Ja ik heb 2 weken geleden ofzo al gewonnen van anne, en die andere match was nog niet gespeeld, dus ik dacht als die gespeeld is, zal ik wel een invite krijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
stofzuiger is je volgende tegenstander
Je moet nog spelen?
Whehe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, als een vriendin niet lukt..
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik wist namelijk wel zeker wat ik wou
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is nog steeds niet legaal.
WHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd ontmaskerd als Fries bij een telefonisch interview.
Ik vind het wel weer mooi, gewoon ook een Friese tongval hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Zelfs een Amsterdammer praat frieser dan jij.
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog goedkope NS-dagkaarten in de omloop? Ik kan niet zonder als ik zaterdag kom. (en dan kan ik ook geen andere keuze meer maken)
Hahaa.... nee het leek mij een beetje op een zooi opgekochte goedkope kaartjes bij de kruidvat, die ze nu voor 5 eu meer verkopen op inet..quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Bellatrix het volgende:
Als Patrique zegt ''maar ik weet niet of het legaal is...'' is het dat ook niet.
En vergeet vooral niet allebei de kaartjes uit te printen...Al zal patriek wel een werkende printer hebben hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind dit.. maar weet niet of het legaal is
http://www.nskorting.nl/ns-dagkaart.php
EN ik weet niet hoe Patjon rijdt.. misschien dat ie vlakbij jou ergens langs komt, dat je mee kan rijden?
Ja.. hij printte de volgende dag opeens zwartquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet allebei de kaartjes uit te printen...Al zal patriek wel een werkende printer hebben hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. hij printte de volgende dag opeens zwart
ipv dat lichtblauwe bij mij thuis
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Heks heeft nog wel een machine staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Newb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef JJH het volgende:
Ik heb vanmorgen ook mijn 70.000ste post gemist.
hahahahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben jij een lieverd, jij hebt tenminste vertrouwen in mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor het apparaat van Heks. Lijkt me betrouwbare optie.
Ik kijk nog wel even.
Het trein-ticket-acties-topicquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn er nog goedkope NS-dagkaarten in de omloop? Ik kan niet zonder als ik zaterdag kom. (en dan kan ik ook geen andere keuze meer maken)
ik heb van de week in een krantje ook een actie gezien, weet alleen niet meer bij welke winkel.quote:
Kruidvat of Hemaquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb van de week in een krantje ook een actie gezien, weet alleen niet meer bij welke winkel.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Facebook heeft mijn account geblokkeerd
Whutquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Dat gebeurt mij continuquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Door al je Google+quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef iBenny het volgende:
Nope. http://twitpic.com/66h7k1quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut
Waarom? Of zeggen ze dat er niet bij?
Ik had dat telkens wanneer ik inlogde op mijn iPad ofzo dan was hij in de warquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had dat telkens wanneer ik inlogde op mijn iPad ofzo dan was hij in de war
Meteen geblokkeerd...
Ja echt een stuk of 7x gehad tijdens de vakantie.quote:
Maar dat zou kunnen komen omdat hij ervan uitgaat dat je in Nederland woont en als er dan opeens vanuit Amerika wordt ingelogd, zou het als een hack kunnen worden gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt een stuk of 7x gehad tijdens de vakantie.
Nee want het gaat normaal goed, dan ben ik ingelogd op mijn iPhone en als ik dan via de browser inlog via de iPad dan zegt ie dat hij de device niet kent maar omdat de iPhone app van facebook gewoon ronduit slecht is, geeft hij ook niet aan de je geblokkeerd bent. Dan doet heel de app het gewoon niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zou kunnen komen omdat hij ervan uitgaat dat je in Nederland woont en als er dan opeens vanuit Amerika wordt ingelogd, zou het als een hack kunnen worden gezien
StuBru is lekker ja. Daar hebben ze nog die alternatieve lijn die 3fm ook ooit had.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb trouwens Studio Brussel voortaan in de auto opstaan, wat een bazenzender.
''Ik wens de luisteraars nog een plezante dag met onze allerliefste Sam, salutekes!''
Ja inderdaad, want er is echt niets alternatiefs meer aan 3fm.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
StuBru is lekker ja. Daar hebben ze nog die alternatieve lijn die 3fm ook ooit had.
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de radio eigenlijk ook nog zelden aan. Vroeger wist ik ook precies wie waar stond in de Top40, nu ken ik volgens mij de helft niet
Dat ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ik
Ik heb DE ring gekregen van Laysa. HET OOG, HET OOG, HET BRANDT, WAAR ZIT DIE WITTE TIETENTOVENAARquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broer heeft LOTR trilogie boeken besteld, ik hoop echt dat bol.com de Twilight reeks erin heeft gestopt.
[ afbeelding ]
Allemaal hetzelfde. Overgeproduceerde meuk. De billboard van Amerika is nóg erger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is ook wel allemaal een beetje nare muziek in de top 40 vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |