Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:18 schreef freecell het volgende:
Sparen in het eerste jaar dat ik uit huis ging?
Niks
Kamer, studie, boeken, kleding, eten, op
Als je studie en/of je kamer voor je betaald wordt zou je dat bedrag ongeveer moeten kunnen sparen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuke melodiequote:
nou ik weet ook niet wat er gebeurde. ik wilde er nog iets bij zetten en toen was mn hele post leeg. dacht dat een modje het had verwijderdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef freecell het volgende:
FFT, dat las ik nog en Isa kan ge-editte posts lezen
gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is de eerste dag van de week dat mijn vriend niet thuis werkt en ik vakantie heb, dus lekker het huis voor mij alleen
Vanmiddag/avond komen er wat vriendinnen chocoladefondue eten en cocktails drinken
Heb net trouwens een fotoagenda besteldeigenlijk geen geld voor maar dit wilde ik al zo lang
Hoeveel spaarde jullie trouwens in het eerste jaar dat jullie uit huis gingen?
Ik kom nu niet verder dan 100-200 euro in de maand en volgens mij is dat helemaal niet zo slecht maar ik heb het gevoel dat ik meer moet sparen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
Iemand vroeg hoe het gisteren was?
Nou zowat een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
Iemand vroeg hoe het gisteren was?
Nou zoeen mooie dag dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee idd het was niet shockingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef freecell het volgende:
Ah, ok, nee, dat denk ik niet zo snelFoutje gok ik.
Ik vond de edit ook al wat onnodig
Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig met vriendinnen! gisterenavond was ook gezellig toen er 3 gasten kwamen. alleen iemand die zei dat ze juist alles lustte bleek spinazie niet lekker te vinden en ik had dus spinaziepasta gemaakt
Jup, het was erg leukquote:
aah das ook een idee. ik had het eten gemaakt en zij namen toetje mee. heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja zo heb je wel altijd iets, je hebt je best gedaan
Vanavond moeten ze gewoon van te voren eten en dan als toetje mogen ze hier zelf van de chocoladefondue eten
Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ons huis en studies moeten we ook zelf betalen, helaas...hahaha
Een voordeel is wel dat we waarschijnlijk geen boeken meer krijgen voor dit studiejaar.
Dat heb ik dit studiejaar ook met mijn scriptie, maar dat kan ik gelukkig gratis op mijn werk doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij mij valt de schade mee in de eerste periode. Hoop inkt om alle artikelen uit te printen.
Mogge
ik vond het vooral vervelend voor haar maar ze at wel netjes mee. ze zei niet dat ze het niet lustte maar dat ze het niet lekker vond en je haar 's nachts daar als laatst voor wakker kon maken. had ze t ff van tevoren gezegd had ik iets anders gekozen maar voor de volgende keer onthoud ik het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Leuke foto's, FC![]()
En FFT, vervelend dat soort moeilijke eters. Ik kan daar heel erg kriegel van worden. Lus ik nie![]()
Begrijpelijk dat ze moe zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, het was erg leuk
En vandaag zijn ze moe, dus wat prikkelbaar, maar gelukkig tonnen nieuw speelgoed om ze af te leiden
En dat vind je toch niet erg?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb dus nu nog een bak ijs en een bus slagroom over...
Zeker, die hadden we ingecalculeerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze moe zijn
Hopelijk blijven ze nog even druk bezig met het nieuwe speelgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |