ha, eerst leren op jezelf wonen dat vinden meiden geiler als je kan koken enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:51 schreef heloef het volgende:
Als ik op mezelf woon ga ik zo hard proberen me suf te neuken.![]()
En daarna een leuke vriendin.
Goed plan vind ik wel.
Ik moet nu echt gaan slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik begin eindelijk moe te worden.
En dat gebeurd niet vaak.
Dus ik ga fappen en mijn bed inkruipen.
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Fap ze , ik wil een peukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nu echt gaan slapen.
Maar ik heb nu godverdomme opeens zin om te fappen.![]()
Maar slaap lekker!
Ik ben gezegend mijn moeder die haar kind heeft leren koken en schoonmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ha, eerst leren op jezelf wonen dat vinden meiden geiler als je kan koken enzo
Schone kamer maar niet te schoon . zelf kunnen inrichten zijnde wat huiselijks maken ervan.![]()
ik ook alleen als ik mijn tijdelijke kamer zie die ik nu heb... omdat ik een maand thuis woon...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gezegend mijn moeder die haar kind heeft leren koken en schoonmaken.
Succes en welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik begin eindelijk moe te worden.
En dat gebeurd niet vaak.
Dus ik ga fappen en mijn bed inkruipen.
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Ik ben vrij lui van aard dus of het ook allemaal gebeurt is een tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook alleen als ik mijn tijdelijke kamer zie die ik nu heb... omdat ik een maand thuis woon...
omdat ik zoo chaotisch wakker ben en werk.. dan vraag ik me ff af waar ik in ben beland
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vrij lui van aard dus of het ook allemaal gebeurd is een tweede.
Dan word ik Assepoester de tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulks
Wel zo verstandig jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Join the club, wel schoonmaken natuurlijk als je een meisje uitnodigt enzulks
pik pik pik pik pikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan word ik Assepoester de tweede.
Slaapze manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:51 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ik ga ook een peuk roken na mijn Mila(liedje erboven). naar bed toe
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pik pik pik pik pik(sprookje dat ik voorlas
)
Oh ja ik was hero heloef met zijn lul over zijn schouder die sloeg op zijn tietjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pik pik pik pik pik(sprookje dat ik voorlas
)
Trustenquote:
Lief hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft heloef nu weer een TT voor RockNijntje gemaakt?
Mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |