ter infoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ondanks dat ik steeds minder blousen draag, strijk ik nog steeds erg veel.
Gelukkig, ik ben weer op de hoogte, ik begon zijn anekdotes te missenquote:
Hans, gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Hans! Gefeliciteerd! Goed man!
Roep dat niet te hard, want hij gelooft het.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben weer op de hoogte, ik begon zijn anekdotes te missen
fixed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, want hij gelooft het.
Ik had je toch gevraagd die foto niet hier te posten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben samen met Barcaconia op de foto gegaan.
schaam je je voor je bril of zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had je toch gevraagd die foto niet hier te posten?
Nee, die heb jij toch afgepakt op de foto. Ik schaam me voor mijn kleine niet-zichtbare voorgevelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schaam je je voor je bril of zo?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
ik ben blij dat ik nog leef lees ik net![]()
jij bent die vrachtwagenchauffeur waar ik bijna een paar ton hout op zijn bierbuik gooide vanmiddag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
ik ben blij dat ik nog leef lees ik net![]()
nee ik heb veren vervangen met spanbanden ooit en dat zou betekenen dat je levensgevaarlijk bezig bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent die vrachtwagenchauffeur waar ik bijna een paar ton hout op zijn bierbuik gooide vanmiddag?
Als dat al gevaarlijk is wil je echt niet weten wat ik in mijn leven al met spanbanden gedaan hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik heb veren vervangen met spanbanden ooit en dat zou betekenen dat je levensgevaarlijk bezig bent
heb je wel in de handleiding gelezen dat je alleen mag spannen met een spanband en je de rest door de dealer moet laten doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als dat al gevaarlijk is wil je echt niet weten wat ik in mijn leven al met spanbanden gedaan hebEn ik leef ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |