat soort recepten blief ik wel.
Alleen is de link leeg en wit ???
goessoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Weer thuis na weer heel wat stapjes verder met de inrichting van ons nieuwe ziekenhuissysteem!! Hard gewerkt!
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.quote:
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
Nee hoor, dat ligt aan de server. Het ding geeft een witte pagina met een 500 INTERNAL SERVER error als status bericht. Tien minuten geleden.
Speciaal voor het recept ! naar beneden verhuisd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh. Bij mij zit ie gewoon nog in mijn cache dan. Maar ik heb mijn variant op het recept al uitgetypt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat eenverslag SunTavSam
Prachtig echt!
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Logisch! Hell, ik krijg al heimwee als ik naar die foto's kijk en ik ben er nog nooit geweest!
Heb maar 1 glas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
*proost* Piet.
De eerste zal wel niet erg lekker smaken, maar je moet gewoon even flink doorzetten. Na een halve fles wordt ie al een stuk lekkerder.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik vond die paardjes zo bijzonder van vacht!
En jullie zijn echte berggeiten hoor, jeetje minaEn dat met een verzwikte enkel
![]()
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook eens die kant op.
Maar dan wel in een huisje.
Ik zou dan paar plekken uitkiezen om dan per locatie een dag 4-5 blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rondtrekken in de auto en dan B&B's onderweg zoeken = ultieme vakantiegenieten voor mij
Fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En in mei gaan we weer die kant opmaar dan naar het zuiden. Ook heel erg mooi
Ik heb hier net ongeveer 3 minuten zongehapt, en toen was ie weer weg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer een beetje bijgekomen van mijn dag, nu nog even zonhappen voor ik ga pastasaushappen
Yep, in je auto blijven. duurt ook maar een half uurtje. Er zijn alleen hele gore toiletten die ik je van harte af kan radenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Hey Sun, die kanaaltunneltrein, moet je daar in je auto blijven zitten of is er ook een 'gewoon treinstel' om te zitten?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
Had MM vandaag ook een solli bij de zweedse werkgever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |