abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100884905
Goedemorgen c_/
Vandaag is de eerste dag van de week dat mijn vriend niet thuis werkt en ik vakantie heb, dus lekker het huis voor mij alleen :D
Vanmiddag/avond komen er wat vriendinnen chocoladefondue eten en cocktails drinken :9

Heb net trouwens een fotoagenda besteld :@ eigenlijk geen geld voor maar dit wilde ik al zo lang
Hoeveel spaarde jullie trouwens in het eerste jaar dat jullie uit huis gingen?
Ik kom nu niet verder dan 100-200 euro in de maand en volgens mij is dat helemaal niet zo slecht maar ik heb het gevoel dat ik meer moet sparen.
pi_100884932
Sparen in het eerste jaar dat ik uit huis ging? :D
Niks :+
Kamer, studie, boeken, kleding, eten, op :+
Als je studie en/of je kamer voor je betaald wordt zou je dat bedrag ongeveer moeten kunnen sparen denk ik :)
pi_100885052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Sparen in het eerste jaar dat ik uit huis ging? :D
Niks :+
Kamer, studie, boeken, kleding, eten, op :+
Als je studie en/of je kamer voor je betaald wordt zou je dat bedrag ongeveer moeten kunnen sparen denk ik :)
Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahaha
Een voordeel is wel dat we waarschijnlijk geen boeken meer krijgen voor dit studiejaar.
pi_100885118
Nou, dan vind ik sparen vrij knap :D
pi_100885262

[ Bericht 100% gewijzigd door FutureFairytale op 18-08-2011 08:47:44 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100885266
Iemand vroeg hoe het gisteren was?
Nou zo :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100885268
quote:
leuke melodie
pi_100885277
FFT, dat las ik nog en Isa kan ge-editte posts lezen _O-
pi_100885291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
FFT, dat las ik nog en Isa kan ge-editte posts lezen _O-
nou ik weet ook niet wat er gebeurde. ik wilde er nog iets bij zetten en toen was mn hele post leeg. dacht dat een modje het had verwijderd :?
pi_100885305
Ah, ok, nee, dat denk ik niet zo snel :) Foutje gok ik.
Ik vond de edit ook al wat onnodig :+
pi_100885314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen c_/
Vandaag is de eerste dag van de week dat mijn vriend niet thuis werkt en ik vakantie heb, dus lekker het huis voor mij alleen :D
Vanmiddag/avond komen er wat vriendinnen chocoladefondue eten en cocktails drinken :9

Heb net trouwens een fotoagenda besteld :@ eigenlijk geen geld voor maar dit wilde ik al zo lang
Hoeveel spaarde jullie trouwens in het eerste jaar dat jullie uit huis gingen?
Ik kom nu niet verder dan 100-200 euro in de maand en volgens mij is dat helemaal niet zo slecht maar ik heb het gevoel dat ik meer moet sparen.
gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaakt :')
pi_100885322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een lach :D
pi_100885328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:

SPOILER
een mooie dag dus? O+
pi_100885339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef freecell het volgende:
Ah, ok, nee, dat denk ik niet zo snel :) Foutje gok ik.
Ik vond de edit ook al wat onnodig :+
nee idd het was niet shocking :) foutje zal het wel zijn geweest. anyway, goedemorgen!

vandaag werken tot 17u en om 19u tenniswedstrijd in de dubbel en direct daarna om 20.30u in de enkel. beide 1/4 finale.
dat wordt flink aanpoten..
pi_100885344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaakt :')
Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaan :)
Vanavond moeten ze gewoon van te voren eten en dan als toetje mogen ze hier zelf van de chocoladefondue eten
pi_100885396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

een mooie dag dus? O+
Jup, het was erg leuk :)
En vandaag zijn ze moe, dus wat prikkelbaar, maar gelukkig tonnen nieuw speelgoed om ze af te leiden :P
pi_100885419
Leuke foto's, FC *O* O+

En FFT, vervelend dat soort moeilijke eters. Ik kan daar heel erg kriegel van worden. Lus ik nie :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100885441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaan :)
Vanavond moeten ze gewoon van te voren eten en dan als toetje mogen ze hier zelf van de chocoladefondue eten
aah das ook een idee. ik had het eten gemaakt en zij namen toetje mee. heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 augustus 2011 @ 09:01:12 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100885450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahaha
Een voordeel is wel dat we waarschijnlijk geen boeken meer krijgen voor dit studiejaar.
Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen. :P

Mogge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100885465
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:01 schreef borisz het volgende:

[..]

Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen. :P

Mogge :W
Dat heb ik dit studiejaar ook met mijn scriptie, maar dat kan ik gelukkig gratis op mijn werk doen
pi_100885467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's, FC *O* O+

En FFT, vervelend dat soort moeilijke eters. Ik kan daar heel erg kriegel van worden. Lus ik nie :r
ik vond het vooral vervelend voor haar maar ze at wel netjes mee. ze zei niet dat ze het niet lustte maar dat ze het niet lekker vond en je haar 's nachts daar als laatst voor wakker kon maken. had ze t ff van tevoren gezegd had ik iets anders gekozen maar voor de volgende keer onthoud ik het.
pi_100885519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Jup, het was erg leuk :)
En vandaag zijn ze moe, dus wat prikkelbaar, maar gelukkig tonnen nieuw speelgoed om ze af te leiden :P
Begrijpelijk dat ze moe zijn
Hopelijk blijven ze nog even druk bezig met het nieuwe speelgoed
pi_100885540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...
En dat vind je toch niet erg? :D
pi_100885621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat ze moe zijn
Hopelijk blijven ze nog even druk bezig met het nieuwe speelgoed
Zeker, die hadden we ingecalculeerd ;)
pi_100885750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

En dat vind je toch niet erg? :D
heb een beetje veel ijs nu voor mij alleen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')