Ja ik heb 2 weken geleden ofzo al gewonnen van anne, en die andere match was nog niet gespeeld, dus ik dacht als die gespeeld is, zal ik wel een invite krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
stofzuiger is je volgende tegenstander
Je moet nog spelen?
Whehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik wist namelijk wel zeker wat ik wou
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.
WHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
Ik vind het wel weer mooi, gewoon ook een Friese tongval hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Zelfs een Amsterdammer praat frieser dan jij.
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog goedkope NS-dagkaarten in de omloop? Ik kan niet zonder als ik zaterdag kom. (en dan kan ik ook geen andere keuze meer maken)
Hahaa.... nee het leek mij een beetje op een zooi opgekochte goedkope kaartjes bij de kruidvat, die ze nu voor 5 eu meer verkopen op inet..quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Bellatrix het volgende:
Als Patrique zegt ''maar ik weet niet of het legaal is...'' is het dat ook niet.
En vergeet vooral niet allebei de kaartjes uit te printen...Al zal patriek wel een werkende printer hebben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal is
http://www.nskorting.nl/ns-dagkaart.php
EN ik weet niet hoe Patjon rijdt.. misschien dat ie vlakbij jou ergens langs komt, dat je mee kan rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |