oh ex vroeg eens hoelang hij wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef Insomnium het volgende:
Niet eens daarom !
Was gewoon pure dronken nieuwsgierigheid
Ik wil ook een kinderarm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb 20 cm, en als je een vrouw was mocht je komen voelen.Maar ben lang he, niet om te lullen, maar stond een keer naast een maat van me te pissen die is Surinaams, (ik probeerde niet te kijken hoor), maar die had dus serieus een kinderarmpje hangen daar beneden.
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb 20 cm, en als je een vrouw was mocht je komen voelen.Maar ben lang he, niet om te lullen, maar stond een keer naast een maat van me te pissen die is Surinaams, (ik probeerde niet te kijken hoor), maar die had dus serieus een kinderarmpje hangen daar beneden.
Als ik gedronken heb is het echt een complete ramp vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]minder
Ik heb t wel erger als ik redelijk wat gedronken heb
Hahahaha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh ex vroeg eens hoelang hij wastoen het nog geen ex was.
14,8 ongvquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:55 schreef Insomnium het volgende:
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegd![]()
Ik zit rond de 18 en dat vind ik al groot zat.
En de dames heb ik er nooit wat over horen zeggen of klagen.
Maar sommige mensen zijn echt ziekelijk!
Alsof ze in chernobyl zijn opgegroeid
LEES. Ik zeg : Het is toch niet zo HEEL bijzonder. 5 cm dikte. Zeg niet dat het de norm is of zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet hij dikker zijn dan 5 cm? Ik zit in een andere wereld weer.
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien kan je wel heel slecht schatten
Hmmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.
Nee niet echt, alleen bang als ik dat ding ga meten dat wel wordt.quote:
Ik ben 1.98 hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegd![]()
Ik zit rond de 18 en dat vind ik al groot zat.
En de dames heb ik er nooit wat over horen zeggen of klagen.
Maar sommige mensen zijn echt ziekelijk!
Alsof ze in chernobyl zijn opgegroeid
En datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een gespreks onderwerp ook weer.
Beter meten dan niet wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.
Het is al laat en zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een gespreks onderwerp ook weer.
Ah oke !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 hedus in verhouding valt het allemaal reuze mee. Maar het werkt, en dat is belangrijkste.
En ik ken die filmpjes ook jaDan hoop je gewoon dat ze nep zijn
![]()
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardige leuter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beter meten dan niet weten
gewoon liniaaltje pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardig leuter.
Ik laat mezelf in die waan.
Zolang ie maar werkt doet de lengte er niet zo heel erg toe vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ah oke !
Ik ben maar 1.73.
Dus tja
Maar inderdaad.
Die dingen zijn zo groot dat kan niet prettig meer zijn.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardig leuter.
Ik laat mezelf in die waan.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon liniaaltje pakkenDeze week heb je hem nog opgemeten. puur uit nieuwschierigheid.
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon liniaaltje pakkenDeze week heb je hem nog opgemeten. puur uit nieuwschierigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |