Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lijkt mij extreem risicovol
Ik zou het niet willen.
Geen ingrepen bij mijn zaakje.
mja.. dan zou ik ook zo 2 uur moeten reizen.. en dan kan ik niet ov-flirtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klompen, overal en dan naar mest geuren.
Mjah.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.
Heb niet echt iets wat ik mooi vind, maar wel een boel wat ik verschrikkelijk vind aan mezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige mooie aan mijzelf vind ik eigenlijk mijn hoofd.
Alleen als hij echt heel klein zou zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Lijkt mij extreem risicovol
Ik zou het niet willen.
Geen ingrepen bij mijn zaakje.
Getver man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klompen, overal en dan naar mest geuren.
Tenzij er een boer bij is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja.. dan zou ik ook zo 2 uur moeten reizen.. en dan kan ik niet ov-flirten
Dat is leuk een keer geprobeerd, met een meiske die naar assen ging, leuk gesprek maar toen ik over vriendjes en dergelijke begon zei ze dat ze er geen had. haar nummer gevraagd maar afgewezen. wel een leuk gesprek gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat? mijn internet pleurde net weg.. dus de helft niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Knetter geniet van het gesprek
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat? mijn internet pleurde net weg.. dus de helft niet meegekregen
en ik geniet niet echt van onzekere mensen hoor
Doe jij dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja?quote:
Ja dat begrijp ik ook wel, alleen dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Heloef wees zelfverzekerd hoor je dat!
onzekerheid is wel een afknapperquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Heloef wees zelfverzekerd hoor je dat!
ja natuurlijkquote:
Paradox detected.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzekerheid is wel een afknapper
hij kan dan nog beter net doen alsof hij wel zeker is van zichzelf.
vrouwen willen toch graag een echte vent, die zeker is van zichzelf, waardoor ze zich veilig voelen.. zo van hij kan wel voor mij zorgen en bladiebla
Met zulke eigenschappen ben je bijna gedoemd om in de friend-zone te vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
Ik ben niet zo bijster zeker van mijzelf.
Maar kan je zeker wel het gevoel geven dat je veilig bent bij mij en dat je op mij kan bouwen en dergelijke.
Dat is de essentie . van zelfverzekerheid. Goed zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
Maar kan je zeker wel het gevoel geven dat je veilig bent bij mij en dat je op mij kan bouwen en dergelijke.
in de regel geeft een man die duidelijk aangeeft onzeker te zijn.. meer het signaal alsof je als vrouw zijnde je schouder moet geven en hem moet laten uithuilen enzo.. tja.. uhm...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Paradox detected.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |