ik kom naar yt dorp waar je werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gators volgeladen met rifles
USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
veezes rijderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.quote:
Geen heuveltjes/bergen in us?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is mijn held.
[..]
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mijn DM box nog niet gezien![]()
![]()
Nope, volledig vlak waar ik was.quote:
je hebt mn wachtwoord, log maar inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.
Nee hoor, ik snap gewoon geen zak van wat hij bedoelt dus ik weet niet of ik er op moet reageren. Voor de zekerheid doe ik het dus maar niet.quote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Oh wacht, nu lees ik het pas goed. Leuk! Wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Je leest het niet goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Enneuh, hoe weet je trouwens waar ik woon? Volgens mij heb ik je dat nooit verteld of wel?
Rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mn wachtwoord, log maar in
gvd, ik dacht nog wel dat ik het nu gelezen hadquote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Gaaf, wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |