Dit is eigenlijk de kern van de klachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
Alweer een reclameklacht? Je kan wel zien dat het een klotezomer is.
Wat wil je nog meer weten? Zal ik de avond beschrijven die voorafging aan het zien van deze reclame? Of wil je weten hoe het gaat tussen mij en mijn vriendin, familie of vrienden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
Goed topic, vooral de uitgebreide OP is het hoogtepunt.
foto van jou in een Noorse trui graagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten? Zal ik de avond beschrijven die voorafging aan het zien van deze reclame? Of wil je weten hoe het gaat tussen mij en mijn vriendin, familie of vrienden?
Je had op zijn minst de reclame in kwestie in de OP kunnen posten. Ik ken de reclame namelijk niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten? Zal ik de avond beschrijven die voorafging aan het zien van deze reclame? Of wil je weten hoe het gaat tussen mij en mijn vriendin, familie of vrienden?
Dan heb je ook niks met de klacht te maken, ik zit hier in KLB om te klagen. Als ik je medeleven wilde ging ik wel naar R&P.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had op zijn minst de reclame in kwestie in de OP kunnen posten. Ik ken de reclame namelijk niet.
Je begrijpt het niet hè? Als ik de reclame zie, kan ik er over mee klagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks met de klacht te maken, ik zit hier in KLB om te klagen. Als ik je medeleven wilde ging ik wel naar R&P.
Hoort dat? Ben ik me toch even rebels dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hè? Als ik de reclame zie, kan ik er over mee klagen.Zo hoort het in de klaagbaak, dat iedereen gaat klagen.
Goed voor je, gozer. Gefeliciteerd dat je zo rebels bent!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoort dat? Ben ik me toch even rebels dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed voor je, gozer. Gefeliciteerd dat je zo rebels bent!Jij begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |