quote:
Beter dan een Berlingo, doen dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
overigens kwam ik vandaag op kantoor en kreeg ik de vraag of een mercedes sprinter 4x4 iets is![]()
Ja, je was blij dat er eindelijk een mening van je werd gevraagd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
overigens kwam ik vandaag op kantoor en kreeg ik de vraag of een mercedes sprinter 4x4 iets is![]()
een uur rijden of 4 uur rijden, die keus is snel gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
Arcen is trouwens zo een uur rijden, beetje rare slaapplek
we houden ff contactquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laat maar horen, lijkt me leuk om even af te spreken als je tijd hebt
leuk als ambulance op ijslandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter dan een Berlingo, doen dus!
ik ga wel een Iglhaut rijden hoor.quote:
ik ga naar jongevrouwen in corsetten kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Als je van bejaarden in een badpak houdt.
misschien wordt het wel een unimog of een santanaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
Wil je geen rare merken, types, of iets anders opnoemen smeetje?
Dan staat heel dit topic dadelijk vol met bezigebij foto's.
Ow guttegut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien wordt het wel een unimog of een santana
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien wordt het wel een unimog of een santana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |