Is toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer heeft LOTR trilogie boeken besteld, ik hoop echt dat bol.com de Twilight reeks erin heeft gestopt.
[ afbeelding ]
Nein, nog niet. Even concentreren op On the Road nu.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde.
Heb je de Larssonreeks al binnen?
Verfrissend. Je hebt ook keuze zat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein, nog niet. Even concentreren op On the Road nu.
Hmm hmm, Alice in Wonderland, Oscar Wilde, heb nog zoveel liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verfrissend. Je hebt ook keuze zat.
Agatha Christie is siewosie +1quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Zeroku het volgende:
Witness For The Prosecution (1957) Tyrone Power,Marlene Dietrich
Goeden [ afbeelding ]
Ja en dat zwart wit kijkt toch een stuk fijner weg dan ik dacht.quote:
Ik moest er eerst ook in komen, maar na een tijdje merk ik het niet eens meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dat zwart wit kijkt toch een stuk fijner weg dan ik dacht.
Die zoomfunctie van die tijd is wel echt epischquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest er eerst ook in komen, maar na een tijdje merk ik het niet eens meer.
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zoomfunctie van die tijd is wel echt episch. Zie je eerst heel rustig zo het beeld dichterbij komen en dan volle snelheid
.
Haten op radio.quote:
Guidosmurf.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Doet me altijd aan de Dramatic Chipmunk denken.
Commerciële troep luisteren afgewisseld met E-Darling.nl-reclamesquote:
Heerlijk en het is tegenwoordig Secondlove.nl.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Commerciële troep luisteren afgewisseld met E-Darling.nl-reclames.
quote:
Ik heb geen badkuipquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
Vul een badkuip met ijsblokken.
Heb je nog mooie Facebook foto's ook.
Jij leugenachtige TT maker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, misschien even een zwembadje zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |