auw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
ik had het al gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola!![]()
Kleine cimineeltjes heb je daar zeg!
Beeld Jan Pieterszoon Coen valt van sokkel
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Babygeitjes zijn wel![]()
Nee maar ik weet zeker dat het wel goed gaat komenals iemand van je houd dan snapt die persoon je angst en achterdocht wel en zal zij er alles aan doen om dat weg te nemen
Zelfde hiero , ik geloof in de goedheid van de mensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga er vanuit dat mijn partner niet vreemd gaat. Gaat hij dat wel, dan raken twee ballen onbruikbaar.
Oh, je bent al bezet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemdgangers verdienen niet anders.quote:
Ja dat wordt een hele opgave dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt.
Maar probeer mij nu maar eens te overtuigen dat je echt voor mij gaat.
Maar goed.
Ik zie het wel.
Ik ben gewoon verbitterd denk ik
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, je bent al bezet.Ik ben geen wc, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Was t een lelijk ding ofzo?quote:Een burgerinitiatief pleitte voor het weghalen van zijn standbeeld.
Snap ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk en als de ouders dat nou eens zouden laten merken of laten blijken dan zou ik er ook wat meer fun in hebben, ipv alleen maar zeiken over uren en gezeur met de belastingdienst en kinderopvangtoeslag (alsof ik daar wat aan kan doen)
Ik snap wel dat je je zo voelt. Heel goed, ik denk dat ik precies hetzelfde zou denken in jouw geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik GING er ook altijd vanuit.
En zeker omdat ik zorg dat als ik een relatie heb ze ook alles krijgt wat ze nodig heeft.
Maar goed.
Ik zal wel ergens keihard in falen.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemdgangers verdienen niet anders..
Kijk, het kan gebeuren dat je verliefd word op iemand anders, maar wees daar eerlijk over. Ga niet achter de rug van je partner klooien met die andere persoon. Dat vind ik walgelijk.
Ja ben het wel met je eens, maar om die reactie van jou te lezen verbaasd me.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemdgangers verdienen niet anders..
Kijk, het kan gebeuren dat je verliefd word op iemand anders, maar wees daar eerlijk over. Ga niet achter de rug van je partner klooien met die andere persoon. Dat vind ik walgelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook nog nooit vreemd gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik doe het dan ook niet echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben het wel met je eens, maar om die reactie van jou te lezen verbaasd me.
Dacht dat jij tegen geweld en eigen rechter enzo spelen was.
In dit geval een weekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat wordt een hele opgave dat kan ik me voorstellen
En die verbitterheid wordt vanzelf minder.. hoe lang is het geleden?
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je zo voelt. Heel goed, ik denk dat ik precies hetzelfde zou denken in jouw geval.
En ik denk niet dat je faalt, ik denk dat je de verkeerde persoon bent tegengekomen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook nog nooit vreemd gegaan.Dat helpt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb 2 vriendinnen gehad
Redacted
Ik vraag het me af hoor... Bij sommige mensen zit dat gewoon in hun aard. Maar, de kans is groot dat er iets niet goed heeft gezeten, maar dat hoeft niet per definitie jouw fout alleen te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval een week
Maar mijn leven is een beetje een aaneenschakeling van dit soort rampen.
Dus dan raak je wel eens cynisch en verbitterd
[..]
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?
Dan zouden ze ook niet vreemd zijn gegaan.
Ja en dat mag ook bestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
In dit geval een week
Maar mijn leven is een beetje een aaneenschakeling van dit soort rampen.
Dus dan raak je wel eens cynisch en verbitterd
[..]
Als ik niet hard zou falen ergens in he ?
Dan zouden ze ook niet vreemd zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |