Ik dacht dat je om 5 uur moe werdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:18 schreef Insomnium het volgende:
En weer maar twee uur geslapen![]()
Godverdomme zeg ik heb de laatste 5 dagen niet meer dan twee uur per nacht geslapen.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om 5 uur moe werd.
worldfamousquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
http://www.at5.nl/live
Mocht je om 13:00 uur niks te doen hebben, klik dan hier op.
Dan moet je letten op een neger in een blauw shirt met een ruitjeshemd er over heen en dan tadaa dat ben ik.
I'm starting to get therequote:
Niemand, Guppy staat aan.. Ik wilde om 12 uur tot 2, maar dat zie ik niet gebeuren..quote:
knetter slaapt nog , helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand, Guppy staat aan.. Ik wilde om 12 uur tot 2, maar dat zie ik niet gebeuren..
Succes !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Ja luitjes jullie hebben de link ik ga richting de studio, tschuss!
Wat ga je doen? Succes overigensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Een beetje met de knopjes spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Succes overigens
Doei doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
Knetter is niet de enige die Gup kan uitschakelen, maar ook de anderen zijn er niet..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
knetter slaapt nog , helaas.
Gestoord Uitdagende Personage,(j/k) Deze zorgt ervoor dat als er geen DJ is er wel muziek is!quote:
Dat is een slimme vis danquote:
Ahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gestoord Uitdagende Personage,(j/k) Deze zorgt ervoor dat als er geen DJ is er wel muziek is!
De vraag blijft altijd wat je hoort. maar de lijst kan gevoed worden met verzoekjes.
Door op verzoekjes te klikken en eigen muziek op te zoeken die Gup al kent
Kortom DJ bot![]()
en dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nog 2 maanden en dan![]()
![]()
![]()
Ben ik 15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |