Ik ben gastouder, heb alleen mijn jongste zoon hier, de oudste is bij opa vissenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb met moeilijk opvoedbare jongeren gewerkt dus dat is ook geen probleem![]()
Waar is de vader dan ? Of Moeder ?
Of ben je aan het oppassen ?
MYSTERIES
4 daar van zijn niet van mijquote:
Vanmiddag misschien. Ik ben nu niet toonbaarquote:
Dat dacht ik ook toen het de eerste keer gebeurde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel weer, had ik ook niet toen mijn ex vreemdging.
Maar sommige zijn wel te vertrouwen.
hoop ik
hihi das ook een manier van tellenquote:
Vast welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag misschien. Ik ben nu niet toonbaar.
Ah okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gastouder, heb alleen mijn jongste zoon hier, de oudste is bij opa vissen
maar ga even broodjes maken
[..]
4 daar van zijn niet van mij
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen het de eerste keer gebeurde.
Tweede keer ook nog.
Een week geleden kwam ik erachter dat mijn ex vreemd ging.
Terwijl ze nog altijd zei: "Ja mijn ex is vreemd gegaan ik zou dat nooit doen blablabla"
Blargh.
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt wel
Jij vindt het wel best zolang je maar niets weet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Ik heb mijn eerste ex er wel van verdacht, maar hij zegt van niet. Nou ja, dan niet.
eigenlijk niet, maar goed, vind maar eens wat anders, echt ideaal is het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ah oke!
Wel een leuke baan denk ik zo.
En eet smakelijk
Hij is niet voor niets een ex hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij vindt het wel best zolang je maar niets weet?
Ja dat snap ik wel.. die angst blijft er altijd zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?
Dat ze dat ALLEMAAL stuk voor stuk beloofden en zeiden.
" Ik ga niet vreemd "
" Dat kan ik niet eens "
" Je bent alles wat ik nodig heb "
Ja vast.
Ik WIL het wel geloven maar ik KAN het niet meer geloof ik.
Hmm zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar goed, vind maar eens wat anders, echt ideaal is het niet
want als ik ga werken verdien ik niks (want dan werk je dus voor de opvang van je eigen kinderen)
dan kan ik beter er wel iets aan overhouden...
verder is het respectloos en ondankbaar en onderbetaald werk...
Ik 2 keer, maar ben er inmiddels wel van overtuigd dat niet alle vrouwen liegende misbaksels zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het maar 1x meegemaakt.. andere exen gingen niet vreemd.. dus het kan echt wel
Ik heb geen idee hoe ik dat vertrouwen nog terug krijg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.. die angst blijft er altijd zitten![]()
Maar ik heb wel gemerkt dat nu ik over het vreemdgaan van de vader van me jochie heen ben het vertrouwen ook weer terug is gekomen
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja weet je wat nu het probleem daarbij is ?
Dat ze dat ALLEMAAL stuk voor stuk beloofden en zeiden.
" Ik ga niet vreemd "
" Dat kan ik niet eens "
" Je bent alles wat ik nodig heb "
Ja vast.
Ik WIL het wel geloven maar ik KAN het niet meer geloof ik.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
Babygeitjes zijn welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat vertrouwen nog terug krijg.
Ben bang dat ik altijd achterdochtig en paranoide zou blijven.
En ik heb al last van verlatingsangst met vlagen![]()
Achja.. Ik koop wel een geit
Ik GING er ook altijd vanuit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
Kijk en als de ouders dat nou eens zouden laten merken of laten blijken dan zou ik er ook wat meer fun in hebben, ipv alleen maar zeiken over uren en gezeur met de belastingdienst en kinderopvangtoeslag (alsof ik daar wat aan kan doen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm zo had ik het nog niet bekeken.
Maar ik ben gewoon gek op kinderen![]()
En het is inderdaad respectloos en ondankbaar en ZEKER onderbetaald werk.
Maar ik waardeer en respecteer je ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |