ik kom naar yt dorp waar je werkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gators volgeladen met rifles
USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
veezes rijderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.quote:
Geen heuveltjes/bergen in us?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is mijn held.
[..]
Steevast 1:9, terwijl ik in Amerika met moeite 1:7 haalde. Ik weet nu zeker dat de benzine hier beter van kwaliteit is.
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mijn DM box nog niet gezien![]()
![]()
Nope, volledig vlak waar ik was.quote:
je hebt mn wachtwoord, log maar inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet? Dus die krijg ik wel te zien? Cool.
Nee hoor, ik snap gewoon geen zak van wat hij bedoelt dus ik weet niet of ik er op moet reageren. Voor de zekerheid doe ik het dus maar niet.quote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Oh wacht, nu lees ik het pas goed. Leuk! Wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Je leest het niet goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Enneuh, hoe weet je trouwens waar ik woon? Volgens mij heb ik je dat nooit verteld of wel?
Rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mn wachtwoord, log maar in
gvd, ik dacht nog wel dat ik het nu gelezen hadquote:
[..]
ik kom naar yt dorp waar je werkt.Gaaf, wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Nee, dat is pas romantischquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef cofi het volgende:
Ik ga zo ook sporten....maar heb nog spierpijn van afgelopen zondag. Kon mijn bed vanmorgen niet uit komen, moest mijn vriendin wakker maken om me te helpen
Had je die schroevendraaier niet beter in die audi kunnen rammen? Is beter voor je vinger en voor de algehele mensheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef 2cv het volgende:
Zonet even een schroevendraaier in m'n vinger geramd terwijl ik even een noodreparatie aan probeerde te leggen bij de audi van de buurman. Gelukkig is de schroevendraaier nog heel.
Nee, alleen wat huid en 1 of 2 bloedvaatjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef cofi het volgende:
Outch!! Hopelijk geen pezen / botten kapot geslagen!?
Ik vind audi's ook lelijke dingen, maar er zat al een gat in. Dan is het lullig om er nog 1 in te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had je die schroevendraaier niet beter in die audi kunnen rammen? Is beter voor je vinger en voor de algehele mensheid.
Achja, beter een gat in je vinger dan andersom zeg ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, alleen wat huid en 1 of 2 bloedvaatjes.
[..]
Ik vind audi's ook lelijke dingen, maar er zat al een gat in. Dan is het lullig om er nog 1 in te maken.
3e weekend van septemberquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
gvd, ik dacht nog wel dat ik het nu gelezen had
Okeee, poging 2:
[..]
Gaaf, wanneer?
Dan heb ik een offroad tocht in zuidelijk Belgique.quote:
ik ben met de ZX dan, kanje niet joinenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb ik een offroad tocht in zuidelijk Belgique.
ff overleggen, ik dnek dat ik vrijdagavond aankoem en zondagavond laat of maandagochtedn weer weg ga, ik logeer er om naar een festival in Arcen te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ben je er 2 hele dagen? Ik ben zondagavond rond +- 19.00 weer daar.
edit: ervan uitgaande dat je tijd/zin hebt om even te meeten
Samen met Mirjam zeker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ff overleggen, ik dnek dat ik vrijdagavond aankoem en zondagavond laat of maandagochtedn weer weg ga, ik logeer er om naar een festival in Arcen te gaan
denk het niet hoor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
Vrijdagavond ben ik er ook maar dan heb je wss wel wat beters te doen gok ik
ik ga wel naar hetzelfde evenement als zij jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Samen met Mirjam zeker?
[Gezocht] Slaapplek in /bij Arcen![]()
. Garpje.
Laat maar horen, lijkt me leuk om even af te spreken als je tijd hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk het niet hoor?we zien wel ff
[..]
ik ga wel naar hetzelfde evenement als zij ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |