quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Doet me altijd aan de Dramatic Chipmunk denken.
Meen je dat nou!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TT is niet onveranderd, trouwens!
quote:
Die gasten hacken tenminste nogquote:
nee toch hoop ik?quote:
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topicquote:
Er is een dreigement uitgegaan vanuit Anonymous. Maar dat zouden ze pas in november gaan doen. Om op deze manier duidelijk te maken dat veel mensen echt zonder na te denken van alles in en aan facebook beschikbaar stellen. Nu is het de vraag: gaat het ze lukken of is het grootspraak. Maar nu is er niets aan de hand.quote:
ah ok gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, facebook loopt gewoon te kutten. Die melding krijg ik ook altijd. Staat in vorig topic
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Oooooh, dus het zijn moraalridders!
En naast Anonymous, wat zijn de andere grote namen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is een hackersoorlog: elkaar laten zien hoe goed ze wel niet zijn. En dat begint vervelende proporties aan te nemen.
Direct even aanmelden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/comingsoon/lastmanwatching
Wij als autisten moeten dit toch wel kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |