Ja ik heb 2 weken geleden ofzo al gewonnen van anne, en die andere match was nog niet gespeeld, dus ik dacht als die gespeeld is, zal ik wel een invite krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
stofzuiger is je volgende tegenstander
Je moet nog spelen?
Whehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik wist namelijk wel zeker wat ik wou
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.
WHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
Ik vind het wel weer mooi, gewoon ook een Friese tongval hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Zelfs een Amsterdammer praat frieser dan jij.
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog goedkope NS-dagkaarten in de omloop? Ik kan niet zonder als ik zaterdag kom. (en dan kan ik ook geen andere keuze meer maken)
Hahaa.... nee het leek mij een beetje op een zooi opgekochte goedkope kaartjes bij de kruidvat, die ze nu voor 5 eu meer verkopen op inet..quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Bellatrix het volgende:
Als Patrique zegt ''maar ik weet niet of het legaal is...'' is het dat ook niet.
En vergeet vooral niet allebei de kaartjes uit te printen...Al zal patriek wel een werkende printer hebben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal is
http://www.nskorting.nl/ns-dagkaart.php
EN ik weet niet hoe Patjon rijdt.. misschien dat ie vlakbij jou ergens langs komt, dat je mee kan rijden?
Ja.. hij printte de volgende dag opeens zwartquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet allebei de kaartjes uit te printen...Al zal patriek wel een werkende printer hebben hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. hij printte de volgende dag opeens zwart
ipv dat lichtblauwe bij mij thuis
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Heks heeft nog wel een machine staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Newb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef JJH het volgende:
Ik heb vanmorgen ook mijn 70.000ste post gemist.
hahahahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben jij een lieverd, jij hebt tenminste vertrouwen in mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor het apparaat van Heks. Lijkt me betrouwbare optie.
Ik kijk nog wel even.
Het trein-ticket-acties-topicquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog goedkope NS-dagkaarten in de omloop? Ik kan niet zonder als ik zaterdag kom. (en dan kan ik ook geen andere keuze meer maken)
ik heb van de week in een krantje ook een actie gezien, weet alleen niet meer bij welke winkel.quote:
Kruidvat of Hemaquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb van de week in een krantje ook een actie gezien, weet alleen niet meer bij welke winkel.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Facebook heeft mijn account geblokkeerd
Whutquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Dat gebeurt mij continuquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Door al je Google+quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Nope. http://twitpic.com/66h7k1quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut
Waarom? Of zeggen ze dat er niet bij?
Ik had dat telkens wanneer ik inlogde op mijn iPad ofzo dan was hij in de warquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had dat telkens wanneer ik inlogde op mijn iPad ofzo dan was hij in de war
Meteen geblokkeerd...
Ja echt een stuk of 7x gehad tijdens de vakantie.quote:
Maar dat zou kunnen komen omdat hij ervan uitgaat dat je in Nederland woont en als er dan opeens vanuit Amerika wordt ingelogd, zou het als een hack kunnen worden gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt een stuk of 7x gehad tijdens de vakantie.
Nee want het gaat normaal goed, dan ben ik ingelogd op mijn iPhone en als ik dan via de browser inlog via de iPad dan zegt ie dat hij de device niet kent maar omdat de iPhone app van facebook gewoon ronduit slecht is, geeft hij ook niet aan de je geblokkeerd bent. Dan doet heel de app het gewoon niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zou kunnen komen omdat hij ervan uitgaat dat je in Nederland woont en als er dan opeens vanuit Amerika wordt ingelogd, zou het als een hack kunnen worden gezien
StuBru is lekker ja. Daar hebben ze nog die alternatieve lijn die 3fm ook ooit had.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb trouwens Studio Brussel voortaan in de auto opstaan, wat een bazenzender.
''Ik wens de luisteraars nog een plezante dag met onze allerliefste Sam, salutekes!''
Ja inderdaad, want er is echt niets alternatiefs meer aan 3fm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
StuBru is lekker ja. Daar hebben ze nog die alternatieve lijn die 3fm ook ooit had.
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de radio eigenlijk ook nog zelden aan. Vroeger wist ik ook precies wie waar stond in de Top40, nu ken ik volgens mij de helft niet
Dat ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ik
Ik heb DE ring gekregen van Laysa. HET OOG, HET OOG, HET BRANDT, WAAR ZIT DIE WITTE TIETENTOVENAARquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer heeft LOTR trilogie boeken besteld, ik hoop echt dat bol.com de Twilight reeks erin heeft gestopt.
[ afbeelding ]
Allemaal hetzelfde. Overgeproduceerde meuk. De billboard van Amerika is nóg erger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ik
Is toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer heeft LOTR trilogie boeken besteld, ik hoop echt dat bol.com de Twilight reeks erin heeft gestopt.
[ afbeelding ]
Nein, nog niet. Even concentreren op On the Road nu.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde.
Heb je de Larssonreeks al binnen?
Verfrissend. Je hebt ook keuze zat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein, nog niet. Even concentreren op On the Road nu.
Hmm hmm, Alice in Wonderland, Oscar Wilde, heb nog zoveel liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verfrissend. Je hebt ook keuze zat.
Agatha Christie is siewosie +1quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Zeroku het volgende:
Witness For The Prosecution (1957) Tyrone Power,Marlene Dietrich
Goeden [ afbeelding ]
Ja en dat zwart wit kijkt toch een stuk fijner weg dan ik dacht.quote:
Ik moest er eerst ook in komen, maar na een tijdje merk ik het niet eens meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dat zwart wit kijkt toch een stuk fijner weg dan ik dacht.
Die zoomfunctie van die tijd is wel echt epischquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest er eerst ook in komen, maar na een tijdje merk ik het niet eens meer.
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zoomfunctie van die tijd is wel echt episch. Zie je eerst heel rustig zo het beeld dichterbij komen en dan volle snelheid
.
Haten op radio.quote:
Guidosmurf.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Doet me altijd aan de Dramatic Chipmunk denken.
Commerciële troep luisteren afgewisseld met E-Darling.nl-reclamesquote:
Heerlijk en het is tegenwoordig Secondlove.nl.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Commerciële troep luisteren afgewisseld met E-Darling.nl-reclames.
quote:
Ik heb geen badkuipquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
Vul een badkuip met ijsblokken.
Heb je nog mooie Facebook foto's ook.
Jij leugenachtige TT maker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, misschien even een zwembadje zoeken!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Doet me altijd aan de Dramatic Chipmunk denken.
Meen je dat nou!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TT is niet onveranderd, trouwens!
quote:
Die gasten hacken tenminste nogquote:
nee toch hoop ik?quote:
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topicquote:
Er is een dreigement uitgegaan vanuit Anonymous. Maar dat zouden ze pas in november gaan doen. Om op deze manier duidelijk te maken dat veel mensen echt zonder na te denken van alles in en aan facebook beschikbaar stellen. Nu is het de vraag: gaat het ze lukken of is het grootspraak. Maar nu is er niets aan de hand.quote:
ah ok gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topic
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oooooh, dus het zijn moraalridders!
En naast Anonymous, wat zijn de andere grote namen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.
Direct even aanmelden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/comingsoon/lastmanwatching
Wij als autisten moeten dit toch wel kunnen?
Ik zou dat wel kunnen. Alleen niet als andere mensen de fragmenten uitkiezen, dadelijk krijg je gortdroge meuk voorgeschoteld waar je sowieso van in slaap valt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Aangemeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Vorig jaar is het gedaan door Veronica en toen mocht je zelf kiezen wat je keekquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou dat wel kunnen. Alleen niet als andere mensen de fragmenten uitkiezen, dadelijk krijg je gortdroge meuk voorgeschoteld waar je sowieso van in slaap valt.
Ik ook.quote:
Zeg dat je gebaard bent terwijl je moeder Mies Bouwman zat te kijken!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny??
Waarom denk jij dat je het wereldrecord tv kijken gaat verbreken?
what to say?
TV verslaafdquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny??
Waarom denk jij dat je het wereldrecord tv kijken gaat verbreken?
what to say?
gaafquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Alleen niet als er live fokchats mogen worden gedaan, maar ik vrees dat dat niet mag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou al na een uur in slaap vallen
Ik ben gebaard terwijl mijn moeder naar Tv-Godmother Mies Bouwman keek. Het is voorbestemd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat je gebaard bent terwijl je moeder Mies Bouwman zat te kijken!
Ik kijk toch al die BNN en Ned 3 meuk en dit overleef ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
TV verslaafd. Ik heb gezegd dat ik vandaan gesleurd moet worden
JOAH!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, als het niet lukt dan proberen we het zelf te doen![]()
Ik ben jaloers, naar land ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen niet als er live fokchats mogen worden gedaan, maar ik vrees dat dat niet mag.
Maar ik ben niet eens in het land, dus dat houdt snel op.
Nicotine infuusje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef ValHallen het volgende:
Hoe zit het trouwens met rookpauzes?
Telekids.quote:
Ik heb ook Geef nooit op gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Telekids.
Geef nooit op.
Love Letters
Lotto Weekend Miljonairs (dus zonder die vent met die dikke wenkbrauwen)
Dat is al best lang hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
maar 90 uur is wel echt tering langAls ik het volhoudt verbeter ik mijn persoonlijk record wakker blijven met 26 uur geloof ik.
iK KIJK WEINIG TV. iK VAL ER BIJ IN SLAAP, BEHALVE LEEDVERMAAK TV ALS AUDITIES EN ZIGEUNERS.quote:
Met Peter Jan Rens met kinderen die de wens van het beroep wat ze later willen gaan doen vervult.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat was geef nooit op ook al weer?
Gewoon alle afleveringen Telekids en Geef nooit op er door heen jagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga gewoon 90 uur lang cartoons en series kijken als het kan. Samurai Pizza Cats en dat soort bazenspul.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat was geef nooit op ook al weer?
Idols?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fort AlphaEn Telekids en Idols
Jamai.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste leuke Idols vond ik 2. Wie won er bij 3 ook alweer?
Raffaëlaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste leuke Idols vond ik 2. Wie won er bij 3 ook alweer?
dat zeggen ze nou al zo vaakquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
Idols
...het komt waarschijnlijk weer terug
Pittige Tijden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Telekids met Carlo en Irene was baas, niet met deze blonde slet en slechte kinderseries. Opbokken ik wil de vliegende oude taart en harry de hengst
(zie die huilsmiley die gebruik ik bijna nooit zo erg vind ik dit)
OMG DAT KEN IK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Kennen jullie die serie Mijn Franse tante Gazeuse trouwens nog?
Ja, van Villa achterwerkquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin in The Voicequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou al zo vaak
Ik wil het gewoon terugIk ben XFA zat
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.quote:
Ik mis vooral:quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou al zo vaak
Ik wil het gewoon terugIk ben XFA zat
Wat deze man zegt.quote:
Roze koekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
V
[..]
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.
JAAAAA daar dacht ik laatst nog aan.. Kon niet op de naam komen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Toscanequote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
V
[..]
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.
Dit, dit en nog eens dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt
Loenatik, Rembo en Rembo, Purno de Purno
En daarna zappen naar Ketnet volgens mij, die zonden altijd oude Nickelodeon cartoons uit. Hey Arnold, Doug en Rugratsquote:
14 septemberquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook en vooral uhmzz wat was de datum ook al weer
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet op dat liedje.quote:
Dat was ook tof iddquote:
Whehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet op dat liedje.
Hebben wij nou dezelfde jeugd gehad?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En daarna zappen naar Ketnet volgens mij, die zonden altijd oude Nickelodeon cartoons uit. Hey Arnold, Doug en Rugrats
Shin Chan, Megabots, Pokemon, What's with Andyquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook tof idd
Oude Nickelodeon en Fox Kids series
Das Fox Kids 1.5 ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Shin Chan, Megabots, Pokemon, What's with Andy
Sowieso zat mijn/onze jeugd ramvol bazenseries. Was er niks op Cartoon Network zapte je naar Fox Kids of naar Ketnet of naar Kindernet of naar Villa Achterwerk. En dan zaterdagochtend in pyama naar Carlo en Irene kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was ook tof idd
Oude Nickelodeon en Fox Kids series
Life with Louie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Ik bedoel Bobby's World, Why Why Family en die series
Dit.quote:
Dat heb ik ook allemaal nog gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Piratequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Fox Kids 1.5 ofzo...
Sweet memories.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Pirate
Mijn jeugd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Life with Louie, Eek! the Cat, The Tick, Mad Jack the Pirate
Dat zat toch gewoon in de intro?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een foto gezien van de man die de stem van Louie insprak?
Ben jij een meisje?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef ValHallen het volgende:
Misschien wel de beste cartoon ooit
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef ValHallen het volgende:
Heeeeeeeeeet iiiiiiiiiiiiiis nieeeeeeeeeeeeeeet eeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Oh jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
[ afbeelding ]
En tevens heet hij ook Louie Anderson.
JAquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeet iiiiiiiiiiiiiis nieeeeeeeeeeeeeeet eeeeeeeeeeeeeerlijk!
Zij zijn groot en ik is klein.
quote:
Ow ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja
Hij zit er wel in gewoon op het begin.
Die heb je nu weer op Kindernetquote:
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef ValHallen het volgende:
Met die toffe intro tunequote:
Ik heb alle afleveringenquote:
Daar ben ik nu nog bang voor hoorquote:
Met die hond in de intro jaquote:
Viezo gore kutpop. Waarom zijn poppen zo eng?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu nog bang voor hoor
Die dan ineens rode ogen krijgt.quote:
Of dat ze ineens allemaal dunner worden, door een fototoestel ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Kippenvel ja...
Die aflevering met de koekoeksklok vond ik doodeng en die 3dubbele aflevering met dat plasticstadje vond ik geniaal
Gadver, wil je me dood hebben.quote:
• Ep. 1-3 - The Cuckoo Clock of Doomquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
Kippenvel ja...
Die aflevering met de koekoeksklok vond ik doodeng en die 3dubbele aflevering met dat plasticstadje vond ik geniaal
Die kwam toch op Foxkids?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
Download kippenvel en volgende week zaterdag kijken, kwamen die niet altijd na Telekids op een zaterdagmiddag?
Ik kijk ze online. Staan ergens op een site.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ze allemaal hebben, zijn die afleveringen te downloaden
Was een variant op the blob volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
Er was ook een aflevering met allemaal groen slijm toch?
Joahquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ze allemaal hebben, zijn die afleveringen te downloaden
lolwut je hebt iets gemist,quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Nu Shawshank voor het EERST kijken.
Heet dat boek ook zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
lolwut je hebt iets gemist,
boek ook lezen!
Geniet ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Nu Shawshank voor het EERST kijken.
Waar ook nog 2 andere geweldige verhalen in staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Het verhaal maakt deel uit van een boek genaamd Different Seasons.
Wisselgeld voor Google.quote:
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?quote:
Ik vind het nog goedkoopquote:
Ja, want ze maken alleen mobiele telefoonsquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want ze maken alleen mobiele telefoons.
In de VS is het nog wel groot geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie heeft er überhaupt nog een Motorola?
3.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waar ook nog 2 andere geweldige verhalen in staan.
In Nederland is het ook nog best groot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
In de VS is het nog wel groot geloof ik.Maar na die RAZR telefoons heb ik eigenlijk niets meer van ze gehoord.
Ik zie ze nergens meer hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Nederland is het ook nog best groot.
Ik zeg doen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef Zeroku het volgende:
12.5 miljard, cash uitbetaald. Die moeten we overvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |