hier hangt een bordje muggen niet welkom. alleen kou mag soms welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang je ze niet uitnodigt heb je er geen last van
Jij doet mij denken aan een user die in dat Versier topic zat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaast over deze reactie, juist omdat ik weet hoe vrouwen denken
Jup, en daardoor kunnen we ze altijd stapje voor zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mannen denken meer in daden en vrouwen in gevoelens.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mannen denken meer in daden pragmatisch en vrouwen in gevoelens.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaast over deze reactie, juist omdat ik weet hoe vrouwen denken
Dit en dit alleen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef Insomnium het volgende:
Vrouwen zijn niet te snappen.
Echt niet.
Bestaat alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blijf dat denken schatjij begrijpt vrouwen
schrijf een boek..
beter nog
leer mij alles want de helft van de tijd snap ik ze niet eens
Boek nummer 24425369 er over wou je zeggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijf een boek..
beter nog
Gewoon je ramen open laten in je slaapkamer. Zolang er geen mensen zijn komen er ook geen muggen. Zodra je gaat slapen alles dicht. Et voillaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hier hangt een bordje muggen niet welkom. alleen kou mag soms wel. dus ja . dillema!
ik heb verschillende gelezen, geschreven door vrouwen en mannen.. snap vrouwen nog nietquote:
Je voelt je wel aangevallen ofnie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schrijf een boek..
beter nog
of gewoon zorgen dat je geen licht aan hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon je ramen open laten in je slaapkamer. Zolang er geen mensen zijn komen er ook geen muggen. Zodra je gaat slapen alles dicht. Et voilla
Ik voel me op dit moment eigenlijk een wijf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb verschillende gelezen, geschreven door vrouwen en mannen.. snap vrouwen nog niet
doe mij maar kerels.. snap ik ook niet altijd.. want sommige zijn net vrouwenmaar ze zijn makkelijker in de omgang
nee hoor, alleen heb ik meerdere gesprekken met jou gevoerd, wat mij het bewijs heeft gegeven dat je behoorlijk uit je nek zit te zwansen nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangevallen ofnie?
Mannen snappen vrouwen niet omdat ze er geen logica in zien. Wat weer logisch is, want er zit geen logica inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb verschillende gelezen, geschreven door vrouwen en mannen.. snap vrouwen nog niet
Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik snap vrouwen meer dan ik mannen snap raar genoeg
Daar doen muggen niets op uit. Sterker nog, ze blijven juist weg van licht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of gewoon zorgen dat je geen licht aan hebt
Ik snap vrouwen niet omdat ik een halve vent benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mannen snappen vrouwen niet omdat ze er geen logica in zien. Wat weer logisch is, want er zit geen logica in
kheb er altijd meer last van als ik het licht aan hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar doen muggen niets op uit. Sterker nog, ze blijven juist weg van licht.
hoelang is t al geleden dat wij een serieus gesprek met elkaar gevoerd hebben? dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor, alleen heb ik meerdere gesprekken met jou gevoerd, wat mij het bewijs heeft gegeven dat je behoorlijk uit je nek zit te zwansen nu
Heeft te maken met de verbinding tussen de hersenhelften. Bij mannen is dat nauwerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef Insomnium het volgende:
Serieus vrouwen verschillen compleet van mannen wat dat betreft.
De hele innerlijke bedrading zit anders.
En andere hersen delen worden geactiveerd bij dezelfde activiteiten en dergelijke.
Het is voor een gewoonweg onmogelijk om een vrouw 100 % te begrijpen.
Puur om het feit dat het fysiek in de hersenen verschilt.
Oh wacht.. jij hebt die wijsheid? die blik in het innerlijk van een vrouw... in een laten we zeggen anderhalf maand geleerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoelang is t al geleden dat wij een serieus gesprek met elkaar gevoerd hebben? dat bedoel ik
Dan weet ik niet of ik speciaal licht heb oid, maar dit trekt ze wel aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar doen muggen niets op uit. Sterker nog, ze blijven juist weg van licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |