Goeie morgenquote:
Nee lul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft heloef nu weer een TT voor RockNijntje gemaakt?
Mogguh
jupquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow fuck, dat lijstje was zeker voor gisteren
oei die heb ik ook gehad.. dat is zeker geen pretjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts met waarschijnlijk een niersteen. Ongelooflijk, wat een pijn zeg! Met niets te vergelijken. Zweten als een hond, steeds bijna overgeven van de pijn, verschrikkelijk! Ik heb heel wat pijn gekend in mijn leven, maar dit is toch wel de top. Gelukkig heb ik een injectie tegen de pijn gekregen.
Zo dat is kut zeg. Sterkte kerel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu in de wachtkamer van de huisarts met waarschijnlijk een niersteen. Ongelooflijk, wat een pijn zeg! Met niets te vergelijken. Zweten als een hond, steeds bijna overgeven van de pijn, verschrikkelijk! Ik heb heel wat pijn gekend in mijn leven, maar dit is toch wel de top. Gelukkig heb ik een injectie tegen de pijn gekregen.
sterkte kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
Morguhhhquote:
Goedemorgen grote vriend.quote:
Keihard samengeklonterd ureum in je nier. Normaal plas je het uit, maar als je bijvoorbeeld lange tijd te weinig drinkt, kristalliseert het in de nier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
sterkte kerel
wat is een niersteen ?
slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, waar zijn Knetter en Viro als je ze nodig hebt..
Gutemurgen!quote:
Hey kerel nog een beetje geslapen ?quote:
Ik heb nog wel geslapen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hey kerel nog een beetje geslapen ?
Of ben je nu net zo brak als ik.
Ik zit er sterk aan te denken om eens een overdosis cafeïne tot mij te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geslapen ja.
Maar ik werd wel eerst om 8 uur al wakker.
Ik nuttig nog wel een bakkie koffie tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om eens een overdosis cafeïne tot mij te nemen.
oh dearquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |