quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Doet me altijd aan de Dramatic Chipmunk denken.
Meen je dat nou!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TT is niet onveranderd, trouwens!
quote:
Die gasten hacken tenminste nogquote:
nee toch hoop ik?quote:
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topicquote:
Er is een dreigement uitgegaan vanuit Anonymous. Maar dat zouden ze pas in november gaan doen. Om op deze manier duidelijk te maken dat veel mensen echt zonder na te denken van alles in en aan facebook beschikbaar stellen. Nu is het de vraag: gaat het ze lukken of is het grootspraak. Maar nu is er niets aan de hand.quote:
ah ok gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topic
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oooooh, dus het zijn moraalridders!
En naast Anonymous, wat zijn de andere grote namen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.
Direct even aanmelden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/comingsoon/lastmanwatching
Wij als autisten moeten dit toch wel kunnen?
Ik zou dat wel kunnen. Alleen niet als andere mensen de fragmenten uitkiezen, dadelijk krijg je gortdroge meuk voorgeschoteld waar je sowieso van in slaap valt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Aangemeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Vorig jaar is het gedaan door Veronica en toen mocht je zelf kiezen wat je keekquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou dat wel kunnen. Alleen niet als andere mensen de fragmenten uitkiezen, dadelijk krijg je gortdroge meuk voorgeschoteld waar je sowieso van in slaap valt.
Ik ook.quote:
Zeg dat je gebaard bent terwijl je moeder Mies Bouwman zat te kijken!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny??
Waarom denk jij dat je het wereldrecord tv kijken gaat verbreken?
what to say?
TV verslaafdquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny??
Waarom denk jij dat je het wereldrecord tv kijken gaat verbreken?
what to say?
gaafquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Alleen niet als er live fokchats mogen worden gedaan, maar ik vrees dat dat niet mag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou al na een uur in slaap vallen
Ik ben gebaard terwijl mijn moeder naar Tv-Godmother Mies Bouwman keek. Het is voorbestemd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat je gebaard bent terwijl je moeder Mies Bouwman zat te kijken!
Ik kijk toch al die BNN en Ned 3 meuk en dit overleef ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
TV verslaafd. Ik heb gezegd dat ik vandaan gesleurd moet worden
JOAH!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, als het niet lukt dan proberen we het zelf te doen![]()
Ik ben jaloers, naar land ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen niet als er live fokchats mogen worden gedaan, maar ik vrees dat dat niet mag.
Maar ik ben niet eens in het land, dus dat houdt snel op.
Nicotine infuusje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef ValHallen het volgende:
Hoe zit het trouwens met rookpauzes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |