Heerlijk OV. En het was nog goed weer ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.
Die had ik op de heenweg, dat is het principe van dat werkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe had nou toch maar de auto genomen
Tja dan verdien ik niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
whehehe had nou toch maar de auto genomen
Slechte ervaringen mee??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
Ga asjeblieft niet via Start werken, cofi.
Duur geintje voor je werkgever....al die extra urenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja, auto is fijner en beter. Maar ik moet met het ov
Hele slechte ervaringen mee. Ik heb al 2 weken geen loon gehad, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef cofi het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee??Heb sowieso al niet zo'n hoge pet op van uitzendbureaus
Het bezoek was ori๋nterend bedoeld. Ik solliciteer eigenlijk voornamelijk direct bij bedrijven/organisaties, werkt beter. En dan wordt je niet continu gestoord door haar collega's en telefoontjes die beantwoord moeten worden door je gesprekspartner. Helemaal geniaal hoe die vrouw de haak telkens letterlijk op de telefoon gooide en zat te bitchen over haar collega's..
Ach, ik heb nog geen vergoeding van januari, het kan ergerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Hele slechte ervaringen mee. Ik heb al 2 weken geen loon gehad, bijvoorbeeld.
Of een vergoeding van mei, toen ik ziek was.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik las krabpaal en kreeg meteen weer een mental image.
Nee, in Belgi๋. Erger.quote:
Ja. Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:34 schreef cofi het volgende:
Je werkt nog steeds via Start? (Nijmegen toevallig?)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1659291
O.M.G.
met zo'n geil lijf heb je aan een half uurtje ook wel genoeg a 70 euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, daar wil ik mijn zuurverdiende 125 euro wel aan uitgeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |