Of je vraagt verzoekjes aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
Oke ..
Totdat er iemand gaat draaien zet ik de radio uit.
Kan dit nog niet hebben op de vroege morgen
Dat zou kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik ga morgen wel weer wat doen, kan nu geen moment de kids uit het hoog verliezen
Kledingquote:
Showenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleding. Jurkje, rokjes, shirt en vest
.
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat zijn ze aan het doen dan??
Je zal zijn dat ik vanavond weer lekker actief wordt ineens....
ik dm wel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook niet actief benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangen
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergisteren tot 5 uur hier rond gehangen
Hahaha ik ken het !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*
Niks mis met tot diep in de nacht gamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he... slaat nergens op.. en ik was om half 7 er al weer uit en nog geen fut om ook maar iets te doen.... en dan sta ik vannacht weer op te ruimen tot diep in de nacht... of te gamen *zucht*
ja ik moet ook op zoek naar nieuwe baan maar zelfs daar heb ik geen fut voor haha.. maar gelukkig heb ik mijn jochie nog anders zou ik helemaal de hele dag in bed rondhangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het !
Zit nu in een werkeloos zijn periode.
En solliciteer een paar keer in de week.
Maar verder dan dat zit ik thuis een beetje te gamen en muziek te luisteren.
Oh en hier zitten
Wel als ik dan de volgende dag te lui ben om ook maar iets te ondernemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met tot diep in de nacht gamen
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik moet ook op zoek naar nieuwe baan maar zelfs daar heb ik geen fut voor haha.. maar gelukkig heb ik mijn jochie nog anders zou ik helemaal de hele dag in bed rondhangen
Ja dat is minder, maar toch heb ik wel weer eens zin in een lange gamesessiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wel als ik dan de volgende dag te lui ben om ook maar iets te ondernemen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussen
Mijn mannelijke eierstokken beginnen te ratelen.
Maar dat zit er niet in voorlopig.
Jah ik zou graag een papa hebben...mja jaag ze allemaal weer weg steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou graag kinderen hebben zo ondertussen
Mijn mannelijke eierstokken beginnen te ratelen.
Maar dat zit er niet in voorlopig.
Het is echt ernstigquote:
je mag die van mij wel even lenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt ernstig
Ik ben nu 25 maar heb echt zo langzamerhand te drang om te settlen en een gezinnetje te stichten
Godverdomme dat klink gay.( No offense naar gay people
)
Mij bij gaan ze altijd vreemd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah ik zou graag een papa hebben...mja jaag ze allemaal weer weg steeds![]()
Ik heb ook wel een kinderwens hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt ernstig
Ik ben nu 25 maar heb echt zo langzamerhand te drang om te settlen en een gezinnetje te stichten
Godverdomme dat klink gay.( No offense naar gay people
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |