SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
fuck, half 5 ? en ik woou om 3 uur gaan slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:29 schreef heloef het volgende:
Half 5 alweer?
Ik moet 13:00 alweer in de studio zijn.
Jij hebt ook echt gevoel voor humor. En een tikkeltje onzeker houden (met name wat jongere meiden) dacht ik ook wel van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Net zo briljant als mijn tieten quote.
Aids !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:29 schreef heloef het volgende:
Half 5 alweer?
Ik moet 13:00 alweer in de studio zijn.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind vrouwen maar lastig, vaak irritant en onmeunig kunnen zeuren.
toch zijn ze leuk als je ze op hun goede momenten treft
Jah dacht van wel, maar jij bent wel heel erg appart gevalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij snapte vrouwen al zei je
dat zalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah dacht van wel, maar jij bent wel heel erg appart geval
Zo zijn alle vrouwen mijn waarde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Elke vrouw is een apart geval , anders zijn ze saai!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk niet dat je vrouwen (of mannen) überhaupt op een hoop pleuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Bij ons in de vriendengroep geld de regel bij de mannen onder elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar eerlijk is eerlijk... kerels zijn ook niet heilig
Vrouw gedumpt omdat ze te dik was. dont askquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar eerlijk is eerlijk... kerels zijn ook niet heilig
thank youquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik denk niet dat je vrouwen (of mannen) überhaupt op een hoop pleuren.
Dan kan je wel eens bedrogen uitkomen
Metal is altijd goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:31 schreef Insomnium het volgende:
Oke radio uit.
Metal door mijn speakers.
Anders krijg ik afkick verschijnselen
Het leuke is ik ben alleen onzeker over mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
TT
[..]
Jij hebt ook echt gevoel voor humor. En een tikkeltje onzeker houden (met name wat jongere meiden) dacht ik ook wel van.
Als je het voor je 25e maar afleert, anders kun je geen MILFS hosselen
Daarom is mijn levensmotto ook :quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is ik ben alleen onzeker over mijn uiterlijk.![]()
Want ik ben eigenlijk te blij met mijn innerlijk.![]()
En ook heilig overtuigd van mijn eigen kunnen en weet eigenlijk zeker dat ik het later ga maken in Hilversum.
Maar ik moet er dan maar snel mee stoppen anders mis ik de handige sexlessen van MILFS
Als je er niet op valt waarom begin je er aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vrouw gedumpt omdat ze te dik was. dont ask![]()
Schaam me er eigenlijk best voor, om met haar gezien te worden.
het is als een Vespa , rijden leuk maar erop gezien worden no way!
Ze wil me nog steeds
Goeiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daarom is mijn levensmotto ook :
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je er niet op valt waarom begin je er aan?
Haal kop weg (waar ik ook te blij mee benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daarom is mijn levensmotto ook :
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod
En ze gaf je aandacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,
ze leek me wel aardig en had niks te doen.
Ja , je snapt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ze gaf je aandacht.
En omdat je zo ontzettend onzeker was vond je die aandacht geweldig.
Eigenlijk deed je het niet voor haar maar voor haar aandacht
Dat had ik dus ook bijna geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,
ze leek me wel aardig en had niks te doen.
Ik sinds kort wel weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie allemaal vrijgezel hier of zo?
Het was niet echt een relatie maar tijdelijk 2x iets. tijdelijk scharrel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga alleen een relatie aan als ik er zeker van ben dat ik nog jaren bij die persoon wil zijn.
Als ik een relatie heb ga ik er ook echt 100 % voor.
Ja duh jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie allemaal vrijgezel hier of zo?
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga alleen een relatie aan als ik er zeker van ben dat ik nog jaren bij die persoon wil zijn.
Als ik een relatie heb ga ik er ook echt 100 % voor.
Ik ga het avontuur aan en als het niet wil van mijn kant en me er niet prettig invoel dan nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.
ik woonde samen, bijna 6 jaar een relatie, zouden dit jaar trouwen.. toch uitgemaakt.
mensen veranderen door de jaren heen.
als je geen risico's neemt, beleef je ook nooit wat.
stap uit je vertrouwde veilige gebied, durf, droom, en maak mee
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisjequote:
Ah oke !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was niet echt een relatie maar tijdelijk 2x iets. tijdelijk scharrel.
volgens haar de beste sex die ze had gehad. maarja, dat leek me ook al niet zo moeilijk bij haar.
ze was dan wel 5 jaar ouder dan mij.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.
ik woonde samen, bijna 6 jaar een relatie, zouden dit jaar trouwen.. toch uitgemaakt.
mensen veranderen door de jaren heen.
als je geen risico's neemt, beleef je ook nooit wat.
stap uit je vertrouwde veilige gebied, durf, droom, en maak mee
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisje![]()
Hoe ze het vol houdt is weer een andere verhaal
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisje![]()
Hoe ze het vol houdt is weer een andere verhaal
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toedels, kusje op je neustrusten
Het begint wel een fenomeen te worden dat kusje op je neus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.![]()
![]()
Oh ja mijn fantastische innerlijk ik herinner het me weer.
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trusten knetter, spetter erop los in bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zou ik nog wel een handje van kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja dat is ook een echte dood doener in een relatie! jezelf wegcijferen!
Dat is wel een valkuil voor sommige mensen in een relatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja dat is ook een echte dood doener in een relatie! jezelf wegcijferen!
Zonder je eigen leven te behouden is er niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een valkuil voor sommige mensen in een relatie.
Dat ze zo ontzettend verliefd zijn dat ze hun hele leven opgeven voor die persoon.
Zulke relaties blijven dan ook niet bestaan.
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.![]()
![]()
Oh ja mijn fantastische innerlijk ik herinner het me weer.
Ik vond het wel heerlijk met mijn ex.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zonder je eigen leven te behouden is er niks. dan elkander. soms leuk voor een dag of 2 maar dan is je eigen leven er ook weer hey!
.
leuke seks hebben zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?
Kijk het is niet zo dat je blind bent voor andere vrouwen of zij voor andere mannen, maar als je het samen gewoon goed heb dan wil je niks anders. Niet van jaaaaaaaaaa deze persoon is de ware, want mensen veranderen. Zeker jonge mensen veranderen.
Maar ben je mid-20 dan weet je vaak wel een beetje wat je wel en niet wil.
Als je zoals jij 17 ben of 18 zal je eerst kortere relaties hebben. Of een paar jaar, wat dan toch uit gaat in the end.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk met mijn ex.
Weekend afsluiten van de wereld.
En puur aan elkaar besteden.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?
Kijk het is niet zo dat je blind bent voor andere vrouwen of zij voor andere mannen, maar als je het samen gewoon goed heb dan wil je niks anders. Niet van jaaaaaaaaaa deze persoon is de ware, want mensen veranderen. Zeker jonge mensen veranderen.
Maar ben je mid-20 dan weet je vaak wel een beetje wat je wel en niet wil.
Als je zoals jij 17 ben of 18 zal je eerst kortere relaties hebben. Of een paar jaar, wat dan toch uit gaat in the end.
Ik denk dat ik hier maar eens mee moet beginnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuke seks hebben zou ik zeggen
Het is ook niet ondenkbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar er zijn best een hoop stelletjes uit mijn omgeving die al vanaf hun zestiende samen zijn en ook al samenwonen nu en zelfs al getrouwd zijn.
Dus het KAN wel.
Scharrels en een relatie at the same time?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuke seks hebben zou ik zeggenalthans voor de korte relaties , de langere heb ik nog niet meegemaakt (jaar en 1,5 jaar ) op dit moment. en een paar scharrels
Nee ben nu single, bedoel wat ik heb gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scharrels en een relatie at the same time?
Vrouwen zijn ook vermoeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik begin eindelijk moe te worden.
En dat gebeurd niet vaak.
Dus ik ga fappen en mijn bed inkruipen.
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Ahhh, ja dat kan ook lekker zijn. Beetje los-vast neuken enz.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ben nu single, bedoel wat ik heb gehad
Slaap lekker en fapzequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Eidenlijk 2x vast , en toen was lossertjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh, ja dat kan ook lekker zijn. Beetje los-vast neuken enz.
ha, eerst leren op jezelf wonen dat vinden meiden geiler als je kan koken enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:51 schreef heloef het volgende:
Als ik op mezelf woon ga ik zo hard proberen me suf te neuken.![]()
En daarna een leuke vriendin.
Goed plan vind ik wel.
Ik moet nu echt gaan slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Fap ze , ik wil een peukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu echt gaan slapen.
Maar ik heb nu godverdomme opeens zin om te fappen.![]()
Maar slaap lekker!
Ik ben gezegend mijn moeder die haar kind heeft leren koken en schoonmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ha, eerst leren op jezelf wonen dat vinden meiden geiler als je kan koken enzo
Schone kamer maar niet te schoon . zelf kunnen inrichten zijnde wat huiselijks maken ervan.![]()
ik ook alleen als ik mijn tijdelijke kamer zie die ik nu heb... omdat ik een maand thuis woon...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gezegend mijn moeder die haar kind heeft leren koken en schoonmaken.
Succes en welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Ik ben vrij lui van aard dus of het ook allemaal gebeurt is een tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook alleen als ik mijn tijdelijke kamer zie die ik nu heb... omdat ik een maand thuis woon...
omdat ik zoo chaotisch wakker ben en werk.. dan vraag ik me ff af waar ik in ben beland
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui van aard dus of het ook allemaal gebeurd is een tweede.
Dan word ik Assepoester de tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulks
Wel zo verstandig jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulks
pik pik pik pik pikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan word ik Assepoester de tweede.
Slaapze manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:51 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga ook een peuk roken na mijn Mila(liedje erboven). naar bed toe
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pik pik pik pik pik(sprookje dat ik voorlas
)
Oh ja ik was hero heloef met zijn lul over zijn schouder die sloeg op zijn tietjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pik pik pik pik pik(sprookje dat ik voorlas
)
Trustenquote:
Lief hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft heloef nu weer een TT voor RockNijntje gemaakt?
Mogguh
Hoi hoiquote:
Ja na 6 weken vakantie moet ik ook weer flink wennen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou lekker, had er flink moeite mee om eruit te komen vanochtend, drukke weken gehad.
De belangrijkste dingen zijn mee over, maar nog lang niet alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja na 6 weken vakantie moet ik ook weer flink wennen hoor![]()
Was alles nog gelukt met overhuizen?
Morguhquote:
Goeie morgenquote:
Nee lul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft heloef nu weer een TT voor RockNijntje gemaakt?
Mogguh
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow fuck, dat lijstje was zeker voor gisteren
oei die heb ik ook gehad.. dat is zeker geen pretjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts met waarschijnlijk een niersteen. Ongelooflijk, wat een pijn zeg! Met niets te vergelijken. Zweten als een hond, steeds bijna overgeven van de pijn, verschrikkelijk! Ik heb heel wat pijn gekend in mijn leven, maar dit is toch wel de top. Gelukkig heb ik een injectie tegen de pijn gekregen.
Zo dat is kut zeg. Sterkte kerel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts met waarschijnlijk een niersteen. Ongelooflijk, wat een pijn zeg! Met niets te vergelijken. Zweten als een hond, steeds bijna overgeven van de pijn, verschrikkelijk! Ik heb heel wat pijn gekend in mijn leven, maar dit is toch wel de top. Gelukkig heb ik een injectie tegen de pijn gekregen.
sterkte kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Morguhhhquote:
Goedemorgen grote vriend.quote:
Keihard samengeklonterd ureum in je nier. Normaal plas je het uit, maar als je bijvoorbeeld lange tijd te weinig drinkt, kristalliseert het in de nier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sterkte kerel
wat is een niersteen ?
slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, waar zijn Knetter en Viro als je ze nodig hebt..
Gutemurgen!quote:
Hey kerel nog een beetje geslapen ?quote:
Ik heb nog wel geslapen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hey kerel nog een beetje geslapen ?
Of ben je nu net zo brak als ik.
Ik zit er sterk aan te denken om eens een overdosis cafeïne tot mij te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geslapen ja.
Maar ik werd wel eerst om 8 uur al wakker.
Ik nuttig nog wel een bakkie koffie tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om eens een overdosis cafeïne tot mij te nemen.
oh dearquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat je om 5 uur moe werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:18 schreef Insomnium het volgende:
En weer maar twee uur geslapen![]()
Godverdomme zeg ik heb de laatste 5 dagen niet meer dan twee uur per nacht geslapen.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om 5 uur moe werd.
worldfamousquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
http://www.at5.nl/live
Mocht je om 13:00 uur niks te doen hebben, klik dan hier op.
Dan moet je letten op een neger in een blauw shirt met een ruitjeshemd er over heen en dan tadaa dat ben ik.
I'm starting to get therequote:
Niemand, Guppy staat aan.. Ik wilde om 12 uur tot 2, maar dat zie ik niet gebeuren..quote:
knetter slaapt nog , helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand, Guppy staat aan.. Ik wilde om 12 uur tot 2, maar dat zie ik niet gebeuren..
Succes !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Ja luitjes jullie hebben de link ik ga richting de studio, tschuss!
Wat ga je doen? Succes overigensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Een beetje met de knopjes spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Succes overigens
Doei doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Knetter is niet de enige die Gup kan uitschakelen, maar ook de anderen zijn er niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
knetter slaapt nog , helaas.
Gestoord Uitdagende Personage,(j/k) Deze zorgt ervoor dat als er geen DJ is er wel muziek is!quote:
Dat is een slimme vis danquote:
Ahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gestoord Uitdagende Personage,(j/k) Deze zorgt ervoor dat als er geen DJ is er wel muziek is!
De vraag blijft altijd wat je hoort. maar de lijst kan gevoed worden met verzoekjes.
Door op verzoekjes te klikken en eigen muziek op te zoeken die Gup al kent
Kortom DJ bot![]()
en dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nog 2 maanden en dan![]()
![]()
![]()
Ben ik 15quote:
Hey ! Zo oud nou ook nog nietquote:
Hier ookquote:
ik uit '88quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hey ! Zo oud nou ook nog niet![]()
Ik kom uit '85
ben ik een jaar ouder dan nuquote:
nounoupoepoequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ben ik een jaar ouder dan nu
Nee... daar vroeg ik ook al omquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
Er is zeker niemand om Gup uit te zetten, he?.
Kloptquote:
Dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff heb vandaag echt helemaal nergens fut voor.... grrr wat irritant
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff heb vandaag echt helemaal nergens fut voor.... grrr wat irritant
En nog zoveeeeeeeel te doen *zucht*quote:
mja ik ga morgen wel weer wat doen, kan nu geen moment de kids uit het hoog verliezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En nog zoveeeeeeeel te doen *zucht*
Of je vraagt verzoekjes aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
Oke ..
Totdat er iemand gaat draaien zet ik de radio uit.
Kan dit nog niet hebben op de vroege morgen
Dat zou kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik ga morgen wel weer wat doen, kan nu geen moment de kids uit het hoog verliezen
Kledingquote:
Showenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleding. Jurkje, rokjes, shirt en vest
.
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat zijn ze aan het doen dan??
Je zal zijn dat ik vanavond weer lekker actief wordt ineens....
ik dm wel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook niet actief benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangen
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangen
Hahaha ik ken het !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*
Niks mis met tot diep in de nacht gamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*
ja ik moet ook op zoek naar nieuwe baan maar zelfs daar heb ik geen fut voor haha.. maar gelukkig heb ik mijn jochie nog anders zou ik helemaal de hele dag in bed rondhangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het !
Zit nu in een werkeloos zijn periode.
En solliciteer een paar keer in de week.
Maar verder dan dat zit ik thuis een beetje te gamen en muziek te luisteren.
Oh en hier zitten
Wel als ik dan de volgende dag te lui ben om ook maar iets te ondernemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met tot diep in de nacht gamen
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik moet ook op zoek naar nieuwe baan maar zelfs daar heb ik geen fut voor haha.. maar gelukkig heb ik mijn jochie nog anders zou ik helemaal de hele dag in bed rondhangen
Ja dat is minder, maar toch heb ik wel weer eens zin in een lange gamesessiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wel als ik dan de volgende dag te lui ben om ook maar iets te ondernemen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussen
Mijn mannelijke eierstokken beginnen te ratelen.
Maar dat zit er niet in voorlopig.
Jah ik zou graag een papa hebben...mja jaag ze allemaal weer weg steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussen
Mijn mannelijke eierstokken beginnen te ratelen.
Maar dat zit er niet in voorlopig.
Het is echt ernstigquote:
je mag die van mij wel even lenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt ernstig
Ik ben nu 25 maar heb echt zo langzamerhand te drang om te settlen en een gezinnetje te stichten
Godverdomme dat klink gay.( No offense naar gay people
)
Mij bij gaan ze altijd vreemd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah ik zou graag een papa hebben...mja jaag ze allemaal weer weg steeds![]()
Ik heb ook wel een kinderwens hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt ernstig
Ik ben nu 25 maar heb echt zo langzamerhand te drang om te settlen en een gezinnetje te stichten
)
Ja leuk is dat he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mij bij gaan ze altijd vreemd.
Ook een fijn iets
Wil ook best kinderen en een gezinnetje enzo, maar nu nog even nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt ernstig
)
Neem ik hem/haar mee naar de kinderboerderij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag die van mij wel even lenen
ik heb er op dit moment 5 thuis hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neem ik hem/haar mee naar de kinderboerderij.
Of wacht hoe oud is hij/zij ?
Donders !quote:
Eeeej jij daarquote:
|Ik heb ook een kinderwens : " ik wou dat ik een heel lief meiske bij me had" dat was mijn kinderwensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een kinderwens hoor.
Maar nu nog niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Donders !
Heb dan ook totaal geen vertrouwen meer in vrouwen mannen
Ik heb ooit op stage poppenkast shows gegeven met poppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er op dit moment 5 thuis hoor
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
|Ik heb ook een kinderwens : " ik wou dat ik een heel lief meiske bij me had" dat was mijn kinderwens(21 jaar ongv
)
Picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm.... L is toch te groot. Maar goed, ik ga niet terug sturen, laat 't wel innemen
.
kom maar langsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ooit op stage poppenkast shows gegeven met poppen.
Allemaal uit de verschillende mythologieën om ze dat bij te brengen.
Dus dat moet wel goed komen
Hou oud zijn ze ?quote:
Ik weet dat ik soms wat chaotisch type en bedoelde met kinderwens een ander soort kinderwensquote:
9 kinderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van 2jaar
3 van 3jaar
1 van 11 jaar met ADHD
4 zijn er niet van mij
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van 2jaar
3 van 3jaar
1 van 11 jaar met ADHD
4 zijn er niet van mij
Komt wel weer, had ik ook niet toen mijn ex vreemdging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Donders !
Heb dan ook totaal geen vertrouwen meer in vrouwen
Ik heb met moeilijk opvoedbare jongeren gewerkt dus dat is ook geen probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van 2jaar
3 van 3jaar
1 van 11 jaar met ADHD
4 zijn er niet van mij
leg uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms wat chaotisch type en bedoelde met kinderwens een ander soort kinderwens
1+3+1+4?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 van 2jaar
3 van 3jaar
1 van 11 jaar met ADHD
4 zijn er niet van mij
Ik ben gastouder, heb alleen mijn jongste zoon hier, de oudste is bij opa vissenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb met moeilijk opvoedbare jongeren gewerkt dus dat is ook geen probleem![]()
Waar is de vader dan ? Of Moeder ?
Of ben je aan het oppassen ?
MYSTERIES
4 daar van zijn niet van mijquote:
Vanmiddag misschien. Ik ben nu niet toonbaarquote:
Dat dacht ik ook toen het de eerste keer gebeurde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel weer, had ik ook niet toen mijn ex vreemdging.
Maar sommige zijn wel te vertrouwen.
hoop ik
hihi das ook een manier van tellenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag misschien. Ik ben nu niet toonbaar.
Ah okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gastouder, heb alleen mijn jongste zoon hier, de oudste is bij opa vissen
maar ga even broodjes maken
[..]
4 daar van zijn niet van mij
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen het de eerste keer gebeurde.
Tweede keer ook nog.
Een week geleden kwam ik erachter dat mijn ex vreemd ging.
Terwijl ze nog altijd zei: "Ja mijn ex is vreemd gegaan ik zou dat nooit doen blablabla"
Blargh.
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt wel
Jij vindt het wel best zolang je maar niets weet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Ik heb mijn eerste ex er wel van verdacht, maar hij zegt van niet. Nou ja, dan niet.
eigenlijk niet, maar goed, vind maar eens wat anders, echt ideaal is het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ah oke!
Wel een leuke baan denk ik zo.
En eet smakelijk
Hij is niet voor niets een ex hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij vindt het wel best zolang je maar niets weet?
Ja dat snap ik wel.. die angst blijft er altijd zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?
Dat ze dat ALLEMAAL stuk voor stuk beloofden en zeiden.
" Ik ga niet vreemd "
" Dat kan ik niet eens "
" Je bent alles wat ik nodig heb "
Ja vast.
Ik WIL het wel geloven maar ik KAN het niet meer geloof ik.
Hmm zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar goed, vind maar eens wat anders, echt ideaal is het niet
want als ik ga werken verdien ik niks (want dan werk je dus voor de opvang van je eigen kinderen)
dan kan ik beter er wel iets aan overhouden...
verder is het respectloos en ondankbaar en onderbetaald werk...
Ik 2 keer, maar ben er inmiddels wel van overtuigd dat niet alle vrouwen liegende misbaksels zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt wel
Ik heb geen idee hoe ik dat vertrouwen nog terug krijg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.. die angst blijft er altijd zitten![]()
Maar ik heb wel gemerkt dat nu ik over het vreemdgaan van de vader van me jochie heen ben het vertrouwen ook weer terug is gekomen
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?
Dat ze dat ALLEMAAL stuk voor stuk beloofden en zeiden.
" Ik ga niet vreemd "
" Dat kan ik niet eens "
" Je bent alles wat ik nodig heb "
Ja vast.
Ik WIL het wel geloven maar ik KAN het niet meer geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
Babygeitjes zijn welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat vertrouwen nog terug krijg.
Ben bang dat ik altijd achterdochtig en paranoide zou blijven.
En ik heb al last van verlatingsangst met vlagen![]()
Achja.. Ik koop wel een geit
Ik GING er ook altijd vanuit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
Kijk en als de ouders dat nou eens zouden laten merken of laten blijken dan zou ik er ook wat meer fun in hebben, ipv alleen maar zeiken over uren en gezeur met de belastingdienst en kinderopvangtoeslag (alsof ik daar wat aan kan doen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm zo had ik het nog niet bekeken.
Maar ik ben gewoon gek op kinderen![]()
En het is inderdaad respectloos en ondankbaar en ZEKER onderbetaald werk.
Maar ik waardeer en respecteer je ervoor.
auw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik had het al gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola!![]()
Kleine cimineeltjes heb je daar zeg!
Beeld Jan Pieterszoon Coen valt van sokkel
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Babygeitjes zijn wel![]()
Nee maar ik weet zeker dat het wel goed gaat komenals iemand van je houd dan snapt die persoon je angst en achterdocht wel en zal zij er alles aan doen om dat weg te nemen
Zelfde hiero , ik geloof in de goedheid van de mensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
Oh, je bent al bezet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemdgangers verdienen niet anders.quote:
Ja dat wordt een hele opgave dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt.
Maar probeer mij nu maar eens te overtuigen dat je echt voor mij gaat.
Maar goed.
Ik zie het wel.
Ik ben gewoon verbitterd denk ik
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, je bent al bezet.Ik ben geen wc, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Was t een lelijk ding ofzo?quote:Een burgerinitiatief pleitte voor het weghalen van zijn standbeeld.
Snap ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk en als de ouders dat nou eens zouden laten merken of laten blijken dan zou ik er ook wat meer fun in hebben, ipv alleen maar zeiken over uren en gezeur met de belastingdienst en kinderopvangtoeslag (alsof ik daar wat aan kan doen)
Ik snap wel dat je je zo voelt. Heel goed, ik denk dat ik precies hetzelfde zou denken in jouw geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik GING er ook altijd vanuit.
En zeker omdat ik zorg dat als ik een relatie heb ze ook alles krijgt wat ze nodig heeft.
Maar goed.
Ik zal wel ergens keihard in falen.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemdgangers verdienen niet anders..
Kijk, het kan gebeuren dat je verliefd word op iemand anders, maar wees daar eerlijk over. Ga niet achter de rug van je partner klooien met die andere persoon. Dat vind ik walgelijk.
Ja ben het wel met je eens, maar om die reactie van jou te lezen verbaasd me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemdgangers verdienen niet anders..
Kijk, het kan gebeuren dat je verliefd word op iemand anders, maar wees daar eerlijk over. Ga niet achter de rug van je partner klooien met die andere persoon. Dat vind ik walgelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook nog nooit vreemd gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik doe het dan ook niet echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens, maar om die reactie van jou te lezen verbaasd me.
Dacht dat jij tegen geweld en eigen rechter enzo spelen was.
In dit geval een weekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat wordt een hele opgave dat kan ik me voorstellen
En die verbitterheid wordt vanzelf minder.. hoe lang is het geleden?
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je zo voelt. Heel goed, ik denk dat ik precies hetzelfde zou denken in jouw geval.
En ik denk niet dat je faalt, ik denk dat je de verkeerde persoon bent tegengekomen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook nog nooit vreemd gegaan.Dat helpt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb 2 vriendinnen gehad
Redacted
Ik vraag het me af hoor... Bij sommige mensen zit dat gewoon in hun aard. Maar, de kans is groot dat er iets niet goed heeft gezeten, maar dat hoeft niet per definitie jouw fout alleen te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval een week
Maar mijn leven is een beetje een aaneenschakeling van dit soort rampen.
Dus dan raak je wel eens cynisch en verbitterd
[..]
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?
Dan zouden ze ook niet vreemd zijn gegaan.
Ja en dat mag ook bestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval een week
Maar mijn leven is een beetje een aaneenschakeling van dit soort rampen.
Dus dan raak je wel eens cynisch en verbitterd
[..]
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?
Dan zouden ze ook niet vreemd zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |