Goeiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daarom is mijn levensmotto ook :
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je er niet op valt waarom begin je er aan?
Haal kop weg (waar ik ook te blij mee benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daarom is mijn levensmotto ook :
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod
En ze gaf je aandacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,
ze leek me wel aardig en had niks te doen.
Ja , je snapt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ze gaf je aandacht.
En omdat je zo ontzettend onzeker was vond je die aandacht geweldig.
Eigenlijk deed je het niet voor haar maar voor haar aandacht
Dat had ik dus ook bijna geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gigantisch groot onzekerheidscomplex toendertijd ,
ze leek me wel aardig en had niks te doen.
Ik sinds kort wel weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie allemaal vrijgezel hier of zo?
Het was niet echt een relatie maar tijdelijk 2x iets. tijdelijk scharrel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga alleen een relatie aan als ik er zeker van ben dat ik nog jaren bij die persoon wil zijn.
Als ik een relatie heb ga ik er ook echt 100 % voor.
Ja duh jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn jullie allemaal vrijgezel hier of zo?
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga alleen een relatie aan als ik er zeker van ben dat ik nog jaren bij die persoon wil zijn.
Als ik een relatie heb ga ik er ook echt 100 % voor.
Ik ga het avontuur aan en als het niet wil van mijn kant en me er niet prettig invoel dan nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.
ik woonde samen, bijna 6 jaar een relatie, zouden dit jaar trouwen.. toch uitgemaakt.
mensen veranderen door de jaren heen.
als je geen risico's neemt, beleef je ook nooit wat.
stap uit je vertrouwde veilige gebied, durf, droom, en maak mee
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisjequote:
Ah oke !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was niet echt een relatie maar tijdelijk 2x iets. tijdelijk scharrel.
volgens haar de beste sex die ze had gehad. maarja, dat leek me ook al niet zo moeilijk bij haar.
ze was dan wel 5 jaar ouder dan mij.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit of je nog jaren bij die persoon blijft.
ik woonde samen, bijna 6 jaar een relatie, zouden dit jaar trouwen.. toch uitgemaakt.
mensen veranderen door de jaren heen.
als je geen risico's neemt, beleef je ook nooit wat.
stap uit je vertrouwde veilige gebied, durf, droom, en maak mee
Ik denk dat ik later me continu ga af vragen wat ziet ze toch in mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisje![]()
Hoe ze het vol houdt is weer een andere verhaal
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ik heb al 5 jaar met hetzelfde meisje![]()
Hoe ze het vol houdt is weer een andere verhaal
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toedels, kusje op je neustrusten
Het begint wel een fenomeen te worden dat kusje op je neus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toedels, kusje op je neustrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |