Met elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh je bedoeld een elektrische deken
ach zelfde als lul lengte is dat zo belangrijk voor een vrouw?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tieten niet belangrijk
ik huil een beetje van binnen nu
Zie het in de context van de zin hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tieten niet belangrijk
ik huil een beetje van binnen nu
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat een kerel alleen voor je tieten bij je is ?
lul lengte is niet belangrijk mits het een goeie lengte heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach zelfde als lul lengte is dat zo belangrijk voor een vrouw?![]()
Hoor van mijn ex, die zei altijd dikte is belangrijker
Ik zeg ook niet dat je ze moet vergeten bij het vrijen en liefkozen en adoreren als je ze ziet. maar het is niet het enige!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..
mijn tieten zijn gekwetst nu
Als je een irritant kutwijf was geweest waren je tieten erbij verbleekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..
wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul lengte is niet belangrijk mits het een goeie lengte heeft.
ik zou een vent wel dumpen als hij maar 3 cm heeft.
zal het nog eerlijker vertellen.. ik heb het gedaan om 5 cm.
en ik schaam mij daar niet voor
te ver fietsen en ik ben moequote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je dan toch in buurt bent hè ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te ver fietsen en ik ben moe
dm je adres en ik kom morgen avond wel ff bakkie doen
nu moest ik een beetje brakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Bij deze.
Je hebt vast wonderschone tetten.
Jouw borsten zijn als sterren in de hemel !
Onbereikbaar en stralend !
Je zachte huid doet iedere man in vuur en vlam schieten.
De aanblik van je mooie tepels maakt mannen als was.
Jij bent de prinses en je borsten de koningin
Serieus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te ver fietsen en ik ben moe
dm je adres en ik kom morgen avond wel ff bakkie doen
Kusje op je tieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moest ik een beetje braken
zie je wel.. ik zei al dat ik last had van vrouwlijke trekjes de laatste tijd
Is waarschijnlijk een korte fase waar je zo overheen bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moest ik een beetje braken
zie je wel.. ik zei al dat ik last had van vrouwlijke trekjes de laatste tijd
quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een korte fase waar je zo overheen bent
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo ben ik ook al een x naar jofu gegaan. wakker gebleven tot de eerste trein en toen naar rotterdam.. bijna de hele middag daar geslapen
Ja maar van 5 cm kan je niet genieten dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul lengte is niet belangrijk mits het een goeie lengte heeft.
ik zou een vent wel dumpen als hij maar 3 cm heeft.
zal het nog eerlijker vertellen.. ik heb het gedaan om 5 cm.
en ik schaam mij daar niet voor
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop hetoooh ik hoop het zooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar van 5 cm kan je niet genieten dat begrijp ik.
Bij vrouwen is het geslachtsorgaan altijd goed (in principe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |