quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toedels, kusje op je neustrusten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.![]()
![]()
Oh ja mijn fantastische innerlijk ik herinner het me weer.
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trusten knetter, spetter erop los in bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zou ik nog wel een handje van kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja dat is ook een echte dood doener in een relatie! jezelf wegcijferen!
Dat is wel een valkuil voor sommige mensen in een relatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja dat is ook een echte dood doener in een relatie! jezelf wegcijferen!
Zonder je eigen leven te behouden is er niksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een valkuil voor sommige mensen in een relatie.
Dat ze zo ontzettend verliefd zijn dat ze hun hele leven opgeven voor die persoon.
Zulke relaties blijven dan ook niet bestaan.
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.![]()
![]()
Oh ja mijn fantastische innerlijk ik herinner het me weer.
Ik vond het wel heerlijk met mijn ex.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zonder je eigen leven te behouden is er niks. dan elkander. soms leuk voor een dag of 2 maar dan is je eigen leven er ook weer hey!
.
leuke seks hebben zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?
Kijk het is niet zo dat je blind bent voor andere vrouwen of zij voor andere mannen, maar als je het samen gewoon goed heb dan wil je niks anders. Niet van jaaaaaaaaaa deze persoon is de ware, want mensen veranderen. Zeker jonge mensen veranderen.
Maar ben je mid-20 dan weet je vaak wel een beetje wat je wel en niet wil.
Als je zoals jij 17 ben of 18 zal je eerst kortere relaties hebben. Of een paar jaar, wat dan toch uit gaat in the end.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het wel heerlijk met mijn ex.
Weekend afsluiten van de wereld.
En puur aan elkaar besteden.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is niet alleen wat ziet zij in jou, maar wat zie je in haar toch?
Kijk het is niet zo dat je blind bent voor andere vrouwen of zij voor andere mannen, maar als je het samen gewoon goed heb dan wil je niks anders. Niet van jaaaaaaaaaa deze persoon is de ware, want mensen veranderen. Zeker jonge mensen veranderen.
Maar ben je mid-20 dan weet je vaak wel een beetje wat je wel en niet wil.
Als je zoals jij 17 ben of 18 zal je eerst kortere relaties hebben. Of een paar jaar, wat dan toch uit gaat in the end.
Ik denk dat ik hier maar eens mee moet beginnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuke seks hebben zou ik zeggen
Het is ook niet ondenkbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar er zijn best een hoop stelletjes uit mijn omgeving die al vanaf hun zestiende samen zijn en ook al samenwonen nu en zelfs al getrouwd zijn.
Dus het KAN wel.
Scharrels en een relatie at the same time?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuke seks hebben zou ik zeggenalthans voor de korte relaties , de langere heb ik nog niet meegemaakt (jaar en 1,5 jaar ) op dit moment. en een paar scharrels
Nee ben nu single, bedoel wat ik heb gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Scharrels en een relatie at the same time?
Vrouwen zijn ook vermoeiendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik begin eindelijk moe te worden.
En dat gebeurd niet vaak.
Dus ik ga fappen en mijn bed inkruipen.
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Ahhh, ja dat kan ook lekker zijn. Beetje los-vast neuken enz.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ben nu single, bedoel wat ik heb gehad
Slaap lekker en fapzequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik begin eindelijk moe te worden.
En dat gebeurd niet vaak.
Dus ik ga fappen en mijn bed inkruipen.
Het was gezellig![]()
Tot de volgende keer.
Eidenlijk 2x vast , en toen was lossertjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh, ja dat kan ook lekker zijn. Beetje los-vast neuken enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |