Telekids.quote:
Ik heb ook Geef nooit op gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Telekids.
Geef nooit op.
Love Letters
Lotto Weekend Miljonairs (dus zonder die vent met die dikke wenkbrauwen)
Dat is al best lang hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef ValHallen het volgende:
maar 90 uur is wel echt tering langAls ik het volhoudt verbeter ik mijn persoonlijk record wakker blijven met 26 uur geloof ik.
iK KIJK WEINIG TV. iK VAL ER BIJ IN SLAAP, BEHALVE LEEDVERMAAK TV ALS AUDITIES EN ZIGEUNERS.quote:
Met Peter Jan Rens met kinderen die de wens van het beroep wat ze later willen gaan doen vervult.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat was geef nooit op ook al weer?
Gewoon alle afleveringen Telekids en Geef nooit op er door heen jagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga gewoon 90 uur lang cartoons en series kijken als het kan. Samurai Pizza Cats en dat soort bazenspul.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat was geef nooit op ook al weer?
Idols?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fort AlphaEn Telekids en Idols
Jamai.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste leuke Idols vond ik 2. Wie won er bij 3 ook alweer?
Raffaëlaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste leuke Idols vond ik 2. Wie won er bij 3 ook alweer?
dat zeggen ze nou al zo vaakquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
Idols
...het komt waarschijnlijk weer terug
Pittige Tijden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Telekids met Carlo en Irene was baas, niet met deze blonde slet en slechte kinderseries. Opbokken ik wil de vliegende oude taart en harry de hengst
(zie die huilsmiley die gebruik ik bijna nooit zo erg vind ik dit)
OMG DAT KEN IK!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Kennen jullie die serie Mijn Franse tante Gazeuse trouwens nog?
Ja, van Villa achterwerkquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin in The Voicequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou al zo vaak
Ik wil het gewoon terugIk ben XFA zat
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.quote:
Ik mis vooral:quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeggen ze nou al zo vaak
Ik wil het gewoon terugIk ben XFA zat
Wat deze man zegt.quote:
Roze koekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
V
[..]
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.
JAAAAA daar dacht ik laatst nog aan.. Kon niet op de naam komen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef Bellatrix het volgende:
Toscanequote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
V
[..]
Villa Achterwerk is ook achteruit gegaan, wat maakte die goede serie man.
Dit, dit en nog eens dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt
Loenatik, Rembo en Rembo, Purno de Purno
En daarna zappen naar Ketnet volgens mij, die zonden altijd oude Nickelodeon cartoons uit. Hey Arnold, Doug en Rugratsquote:
14 septemberquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook en vooral uhmzz wat was de datum ook al weer
Mijn ouders hebben elkaar ontmoet op dat liedje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |