Dat rondneuken duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gaan rondneuken met je leuter? Duh! met de info zelf trots op zijn je bent wie je bent en het valt altijd reuze mee
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet leren jezelf te waarderen kerel![]()
En ook als is hij extreem klein.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Ik klier hem maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Dat moet bijna wel een genetisch defect zijn dan
Minstens het dubbele.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hij heeft er vast 1 van 5 cm
Oh dat weet ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat rondneuken duurt nog wel even.
[..]
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.
Kotsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat rondneuken duurt nog wel even.
[..]
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.
hoeze gelijk weer geilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga slapenEn ik zie wel of ik morgen een geile knetter aan de deur heb
Amen to that.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik niet trots op ben op mijn lichaam is mijn buikjeen dat ik wel iets breder mag groeien.
Je bent een vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef Insomnium het volgende:
Maar even serieus :
Als je zon kleine penis hebt dan moet je je wel goed kut voelen.
Ik zou mijn broek niet eens uit durven trekken![]()
Ja maar ik heb het waarschijnlijk idiote idee dat ik er niet bij hoor omdat ik (nog) niet neuk.quote:
misschien moet ik het dan maar niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
\
Je bent een vrouw.
En wil naar zijn huis komen.
Zijn hormonen zijn helemaal van slag nu
Kan dat werkelijk ja ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan zou ik een penisvergroting voor sparen.
Dan is je leven niet compleet!
Of compleet als een zwerver daar aankomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien moet ik het dan maar niet doen
nah het is niet onmogelijk , hoe denk je dat vrouwen die man willen worden dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan dat werkelijk ja ?
Lijkt mij praktisch onmogelijk.
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan dat werkelijk ja ?
Lijkt mij praktisch onmogelijk.
Ja dit ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik niet trots op ben op mijn lichaam is mijn buikjeen dat ik wel iets breder mag groeien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico's
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of compleet als een zwerver daar aankomen.
En stinken.
Maar als je pecht hebt dan maakt hem dat niets uit
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah het is niet onmogelijk , hoe denk je dat vrouwen die man willen worden dat gebeurt?
Lijkt mij extreem risicovolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico's
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.quote:
Klompen, overal en dan naar mest geuren.quote:
Dat dus , net als messen in de buurt daarbij WEG VORT KSSSTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Lijkt mij extreem risicovol
Ik zou het niet willen.
Geen ingrepen bij mijn zaakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |