SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb er nu al zin in.quote:
Wil ook 1quote:
kusje voor iedereen die wilquote:
Kusjes op je neus krijgen is lief.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusje voor iedereen die wil
op je neus of voorhoofd.. mag je zelf kiezen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Frank Sinatra staat toch gewoon volgende week in Ahoy toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij leeft toch? Net als 2 Pac. Toch?
Voorhoofd a.u.b.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik dus ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kusjes op je neus krijgen is lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Vet! Ga ik heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Frank Sinatra staat toch gewoon volgende week in Ahoy toch?
Hoorde wel dat Kurt Cobain binnenkort naar Nederland komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Frank Sinatra staat toch gewoon volgende week in Ahoy toch?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik dus ooktenzij er een snottebel hangt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief plaatje
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik dus ooktenzij er een snottebel hangt ofzo
Dan is het wel extreem smerig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder is het
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Die heeft een tijd lang niets van zich horen. Leuk dat hij komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoorde wel dat Kurt Cobain binnenkort naar Nederland kwam.
Ja, ik praat uit ervaringquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ja inderdaad. Kijken of er nog kaarten zijn voor dat knallende concertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heeft een tijd lang niets van zich horen. Leuk dat hij komt
Urgh klinkt ook niet echt prettig !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, ik praat uit ervaring![]()
Je hebt ook de onervaren persoon die zal zich niet weten wat ze met je aanmoet, maar ik heb dus de eerste avond dat ik op een studenten vereniging was heel uitgebreid met haar gepraat. ik woonde nog niet op kamers. maar dat vond ze niet erg. die avond had ze een dienst en ik heb haar geholpen met haar Tapdienst. haar een knuffel gegeven en de dag erop weer gekomen. Ik zocht er niet zoveel achter maar ze probeerde me te versieren en nam me mee naar haar huis.
Eerst was het om seks te doen. maar, ze was een leuk meisje en ja, dan krijg je dat je verliefd op d'r word. Ook al zijn het maar hormonen, toch wil je lief voor d'r doen.
Uitgelegd hoe ik voor d'r voel maar ze wilde dat niet.
Uiteindelijk bleek ze lesbisch te zijn maar toch hebben we seks gehad..
(hoorde ik van andere op de vereniging).
volgens mij is ze biseksueel want ze heeft ondertussen ook met iemand anders gehad . ( zelfde studenten vereniging).
Ach was een leuk weekendje uiteindelijk maar, ja shit happens zolang kende ik d'r ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Urgh klinkt ook niet echt prettig !
He ik ben de mannelijke versie hiervan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, ik praat uit ervaring![]()
Je hebt ook de onervaren persoon die zal zich niet weten wat ze met je aanmoet.
Kusje terug op je neusje mits je aids verkouden bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke, en van wie krijg ik nou kusjes terug?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kusje op je neus !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo schattig zoenende kindertjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kusje op je neus !
[ afbeelding ]
Ik weet serieus niet wat ik fout doe in een relatiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach was een leuk weekendje uiteindelijk maar, ja shit happens zolang kende ik d'r ook weer niet.
neusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kusje terug op je neusje mits je aids verkouden bent.
Dan krijg je er eentje op je wang.
neusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waar blieft u deze te ontvangen ?
cuteeeeeeeequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kusje op je neus !
[ afbeelding ]
quote:
Heb je dan nog wel een eigen leven? Meiden willen niks met een loopse slaaf!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik fout doe in een relatie
Ik ben romantisch, vrijgevig niet jaloers of iets dergelijks en sta dag en nacht voor haar klaar.
Niets is mij te gek en ik ga compleet voor die persoon en voor niemand anders.
Maar ja.
Blijkbaar ben ik stom ofzo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kijken of er nog kaarten zijn voor dat knallende concert![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neus
[..]
neus
[..]
cuteeeeeeee
Jazeker !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel een eigen leven? Meiden willen niks met een loopse slaaf!
wel een eigen mening? eigen leven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik fout doe in een relatie
Ik ben romantisch, vrijgevig niet jaloers of iets dergelijks en sta dag en nacht voor haar klaar.
Niets is mij te gek en ik ga compleet voor die persoon en voor niemand anders.
Maar ja.
Blijkbaar ben ik stom ofzo
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een eigen mening? eigen leven?
niet aan het doodgooien met smsjes en aandacht?
Ik heb een extreem eigen mening.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een eigen mening? eigen leven?
niet aan het doodgooien met smsjes en aandacht?
liefquote:
Gaat snel hier hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:30 schreef heloef het volgende:
Oh het gaat nu opeens weer de serieuze relatie kant op.
Kutmeid , nieuwe zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een extreem eigen mening.
En een super goed eigen leven.
En ik houd wel van smsjes een aandacht geven.
Maar niet om haar erin te verdrinken
Ja, ik vind het wel interessant.quote:
Ja nouja ik zit hier nu wel lekker te zeggen dat ik zon leuke kerel benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kutmeid , nieuwe zoeken![]()
Ik had een hele loyale , een die als ze niet zo vurig was had gehouden.
Ze was me te pittig , kwam door haar indische karakter.![]()
Zo drama om gehad abnormaalDepressief om geweest.
Okerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum is nu even helemaal in clouseau
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel interessant.
Ik roep altijd wel dat ik een vriendin wil maar weet eigenlijk niet wat ik er eigenlijk mee aanmoet.![]()
Het is net als een aankoop op vakantie, je wil het dolgraag hebben maar wat je er mee moet is een raadsel.
Het begint met een N en eindigt op eukenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef heloef het volgende:
Ik roep altijd wel dat ik een vriendin wil maar weet eigenlijk niet wat ik er eigenlijk mee aanmoet.![]()
Vorige nacht had ik ook al een briljante uitspraak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Prachtige omschrijving erbij
Leuke dingen , skaten, zoenen , kokenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel interessant.
Het is net als een aankoop op vakantie, je wil het dolgraag hebben maar wat je er mee moet is een raadsel.
Vertelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorige nacht had ik ook al een briljante uitspraak.
Tieten zijn niet belangrijk, des te belangrijker is de vrouw die er aan vast zit.quote:
ik ben 12.. wat bedoel jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt op euken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieten zijn niet belangrijk, des te belangrijker is de vrouw die er aan vast zit.
Hoezo duur ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Leuke dingen , skaten, zoenen , koken, spelletjes spelen.
Tv kijken , filmpje.
Maar , meiden zijn wel duur. daarna pas neuken
![]()
En deze vergeet ik voorlopig niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Tieten zijn niet belangrijk, des te belangrijker is de vrouw die er aan vast zit.
Truequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoezo duur ?
Je kan zelf eten koken.
Je kan een picknick mand maken.
Er zijn ZOVEEL leuke dingen die je samen kan doen die niet duur zijn
[..]
En deze vergeet ik voorlopig niet meer.
Dat je bij elkaar in bed ligt en zo en lekker warm hebt met elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben 12.. wat bedoel jij?
niet belangrijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
ik snap het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je bij elkaar in bed ligt en zo en lekker warm hebt met elkaar
Vast wel. Wanneer kun jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap het nietkun je het voordoen?
Ja dat gedeelte had ik nog wel kunnen bedenken ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt op euken
Tsja we zullen het gaan zien, ooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Leuke dingen , skaten, zoenen , koken, spelletjes spelen.
Tv kijken , filmpje.
Maar , meiden zijn wel duur. daarna pas neuken
![]()
Oh je bedoeld een elektrische dekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je bij elkaar in bed ligt en zo en lekker warm hebt met elkaar
Dus jij hebt liever dat een kerel alleen voor je tieten bij je is ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tieten niet belangrijk
ik huil een beetje van binnen nu
Ik vind het meisje wat er aan vast zit een stuk belangrijker.quote:
Met elkaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh je bedoeld een elektrische deken
ach zelfde als lul lengte is dat zo belangrijk voor een vrouw?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tieten niet belangrijk
Zie het in de context van de zin hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tieten niet belangrijk
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat een kerel alleen voor je tieten bij je is ?
lul lengte is niet belangrijk mits het een goeie lengte heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach zelfde als lul lengte is dat zo belangrijk voor een vrouw?![]()
Hoor van mijn ex, die zei altijd dikte is belangrijker
Ik zeg ook niet dat je ze moet vergeten bij het vrijen en liefkozen en adoreren als je ze ziet. maar het is niet het enige!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..
mijn tieten zijn gekwetst nu
Als je een irritant kutwijf was geweest waren je tieten erbij verbleekt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar om nou te zeggen dat ze niet belangrijk zijn.. vink toch wel een beetje cru..
wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lul lengte is niet belangrijk mits het een goeie lengte heeft.
ik zou een vent wel dumpen als hij maar 3 cm heeft.
zal het nog eerlijker vertellen.. ik heb het gedaan om 5 cm.
en ik schaam mij daar niet voor
te ver fietsen en ik ben moequote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je dan toch in buurt bent hè ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te ver fietsen en ik ben moe
dm je adres en ik kom morgen avond wel ff bakkie doen
nu moest ik een beetje brakenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Bij deze.
Je hebt vast wonderschone tetten.
Jouw borsten zijn als sterren in de hemel !
Onbereikbaar en stralend !
Je zachte huid doet iedere man in vuur en vlam schieten.
De aanblik van je mooie tepels maakt mannen als was.
Jij bent de prinses en je borsten de koningin
Serieus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te ver fietsen en ik ben moe
dm je adres en ik kom morgen avond wel ff bakkie doen
Kusje op je tieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moest ik een beetje braken
zie je wel.. ik zei al dat ik last had van vrouwlijke trekjes de laatste tijd
Is waarschijnlijk een korte fase waar je zo overheen bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moest ik een beetje braken
zie je wel.. ik zei al dat ik last had van vrouwlijke trekjes de laatste tijd
quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een korte fase waar je zo overheen bent
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo ben ik ook al een x naar jofu gegaan. wakker gebleven tot de eerste trein en toen naar rotterdam.. bijna de hele middag daar geslapen
Ja maar van 5 cm kan je niet genieten dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop hetoooh ik hoop het zooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar van 5 cm kan je niet genieten dat begrijp ik.
Bij vrouwen is het geslachtsorgaan altijd goed (in principe)
toch vond een vriendin het stom van me.. zo van.. hij heeft toch ook een tong en vingers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
[..]
As usualquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ook niet. niet iedereen kan even veel nemen!
![]()
Dat is waarom ik zeg in principe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.
Maar ik heb een keer een one night stand gehad met een vrouw.
En die plek daar was zo ziekelijk opgerekt dat je er een complete schoolbus on kwijt kon.
Ik vond her echt niets aan.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.
En die plek daar was zo ziekelijk opgerekt dat je er een complete schoolbus on kwijt kon.
Je komt maar langsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo ben ik ook al een x naar jofu gegaan. wakker gebleven tot de eerste trein en toen naar rotterdam.. bijna de hele middag daar geslapen
de m.iquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.
Zo voelde het wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Je kon er in zonder de randjes te raken ?
Nou ja ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch vond een vriendin het stom van me.. zo van.. hij heeft toch ook een tong en vingers.
ik: ja die heb jij ook
Je had hem gedumpt omdat zijn pik te kort was?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zo voelde het wel ja
Het was serieus een complete ramp.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had hem gedumpt omdat zijn pik te kort was?Of te dun?
Ik denk dat dat verschrikkelijk is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zo voelde het wel ja
Het was serieus een complete ramp.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijkheid ? Openheid ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:47 schreef Insomnium het volgende:
Note to self : Waarom vertel je dit soort dingen.
Dit vraag ik me af bij zo'n beetje alles wat ik hier post.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:47 schreef Insomnium het volgende:
Note to self : Waarom vertel je dit soort dingen.
Ik vrees dat het een simpeler antwoord is.quote:
Welk abbonement had je gewild? zijnde gratis porno magazines?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu krijg ik allemaal vreemde artikelen in huis?
Vertel jij het anders ff, als je het zo goed weetquote:
Wees voorbereidquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu krijg ik allemaal vreemde artikelen in huis?
te kleinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Welk abbonement had je gewild? zijnde gratis porno magazines?
quote:
Dat zal ook wel een awkward moments hebben opgeleverd neem ik aan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een simpeler antwoord is.
Ik heb een impuls regulatie stoornis.
Dus wat er in mij opkomt klap ik eruit.
Overal en altijd
Ik heb weer gezopen, dus vergeef me. Maar die kerel had dus echt een pik van 5cm? Of was hij 5cm te kort naar jouw maatstafquote:
5 cm dik is toch niet weinig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertel jij het anders ff, als je het zo goed weet
Ik meet hem niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah dat valt onder de micro penissen? DAMN dat is wel heel erg
. 3-5 cm gemid is het ergesn rond de 13-17 cm dacht ik
Wel eens ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een awkward moments hebben opgeleverd neem ik aan ?
In jouw wereld niet nee. Maar jij bent dan ook een puisterige puber.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:49 schreef heloef het volgende:
[..]
5 cm dik is toch niet weinig?
5 cm in de lengte wel.
Tot zover het hoofdstuk logisch nadenken.
Nee hij had serieus maar 5 cm en dat was in uiterste staat van opgewondenheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb weer gezopen, dus vergeef me. Maar die kerel had dus echt een pik van 5cm? Of was hij 5cm te kort naar jouw maatstaf
Die seks hebben gehad of willen want tuurlijk pronken etcquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Insomnium het volgende:
Gemiddelde is tussen de dertien en de zestien centimeter in volledige erectie geloof ik.
En ik heb de mijn wel gemeten in een dronken bui![]()
Maar doen niet alle kerels dat ?
Ik niet want:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Insomnium het volgende:
Gemiddelde is tussen de dertien en de zestien centimeter in volledige erectie geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meet hem niet.
Ergens bang dat ik de 13 niet haal.
Ik snap dat wel hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hij had serieus maar 5 cm en dat was in uiterste staat van opgewondenheid.
heel sneu voor hem.. maar toen heb ik hem gedumpt
Tjees wtf wtf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hij had serieus maar 5 cm en dat was in uiterste staat van opgewondenheid.
heel sneu voor hem.. maar toen heb ik hem gedumpt
Ik heb ook wel eens momenten dat ik eruit flap wat op een heel verkeerd moment komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel eens ?
Aan de lopende band vrees ik.
Kan mij iets beter beheersen tegenwoordig.
Maar dat zegt dus echt geen fuck.
Plus punt is dat ik geen tijd heb om te denken dus ook niet lieg.
Zou jij een vrouw willen hebben waar je geen seks mee kunt hebben?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tjees wtf wtf.
Arme kerel wel. zal er een leuk minderwaardigheidscomplex aan overgehouden hebben
Misschien kan je wel heel slecht schattenquote:
Niet eens daarom !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die seks hebben gehad of willen want tuurlijk pronken etc
Moet hij dikker zijn dan 5 cm? Ik zit in een andere wereld weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In jouw wereld niet nee. Maar jij bent dan ook een puisterige puber.
Hmmmm ,maar wel weer een neger. 5cm dik is niet zo bijzonder toch?
Als ie dat al niet had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tjees wtf wtf.
Arme kerel wel. zal er een leuk minderwaardigheidscomplex aan overgehouden hebben
Ik totaal nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens momenten dat ik eruit flap wat op een heel verkeerd moment komt
Maar toch kan ik me gelukkig in de meeste gevallen inhouden.
Ik heb 20 cm, en als je een vrouw was mocht je komen voelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Insomnium het volgende:
quote:
oh ex vroeg eens hoelang hij wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef Insomnium het volgende:
Niet eens daarom !
Was gewoon pure dronken nieuwsgierigheid
Ik wil ook een kinderarm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb 20 cm, en als je een vrouw was mocht je komen voelen.Maar ben lang he, niet om te lullen, maar stond een keer naast een maat van me te pissen die is Surinaams, (ik probeerde niet te kijken hoor), maar die had dus serieus een kinderarmpje hangen daar beneden.
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb 20 cm, en als je een vrouw was mocht je komen voelen.Maar ben lang he, niet om te lullen, maar stond een keer naast een maat van me te pissen die is Surinaams, (ik probeerde niet te kijken hoor), maar die had dus serieus een kinderarmpje hangen daar beneden.
Als ik gedronken heb is het echt een complete ramp vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]minder
Ik heb t wel erger als ik redelijk wat gedronken heb
Hahahaha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh ex vroeg eens hoelang hij wastoen het nog geen ex was.
14,8 ongvquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:55 schreef Insomnium het volgende:
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegd![]()
Ik zit rond de 18 en dat vind ik al groot zat.
En de dames heb ik er nooit wat over horen zeggen of klagen.
Maar sommige mensen zijn echt ziekelijk!
Alsof ze in chernobyl zijn opgegroeid
LEES. Ik zeg : Het is toch niet zo HEEL bijzonder. 5 cm dikte. Zeg niet dat het de norm is of zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet hij dikker zijn dan 5 cm? Ik zit in een andere wereld weer.
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien kan je wel heel slecht schatten
Hmmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.
Nee niet echt, alleen bang als ik dat ding ga meten dat wel wordt.quote:
Ik ben 1.98 hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
20 lijkt mij zelf een beetje aan de grote kant eerlijk gezegd![]()
Ik zit rond de 18 en dat vind ik al groot zat.
En de dames heb ik er nooit wat over horen zeggen of klagen.
Maar sommige mensen zijn echt ziekelijk!
Alsof ze in chernobyl zijn opgegroeid
En datquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een gespreks onderwerp ook weer.
Beter meten dan niet wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk het maar als ik het dan praat ik me nog minderwaardigheidscomplex aan over mijn lul en dan zijn we nog verder weg.
Het is al laat en zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:56 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een gespreks onderwerp ook weer.
Ah oke !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 hedus in verhouding valt het allemaal reuze mee. Maar het werkt, en dat is belangrijkste.
En ik ken die filmpjes ook jaDan hoop je gewoon dat ze nep zijn
![]()
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardige leuter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beter meten dan niet weten
gewoon liniaaltje pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardig leuter.
Ik laat mezelf in die waan.
Zolang ie maar werkt doet de lengte er niet zo heel erg toe vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ah oke !
Ik ben maar 1.73.
Dus tja
Maar inderdaad.
Die dingen zijn zo groot dat kan niet prettig meer zijn.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar beneden en dacht dat is toch best een aardig leuter.
Ik laat mezelf in die waan.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon liniaaltje pakkenDeze week heb je hem nog opgemeten. puur uit nieuwschierigheid.
QFTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon liniaaltje pakkenDeze week heb je hem nog opgemeten. puur uit nieuwschierigheid.
Ik vrees het. Ze weet al wat mijn huurprijs isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
QFT
Knetter is aan het masturberen geslagen?
hoezo QFT?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
QFT
Knetter is aan het masturberen geslagen?
Ruud zei dat altijd: het gaat niet om de lengte, het gaat niet om de dikte maar het gaat om de invalshoekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zolang ie maar werkt doet de lengte er niet zo heel erg toe vind ik
Maar inderdaad, sommige exemplaren kunnen niet van deze aarde zijn
Ik heb nog steeds de neiging op het op die manier te schrijven.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ruud zei dat altijd: het gaat niet om de lengte, het gaat niet om de dikte maar het gaat om de invalshoek
Nou wat jij zegt, dat hij deze week de boel nog gaat opmetenquote:
Tuurlijk! voor het zelfde geld heeft hij nu al een liniaal in de klauwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou wat jij zegt, dat hij deze week de boel nog gaat opmeten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk! voor het zelfde geld heeft hij nu al een liniaal in de klauwen.
Neehee laat me nou ik ben al een onzekere puber dit kan ik er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of is druk op zoek naar 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga slapenEn ik zie wel of ik morgen een geile knetter aan de deur heb
Gaan rondneuken met je leuter? Duh! met de info zelf trots op zijn je bent wie je bent en het valt altijd reuze meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef heloef het volgende:
Neehee laat me nou ik ben al een onzekere puber dit kan ik er niet bij hebben.![]()
Daarnaast wat moet ik met die info? Wat moet je er in godsnaam aan doen?
Slaap lekker kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Ken je lijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Neehee laat me nou ik ben al een onzekere puber dit kan ik er niet bij hebben.![]()
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Je moet leren jezelf te waarderen kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft er vast 1 van 5 cmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet leren jezelf te waarderen kerel![]()
En ook als is hij extreem klein.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Dat is lullig om te zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hij heeft er vast 1 van 5 cm
Vast nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat rondneuken duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gaan rondneuken met je leuter? Duh! met de info zelf trots op zijn je bent wie je bent en het valt altijd reuze mee
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet leren jezelf te waarderen kerel![]()
En ook als is hij extreem klein.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Ik klier hem maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Dat moet bijna wel een genetisch defect zijn dan
Minstens het dubbele.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Oh dat weet ik welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat rondneuken duurt nog wel even.
[..]
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.
Kotsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat rondneuken duurt nog wel even.
[..]
Ja dat moet ik dus nog leren want dat lukt voor geen meter. Iets met leeftijd, hormonen, erbij willen horen, onzekerheid en alles.
hoeze gelijk weer geilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:02 schreef ACT-F het volgende:
Amen to that.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik niet trots op ben op mijn lichaam is mijn buikjeen dat ik wel iets breder mag groeien.
Je bent een vrouw.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef Insomnium het volgende:
Maar even serieus :
Als je zon kleine penis hebt dan moet je je wel goed kut voelen.
Ik zou mijn broek niet eens uit durven trekken![]()
Ja maar ik heb het waarschijnlijk idiote idee dat ik er niet bij hoor omdat ik (nog) niet neuk.quote:
misschien moet ik het dan maar niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
\
Je bent een vrouw.
En wil naar zijn huis komen.
Zijn hormonen zijn helemaal van slag nu
Kan dat werkelijk ja ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan zou ik een penisvergroting voor sparen.
Dan is je leven niet compleet!
Of compleet als een zwerver daar aankomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien moet ik het dan maar niet doen
nah het is niet onmogelijk , hoe denk je dat vrouwen die man willen worden dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan dat werkelijk ja ?
Lijkt mij praktisch onmogelijk.
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan dat werkelijk ja ?
Lijkt mij praktisch onmogelijk.
Ja dit ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik niet trots op ben op mijn lichaam is mijn buikjeen dat ik wel iets breder mag groeien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico's
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Of compleet als een zwerver daar aankomen.
En stinken.
Maar als je pecht hebt dan maakt hem dat niets uit
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah het is niet onmogelijk , hoe denk je dat vrouwen die man willen worden dat gebeurt?
Lijkt mij extreem risicovolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig. Maar is dacht ik niet geheel zonder risico's
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.quote:
Klompen, overal en dan naar mest geuren.quote:
Dat dus , net als messen in de buurt daarbij WEG VORT KSSSTquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Lijkt mij extreem risicovol
Ik zou het niet willen.
Geen ingrepen bij mijn zaakje.
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen.
mja.. dan zou ik ook zo 2 uur moeten reizen.. en dan kan ik niet ov-flirtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klompen, overal en dan naar mest geuren.
Mjah.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.
Heb niet echt iets wat ik mooi vind, maar wel een boel wat ik verschrikkelijk vind aan mezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.
Alleen als hij echt heel klein zou zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Ik zou het niet willen.
Getver man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klompen, overal en dan naar mest geuren.
Tenzij er een boer bij is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja.. dan zou ik ook zo 2 uur moeten reizen.. en dan kan ik niet ov-flirten
Dat is leuk een keer geprobeerd, met een meiske die naar assen ging, leuk gesprek maar toen ik over vriendjes en dergelijke begon zei ze dat ze er geen had. haar nummer gevraagd maar afgewezen. wel een leuk gesprek gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat? mijn internet pleurde net weg.. dus de helft niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Knetter geniet van het gesprek
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat? mijn internet pleurde net weg.. dus de helft niet meegekregen
en ik geniet niet echt van onzekere mensen hoor
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja?quote:
Ja dat begrijp ik ook wel, alleen dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Heloef wees zelfverzekerd hoor je dat!
onzekerheid is wel een afknapperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Heloef wees zelfverzekerd hoor je dat!
ja natuurlijkquote:
Paradox detected.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzekerheid is wel een afknapper
hij kan dan nog beter net doen alsof hij wel zeker is van zichzelf.
vrouwen willen toch graag een echte vent, die zeker is van zichzelf, waardoor ze zich veilig voelen.. zo van hij kan wel voor mij zorgen en bladiebla
Met zulke eigenschappen ben je bijna gedoemd om in de friend-zone te vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
Ik ben niet zo bijster zeker van mijzelf.
Maar kan je zeker wel het gevoel geven dat je veilig bent bij mij en dat je op mij kan bouwen en dergelijke.
Dat is de essentie . van zelfverzekerheid. Goed zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
Maar kan je zeker wel het gevoel geven dat je veilig bent bij mij en dat je op mij kan bouwen en dergelijke.
in de regel geeft een man die duidelijk aangeeft onzeker te zijn.. meer het signaal alsof je als vrouw zijnde je schouder moet geven en hem moet laten uithuilen enzo.. tja.. uhm...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
De ratio is ongeveer 30/70quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met zulke eigenschappen ben je bijna gedoemd om in de friend-zone te vallen.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben een prima acteren maar ik ben nooit zelfverzekerd geweest dus ik heb ook geen flauw idee hoe ik het moet faken ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzekerheid is wel een afknapper
hij kan dan nog beter net doen alsof hij wel zeker is van zichzelf.
vrouwen willen toch graag een echte vent, die zeker is van zichzelf, waardoor ze zich veilig voelen.. zo van hij kan wel voor mij zorgen en bladiebla
Dit is dus het probleem soms wel bij mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de regel geeft een man die duidelijk aangeeft onzeker te zijn.. meer het signaal alsof je als vrouw zijnde je schouder moet geven en hem moet laten uithuilen enzo.. tja.. uhm...
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef _Fanta het volgende:
Ik val om van de slaap hiero, ga mn nest induiken. Trusten
eens een man die zich zo omschrijft.. daar ga je mee praten.. je geheimen vertellen, je faaltjes en hooguit een keer sex als je beiden kats bezopen bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de regel geeft een man die duidelijk aangeeft onzeker te zijn.. meer het signaal alsof je als vrouw zijnde je schouder moet geven en hem moet laten uithuilen enzo.. tja.. uhm...
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef _Fanta het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef _Fanta het volgende:
Als je onzeker bent, maar wel die andere kwaliteiten hebt gaan vrouwen je dan niet snel in de Freunden-gebiet inschalen? Of zo'n broertje weet je welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Wat moet je dan zijn spannend?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens een man die zich zo omschrijft.. daar ga je mee praten.. je geheimen vertellen, je faaltjes en hooguit een keer sex als je beiden kats bezopen bent
Gelukkig heb ik jullie om bij uit te huilen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je moet juist een man hebben waarbij je al die dingen kwijt kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens een man die zich zo omschrijft.. daar ga je mee praten.. je geheimen vertellen, je faaltjes en hooguit een keer sex als je beiden kats bezopen bent
Hoe meer je op een vrouw lijkt hoe meer ze je zien als vriend/vriendin/broerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet je dan zijn spannend?
Want dan wordt het lastig voor mij mensen.
Belangrijkste eigenschap is humor, en een bepaalde mate van respect/fatsoen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet je dan zijn spannend?
Want dan wordt het lastig voor mij mensen.
Okee ik wordt een lompe hork.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe meer je op een vrouw lijkt hoe meer ze je zien als vriend/vriendin/broer
het klinkt stom.. maar vrouwen willen niet dat je met ze meedenkt, meevoelt,meehuilt.
je moet een vent zijnactie ondernemen en soms bot zijn.
is iig mijn ervaring.. er zijn altijd uitzonderingen enzo
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het klinkt stom.. maar vrouwen willen niet dat je met ze meedenkt, meevoelt,meehuilt.
True , Raar genoeg soms willen vrouwen helemaal niet meedenkerigheid maar een oor dat luistert! dan hoef je nog niet eens 10.000 oplossingen te hebben. want daar gaat het niet om . ookal klinkt het weleens zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zo, je maakt t nu wel allemaal heel ingewikkeld, maargoed ik ben pleittequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dan komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belangrijkste eigenschap is humor, en een bepaalde mate van respect/fatsoen.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Belangrijkste eigenschap is humor, en een bepaalde mate van respect/fatsoen.
Tenminste dat is mijn ervaring. Al lopen die foute typetjes wel weer met de mooiste wijven rond. Vaak ook de grootste hoeren.
nuanceren schatquote:
" Ja schat "quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar je moet wel altijd doen alsof je luistert en niet de lompe hork gaan uithangen.
Ja en dan keihard de verkeerde namen zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
" Ja schat "
" Ik begrijp het "
" hm hm ja ? echt ? "
" Oh wat is *insert naam* een kutwijf zeg.
Fap ze !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef cablegunmaster het volgende:
ok GVD , nu wil ik sex. spreek jullie later. moet eens weer eentje vangen die vrouwen daar in het wild zijn er zoveel! en ik heb er geen een om mijn vinger gewikkeld.
dat is bijna altijd zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
True , Raar genoeg soms willen vrouwen helemaal niet meedenkerigheid maar een oor dat luistert! dan hoef je nog niet eens 10.000 oplossingen te hebben. want daar gaat het niet om . ookal klinkt het weleens zo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en dan keihard de verkeerde namen zeggen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is bijna altijd zo
gewoon luisteren, mond dicht af en toe uhu.. ja.. gho.
niet mee eens zijn, niet niet mee eens zijn.. alleen maar luisteren.
voorbeeld:
ma had laatst op haar werk een zware dag en wou ff uitfoeteren.
vriendlief haalt haar op, luisterd even en gaat haar vervolgens vertellen waarom de mensen op haar werk zo deden.. en wat ze eraan moest doen.
Mams reactie: hallo, ik werk daar, ik was er, jij niet.. je moet luisteren je mond houden.
nja ruzie
Hahahaha zon vriendin heb ook nodig denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is bijna altijd zo
voorbeeld:
vriendlief haalt haar op, luisterd even en gaat haar vervolgens vertellen waarom de mensen op haar werk zo deden.. en wat ze eraan moest doen.
Mams reactie: hallo, ik werk daar, ik was er, jij niet.. je moet luisteren je mond houden.
nja ruzie
Die wil jou nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha zon vriendin heb ook nodig denk ik.
Zo iemand die mij gewoon vol in mijn zak schopt als ik teveel zuip en dat soort dingen
Oh dat heb ik geoefend bij Faye.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is bijna altijd zo
voorbeeld:
nja ruzie
STEL ZE !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:24 schreef _Fanta het volgende:
Dankjewel knetter, je hebt hebt me weer met hoop vragen opgezadeld zodat ik niet kan slapen
Haha tot op zekere hoogte herkenbaar. Al zou ik dan zeggen, mooizo lul dan ook maar niet aan mn kop met je verhalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is bijna altijd zo
voorbeeld:
nja ruzie
Hoezoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:24 schreef _Fanta het volgende:
Dankjewel knetter, je hebt hebt me weer met hoop vragen opgezadeld zodat ik niet kan slapen
Hoezo niet ?quote:
Daar valt de taak van de kerel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
Maar hoezo Knetter, vrouwen vinden t fijn als ze zich begrepen voelen, maar ze willen ook een echte man die lomp en bot is? njah dat gaat toch nie samen ofwel? :S
jij snapte vrouwen al zei jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
Maar hoezo Knetter, vrouwen vinden t fijn als ze zich begrepen voelen, maar ze willen ook een echte man die lomp en bot is? njah dat gaat toch nie samen ofwel? :S
Het is een grapjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoezo niet ?![]()
Ik heb serieus echt iemand nodig met een eigen mening en die dat soort grenzen stelt.
En die mij kan laten indimmen als het nodig is
Begrepen kan door luisteren , en ja soms kan dat luisteren fout gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
Dit is waarom ik zei waarom je vrouwen nooit zou begrijpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is een grapje.
[..]
Begrepen kan door luisteren , en ja soms kan dat luisteren fout gaan.
Lomp op zijn tijd, bij bepaalde dingen niet bij alles.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
Vrouwen moet je van houden, niet willen begrijpen.
Die is mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
Vrouwen moet je van houden, niet willen begrijpen.
lomp is verkeerd omschreven.. meer van een eigen mening hebben en deze ook duidelijk maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is een grapje.
[..]
Begrepen kan door luisteren , en ja soms kan dat luisteren fout gaan.
Lomp op zijn tijd, bij bepaalde dingen niet bij alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |