quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jep, net als dat ik hier gewoon mag posten dat ik jou een beetje een raar kereltje vindquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alsmje het nou kutboxen had gevonden mag je dat dan ook neerzetten
Zullen we eerst kijken of het een blijvertje is?quote:
Da's niet erg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, net als dat ik hier gewoon mag posten dat ik jou een beetje een raar kereltje vind
Hihihi. Die laatste is van mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Paladijn het volgende:
Kwaliteitstopics op de FP:
21:20 Net gekakt en dan moeten douchen 1
21:14 Netgear Prosafe 24 Port 10/100 Switch Jfs524 2
21:12 [PTA SC] John Deere 1640 9
20:54 Voetbal International #200: Mooie verhalen over Korbach 91
20:54 Raad mijn groente - surinaams 8
bi?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zullen we eerst kijken of het een blijvertje is?
jouw taak is om dagelijks de Alfa te poetsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Alfisti het volgende:
JaMijn werkweek moet morgen nog beginnen
En een enkele maal zonder problemen warm te rijden voor godheid dannyquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw taak is om dagelijks de Alfa te poetsen
en wekelijks te sleutelen eraan
* Alfisti heeft nog steeds alleen de Coupequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef lipje het volgende:
[..]
jouw taak is om dagelijks de Alfa te poetsen
en wekelijks te sleutelen eraan
nog niets voor erbij gevonden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft nog steeds alleen de Coupe
Waar de fuk heb jij het over?quote:
Ook waar dat zou het afmaken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn alleen maar plaatjes. Info wil ik!
staat er onderquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn alleen maar plaatjes. Info wil ik!
pk/prijsverhouding is bij jan hert redelijk goedkoopquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat er onder
het is een trekker. Omdat er John Deere op staat is ie duur. Klaar.
oh dan is dat veranderd blijkbaar.Weet wel dat Fendt de Scania V8 onder de trekkersis: op beurzen kroelt het van 14 jarige jongetjes met telefooncamera's op de Fendt standquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef densmee het volgende:
[..]
pk/prijsverhouding is bij jan hert redelijk goedkoop
dat kun je niet weten. de technische gegevens kun je wel googlenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja waar de foto is genomenda's geen info.
Jij maakt de OPquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kun je niet weten. de technische gegevens kun je wel googlen
Dat hebben wij ook een keer gehad, een DAF 46 waar de uitlaat onder vandaan viel. En met de vorige auto een keer door Utrecht, zo'n tunnel: "Lekker sportief geluidje...".quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef blup het volgende:
Ik heb nog nooit een 8 cilinder gereden.
Wel eens een daf met lekke uitlaat wat het zelfde geluid voort brengt, maar lange na niet zo snel
quote:
Gators volgeladen met riflesquote:
Fendt loopt met veel dingen ook wel voor op andere merken kijk maar naar de vario die had fendt 15 jaar geleden, waar andere merken dat nu pas beginnen te krijgen zo ook met vooras en cabinevering dubbelwerkende hefquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dan is dat veranderd blijkbaar.Weet wel dat Fendt de Scania V8 onder de trekkersis: op beurzen kroelt het van 14 jarige jongetjes met telefooncamera's op de Fendt stand
ik kom naar yt dorp waar je werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gators volgeladen met rifles
USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
veezes rijderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.quote:
Geen heuveltjes/bergen in us?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is mijn held.
[..]
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mijn DM box nog niet gezien![]()
![]()
Nope, volledig vlak waar ik was.quote:
je hebt mn wachtwoord, log maar inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.
Nee hoor, ik snap gewoon geen zak van wat hij bedoelt dus ik weet niet of ik er op moet reageren. Voor de zekerheid doe ik het dus maar niet.quote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Oh wacht, nu lees ik het pas goed. Leuk! Wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Je leest het niet goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Enneuh, hoe weet je trouwens waar ik woon? Volgens mij heb ik je dat nooit verteld of wel?
Rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mn wachtwoord, log maar in
gvd, ik dacht nog wel dat ik het nu gelezen hadquote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Gaaf, wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Nee, dat is pas romantischquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef cofi het volgende:
Ik ga zo ook sporten....maar heb nog spierpijn van afgelopen zondag. Kon mijn bed vanmorgen niet uit komen, moest mijn vriendin wakker maken om me te helpen
Had je die schroevendraaier niet beter in die audi kunnen rammen? Is beter voor je vinger en voor de algehele mensheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef 2cv het volgende:
Zonet even een schroevendraaier in m'n vinger geramd terwijl ik even een noodreparatie aan probeerde te leggen bij de audi van de buurman. Gelukkig is de schroevendraaier nog heel.
Nee, alleen wat huid en 1 of 2 bloedvaatjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef cofi het volgende:
Outch!! Hopelijk geen pezen / botten kapot geslagen!?
Ik vind audi's ook lelijke dingen, maar er zat al een gat in. Dan is het lullig om er nog 1 in te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had je die schroevendraaier niet beter in die audi kunnen rammen? Is beter voor je vinger en voor de algehele mensheid.
Achja, beter een gat in je vinger dan andersom zeg ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, alleen wat huid en 1 of 2 bloedvaatjes.
[..]
Ik vind audi's ook lelijke dingen, maar er zat al een gat in. Dan is het lullig om er nog 1 in te maken.
3e weekend van septemberquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
gvd, ik dacht nog wel dat ik het nu gelezen had
Okeee, poging 2:
[..]
Gaaf, wanneer?
Dan heb ik een offroad tocht in zuidelijk Belgique.quote:
ik ben met de ZX dan, kanje niet joinenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik een offroad tocht in zuidelijk Belgique.
ff overleggen, ik dnek dat ik vrijdagavond aankoem en zondagavond laat of maandagochtedn weer weg ga, ik logeer er om naar een festival in Arcen te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ben je er 2 hele dagen? Ik ben zondagavond rond +- 19.00 weer daar.
edit: ervan uitgaande dat je tijd/zin hebt om even te meeten
Samen met Mirjam zeker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ff overleggen, ik dnek dat ik vrijdagavond aankoem en zondagavond laat of maandagochtedn weer weg ga, ik logeer er om naar een festival in Arcen te gaan
denk het niet hoor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
Vrijdagavond ben ik er ook maar dan heb je wss wel wat beters te doen gok ik
ik ga wel naar hetzelfde evenement als zij jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Samen met Mirjam zeker?
[Gezocht] Slaapplek in /bij Arcen![]()
. Garpje.
Laat maar horen, lijkt me leuk om even af te spreken als je tijd hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk het niet hoor?we zien wel ff
[..]
ik ga wel naar hetzelfde evenement als zij ja
quote:
Beter dan een Berlingo, doen dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
overigens kwam ik vandaag op kantoor en kreeg ik de vraag of een mercedes sprinter 4x4 iets is![]()
Ja, je was blij dat er eindelijk een mening van je werd gevraagd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
overigens kwam ik vandaag op kantoor en kreeg ik de vraag of een mercedes sprinter 4x4 iets is![]()
een uur rijden of 4 uur rijden, die keus is snel gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
Arcen is trouwens zo een uur rijden, beetje rare slaapplek
we houden ff contactquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laat maar horen, lijkt me leuk om even af te spreken als je tijd hebt
leuk als ambulance op ijslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter dan een Berlingo, doen dus!
ik ga wel een Iglhaut rijden hoor.quote:
ik ga naar jongevrouwen in corsetten kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Als je van bejaarden in een badpak houdt.
misschien wordt het wel een unimog of een santanaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
Wil je geen rare merken, types, of iets anders opnoemen smeetje?
Dan staat heel dit topic dadelijk vol met bezigebij foto's.
Ow guttegut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien wordt het wel een unimog of een santana
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien wordt het wel een unimog of een santana
Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseldquote:
Klinkt als een kwalitatief hoogstandjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseld
Genaamd Carlos zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseld
en toch rijd mn buurman er al zo lang ik hier woon (jaar of 7) naar volle tevredenheid in rondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klinkt als een kwalitatief hoogstandje
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sprinter II wel, Sprinter 1b is bij Visser (ambufabriek)
correct, hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?
nee dat was de concurrent van iglhaut, namelijk dangelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dat was de concurrent van iglhaut, namelijk dangel
Wat weet jij nou van vage voertuigenquote:
van een stokbrood toch een auto proberen te maken, dan heb je wel doorzettingsvermogen nodigquote:
Was er laatst op bezoek, en zat te bedenken waar ik het ook alweer van kende.. Maar dat was dus omdat ik jou ooit erover heb zien schrijven.quote:
komen die T5jes nu allemaal al weer terug? tsskquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
Was een ernstig ongeluk gebeurd toen ik er was.
[ afbeelding ]
In die tijdooit een topic geopend "ik zie hier in Leeuwarden ene stuk of 20 ambulandes staan, wat is er gebeurd?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
De Fransozen waarderen je complimentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
van een stokbrood toch een auto proberen te maken, dan heb je wel doorzettingsvermogen nodig
Ja, het plaatje ging stukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
wij hebben een snelwegmeetingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Ach ja, weet je ook eens hoe ik me voel overdag!
Morgen heb ik gelukkig veel meetings ingepland staan. Heb ik tenminste *iets* te doen.
Ga snel weg danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij hebben een snelwegmeeting![]()
Ah er gaat een telefoon; zou het dan toch?
taajniejpic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb je nog een goede uploadsite zonder account? Te lui om in te loggen op photobucket.
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga snel weg dan! Kom maar naar huuuuuizzzzzzzz
.
Hoezo, kom je zo slecht in slaap?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:19 schreef Freezer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier te slapen in mijn stoel.... 2 weken achter elkaar 5 uurtjes slapen per nacht is niet cool....
tuurlijk bedoelt voor scooter tuigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf hier in Venlo hebben ze drempels op de fietspaden
Valt tegen. Was net bij Start, naja weer een ervaring rijker en een illusie armer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef cofi het volgende:
Nee, beetje aan het rond solliciteren / surfen...Dus wel met werk bezig
Je kunt het ook zo zien, dan kun je op je zwakke punten oefenenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef cofi het volgende:
[..]
Valt tegen. Was net bij Start, naja weer een ervaring rijker en een illusie armer.![]()
Intake:
Cofi: Hallo, ik zoek werk
Intercedente: Ok, wat zoek je?
Cofi: Het liefst een combifunctie tussen *vakgebied* en IT. Verder ben ik heel breed geïnteresseerd. Ik ben alleen niet goed in commercie en administratie
Intercedente: Ow, ik heb alleen administratieve functies en commerciele functies
Cofi: Ok, bedankt dan zoek ik wel verder
Intercedente: doorvragen, etc, ect,
*kwartier later*
Intercedente: Ik heb een hele leuke functie als Commercieel medewerker bij een bank. Bestaat voornamelijk uit het verkopen en het goed administreren van je werkzaamheden.
En wat is je vakgebiedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef cofi het volgende:
Heb ik in het verleden al genoeg gedaan.Is nu tijd om iets te doen wat ik leuk vind
Nee echt een aanrijding met een persoon. Wel balen want Groningen - Zwolle is wel een relaxed stuk om te treinen.quote:
Bijna welquote:
En was ie erquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja ben via Leeuwarden gegaan. Kon ik meteen kijken of Socios er was
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bijna welmaar gelukkig wel betaald.
Heb een houten kontquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.
whehehe had nou toch maar de auto genomenquote:
quote:
Heerlijk OV. En het was nog goed weer ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.
Die had ik op de heenweg, dat is het principe van dat werkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe had nou toch maar de auto genomen
Tja dan verdien ik niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe had nou toch maar de auto genomen
Slechte ervaringen mee??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
Ga asjeblieft niet via Start werken, cofi.
Duur geintje voor je werkgever....al die extra urenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja, auto is fijner en beter. Maar ik moet met het ov
Hele slechte ervaringen mee. Ik heb al 2 weken geen loon gehad, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef cofi het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee??Heb sowieso al niet zo'n hoge pet op van uitzendbureaus
Het bezoek was oriënterend bedoeld. Ik solliciteer eigenlijk voornamelijk direct bij bedrijven/organisaties, werkt beter. En dan wordt je niet continu gestoord door haar collega's en telefoontjes die beantwoord moeten worden door je gesprekspartner. Helemaal geniaal hoe die vrouw de haak telkens letterlijk op de telefoon gooide en zat te bitchen over haar collega's..
Ach, ik heb nog geen vergoeding van januari, het kan ergerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Hele slechte ervaringen mee. Ik heb al 2 weken geen loon gehad, bijvoorbeeld.
Of een vergoeding van mei, toen ik ziek was.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik las krabpaal en kreeg meteen weer een mental image.
Nee, in België. Erger.quote:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:34 schreef cofi het volgende:
Je werkt nog steeds via Start? (Nijmegen toevallig?)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1659291
O.M.G.
met zo'n geil lijf heb je aan een half uurtje ook wel genoeg a 70 euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, daar wil ik mijn zuurverdiende 125 euro wel aan uitgeven!
qua uren bijna, ik zit nu op 34 deze weekquote:
Ik pas op 27, maar dat vind ik wel weer genoeg voor deze weekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:47 schreef densmee het volgende:
[..]
qua uren bijna, ik zit nu op 34 deze week
Ik heb die weg bekeken, maar dat is echt een circuitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef densmee het volgende:
Maandagavond tegen achten is een 52-jarige motorrijder uit Klazienaveen omgekomen bij een verkeersongeval op de Kapitein Hatterasstraat in Emmen. De man reed mee in een groep van 10 à15 collega's, toen het in een haakse bocht mis ging.
[ afbeelding ]
clip-ons doen zeer
nee de a58 bij oirschot overigens ook redelijk in de buurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
Die foto van die auto over de vangrail, is dat op de a67 bij jou ergens densmee?
dat industrieterrein nodigt wel uit om zo hard mogelijk op te trekken en zo laat mogelijk te remmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb die weg bekeken, maar dat is echt een circuit
Ahja, ok, ik dacht al dat het een weg was waar ik vaak kom..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee de a58 bij oirschot overigens ook redelijk in de buurt
vanmiddag was er wel een vrachtwagen vol champignons gaan uitrusten op de rotonde bij Someren (A67 afrit) waar ik voor in de file stond omdat ik nog in Someren moest zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, ok, ik dacht al dat het een weg was waar ik vaak kom..
tetten, en er zit maar 2 mm stof voorquote:
quote:
nou ja ik heb niet zo een interesse in een site met vrachtwagenchauffeurs, en zeker niet waar het niet om de vrachtwagen gaat maar om het kleine chauffeurtjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
Hè hè. Ik dacht even dat ik werd genegeerd.
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ja ik heb niet zo een interesse in een site met vrachtwagenchauffeurs, en zeker niet waar het niet om de vrachtwagen gaat maar om het kleine chauffeurtje
Niet eens, ik zie alleen maar zwart.quote:
twitter:HBlekerrr twitterde op woensdag 17-08-2011 om 11:49:09Hans, als je voor Kunduz nog spullen zoekt; ik heb er bij SBB heel veel over: auto's, motorzagen, pennen... #allesmoetweg reageer retweet
twitter:TinkNL twitterde op woensdag 17-08-2011 om 19:46:42@AlexMiedema awww, die vind ik moooooiiiiiiiii! reageer retweet
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand me vertellen wat "feestelijk" is voor een dressingcode?
Een pak of een zwembroek?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand me vertellen wat "feestelijk" is voor een dressingcode?
Een pak of een zwembroek?
quote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:
LOL, ik wilde net gaan vragen waarom je hem in godsnaam nog niet hier had gepostquote:
Hij is ZO gebiaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
LOL, ik wilde net gaan vragen waarom je hem in godsnaam nog niet hier had gepost.
Heb hem onder mijn CTRL+V zitten.
Ik lach me suf.
Feestelijk:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
Stom van me om dat hier te vragen natuurlijk
Hans. Prettig kennis te maken.quote:
Leugenaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hans. Prettig kennis te maken.
Ik lieg nooit.quote:
Hihi. Nee.quote:
ter infoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ondanks dat ik steeds minder blousen draag, strijk ik nog steeds erg veel.
Gelukkig, ik ben weer op de hoogte, ik begon zijn anekdotes te missenquote:
Hans, gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Hans! Gefeliciteerd! Goed man!
Roep dat niet te hard, want hij gelooft het.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben weer op de hoogte, ik begon zijn anekdotes te missen
fixed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, want hij gelooft het.
Ik had je toch gevraagd die foto niet hier te posten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben samen met Barcaconia op de foto gegaan.
schaam je je voor je bril of zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had je toch gevraagd die foto niet hier te posten?
Nee, die heb jij toch afgepakt op de foto. Ik schaam me voor mijn kleine niet-zichtbare voorgevelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schaam je je voor je bril of zo?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
ik ben blij dat ik nog leef lees ik net![]()
jij bent die vrachtwagenchauffeur waar ik bijna een paar ton hout op zijn bierbuik gooide vanmiddag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
ik ben blij dat ik nog leef lees ik net![]()
nee ik heb veren vervangen met spanbanden ooit en dat zou betekenen dat je levensgevaarlijk bezig bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent die vrachtwagenchauffeur waar ik bijna een paar ton hout op zijn bierbuik gooide vanmiddag?
Als dat al gevaarlijk is wil je echt niet weten wat ik in mijn leven al met spanbanden gedaan hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik heb veren vervangen met spanbanden ooit en dat zou betekenen dat je levensgevaarlijk bezig bent
heb je wel in de handleiding gelezen dat je alleen mag spannen met een spanband en je de rest door de dealer moet laten doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als dat al gevaarlijk is wil je echt niet weten wat ik in mijn leven al met spanbanden gedaan hebEn ik leef ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |