Valt tegen. Was net bij Start, naja weer een ervaring rijker en een illusie armer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef cofi het volgende:
Nee, beetje aan het rond solliciteren / surfen...Dus wel met werk bezig
Je kunt het ook zo zien, dan kun je op je zwakke punten oefenenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:05 schreef cofi het volgende:
[..]
Valt tegen. Was net bij Start, naja weer een ervaring rijker en een illusie armer.![]()
Intake:
Cofi: Hallo, ik zoek werk
Intercedente: Ok, wat zoek je?
Cofi: Het liefst een combifunctie tussen *vakgebied* en IT. Verder ben ik heel breed geïnteresseerd. Ik ben alleen niet goed in commercie en administratie
Intercedente: Ow, ik heb alleen administratieve functies en commerciele functies
Cofi: Ok, bedankt dan zoek ik wel verder
Intercedente: doorvragen, etc, ect,
*kwartier later*
Intercedente: Ik heb een hele leuke functie als Commercieel medewerker bij een bank. Bestaat voornamelijk uit het verkopen en het goed administreren van je werkzaamheden.
En wat is je vakgebiedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef cofi het volgende:
Heb ik in het verleden al genoeg gedaan.Is nu tijd om iets te doen wat ik leuk vind
Nee echt een aanrijding met een persoon. Wel balen want Groningen - Zwolle is wel een relaxed stuk om te treinen.quote:
Bijna welquote:
En was ie erquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ja ben via Leeuwarden gegaan. Kon ik meteen kijken of Socios er was
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bijna welmaar gelukkig wel betaald.
Heb een houten kontquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Dat is een voordeel. Je wordt er alleen zo gaar van.
whehehe had nou toch maar de auto genomenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |