Ja, nu slaap ik weer een paar nachten niet.quote:
De bedoeling is dat je met hem gaat wandelen, spelen, eten geven, onder de douche zetten, verhaaltje voorlezen, nog eentje en nog eentje en nog wat drinken Oom Pee en ik moet plasje doen Oom Pee en nog eens instoppen en niet boos worden, alleen op de gang diep zuchten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen voor het eerst oppassen op mijn neefje. Zusje zei dat het wel eens laat kon worden dus nu nog even snel wat TV-serie-afleveringen converteren voor de iPad
LOLquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu slaap ik weer een paar nachten niet.
Gemist!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef MissHobje het volgende:
Freecell nog gefeliciteerd met Leanderleuke dag gehad?
Ik ben zo blij met dit bericht, kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Gelukkig Real Madrid - Barca werd nog een goede knockpartij. Dat duel hoort niet zonder.
Barca wint de Supercopa. 11de prijs voor Guardiola, op gelijke hoogte met El Salvador.
Ken haar niet? Wat doet ze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit te genieten van fiona bruce op BBC 2
Is journalist, nieuwslezer, heeft nu een serie over echte en valse kunst. Razend intelligente en mooie vrouw.quote:
Eigenlijk alleen series als Spooks, Luther, Sherlock of Mozes Jones en verder vooral veel kookprogramma's en uiteraard de golfuitzendingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kijkt dus niet veel BBC golfer?
Die zijn net zo goed als hun dramaproductiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen series als Spooks, Luther, Sherlock of Mozes Jones en verder vooral veel kookprogramma's en uiteraard de golfuitzendingen.
Maar geen nieuws of actualiteitenprogramma's.
I know, maar ik moet ook al die andere dingen nog bijhouden. Al die Nederlandse journaals en actualiteitenprogramma's en talkshows.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Die zijn net zo goed als hun dramaproducties
Uhm.....die eerste dingen regelen mijn oudersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je met hem gaat wandelen, spelen, eten geven, onder de douche zetten, verhaaltje voorlezen, nog eentje en nog eentje en nog wat drinken Oom Pee en ik moet plasje doen Oom Pee en nog eens instoppen en niet boos worden, alleen op de gang diep zuchten.
En dán pas kan je filmpje kijken
Mogguh Isa. Hier nog 7 dagen werken en dan vakantie. Zometeen maar weer mijn hersenen breken over het puzzelprobleem wat er nog ligt en wat steeds ingewikkelder en ondoorzichtiger wordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Is het al vakantie?Halve nacht wakker gelegen van de muggen en ik heb er aardig wat vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |